Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
РЕНТГЕНІВСЬКІ ПЛІВКИ, 3 (три) найменування
Очікувана вартість
1 221 500,00 UAH
UA-2021-05-15-000053-c ● 113c51bdbc374c9c987d1d5fe2a6c1d2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України" |
Код ЄДРПОУ: | 02011964 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10 |
Контактна особа: |
Маєвський Богдан Павлович +380442755666 oks@ifp.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2021 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2021 13:08 |
Очікувана вартість: | 1 221 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 107,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 уп
ПЛІВКА ТЕРМОГРАФІЧНА МЕДИЧНА 35см. х 43см. х 100 аркушів (деталізований код товарної позиції за кодом дк 021:2015 32354110-3 рентгенівська плівка) (код згідно НК 024:2019 - 63183 медична плівка для принтера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
95 уп
ПЛІВКА ТЕРМОГРАФІЧНА МЕДИЧНА 20см. х 25см. х 100 аркушів (деталізований код товарної позиції за кодом дк 021:2015 32354110-3 рентгенівська плівка) (код згідно НК 024:2019 - 63183 медична плівка для принтера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
70 уп
ПЛІВКА ДЛЯ ЗАГАЛЬНОЇ РЕНТГЕНОГРАФІЇ, СИНЬОЧУТЛИВА 30см. х 40см. х 100 аркушів (деталізований код товарної позиції за кодом дк 021:2015 32354110-3 рентгенівська плівка) (код згідно НК 024:2019 - 40979 медична рентгенівська плівка, екран)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2021
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | МОВА (МОВИ), ЯКОЮ (ЯКИМИ) ПОВИННІ ГОТУВАТИСЯ ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції можуть бути надані як українською, так і російською мовами. В разі якщо тендерна пропозиція учасника подається на іншій ніж українській або російській мові, така пропозиція повинна супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою. ДОДАТКОВО: власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська або російська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською або російською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2021 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2021 15:02 |
1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
15 травня 2021 15:02 |
2. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-15-000053-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 19 травня 2021 13:14
Наявні дискримінаційні умови та вимоги
Шановний Замовнику!
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.
Відповідно до Тендерної документації предметом закупівлі за позицією №1 є Плівка термографічна медична 35 см. х 43 см. х 100 аркушів (для медичного принтеру DRYSTAR 5302).
Слід зазначити, що позиції №№2-3 відносяться до медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення, зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка». При цьому однією з характерних рис таких систем традиційного «мокрого» відтворення зображення є те, що як плівка, так і фотохімікати в ній є взаємозамінними, тобто на візуалізаційному обладнанні одного виробника може використовуватись плівка іншого виробника, а хімікати навіть від третього.
В той же час, медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиції №1, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).
Однак, Ви напевно добре знаєте про все вищевикладене, оскільки згідно інструкцій з експлуатації термічних принтерів сухого друку AGFA Drystar, які вочевидь у Вас є, чітко передбачено, що в даних принтерах слід використовувати лише плівку відповідної торгівельної марки.
Тому об’єднання Вами в один предмет закупівлі продукції за позицією №1 - яка є «ексклюзивною», та за №№2-3, яка є замінною, є або свідомим маніпулюванням у вигляді штучного розширення предмету закупівлі з метою організації закупівлі у заздалегідь визначеного постачальника (чи обмеженого кола постачальників), або ж простою необачністю, яка в будь-якому разі призводить до дискримінації потенційних учасників та фактичного обмеження кола учасників в даній процедурі.
Адже за позицією №1 не існує ні аналогів, ні еквівалентів в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників.
А підсиленням неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників виступає вимога Документації (п. 6.3.3), згідно якої учасник повинен надати Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів.
Залишаючи наразі осторонь питання практичної необхідності встановлення вимоги про надання документа від виробника, слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) такий документ може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, заздалегідь визначено та обмежено.
Отже, знов-таки, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі, шляхом включення «ексклюзивної» позиції з вимогою про надання «дилерського документа», вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).
Отже, дана процедура при такій редакції Документації наразі може бути сприйнята не інакше як «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію у конкретного кола суб’єктів господарювання без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення Документації у відповідність до приписів чинного законодавства та усунення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо:
- виключити вищезгадану товарну позицію №1 з даної процедури закупівлі та закупити її окремою процедурою (або, щонайменше, виділити в окремий лот в даній процедурі);
- виключити п. 6.3.3 з Тендерної документації, що містить вимогу про надання документа від виробника виробу.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.
Відповідно до Тендерної документації предметом закупівлі за позицією №1 є Плівка термографічна медична 35 см. х 43 см. х 100 аркушів (для медичного принтеру DRYSTAR 5302).
Слід зазначити, що позиції №№2-3 відносяться до медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення, зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка». При цьому однією з характерних рис таких систем традиційного «мокрого» відтворення зображення є те, що як плівка, так і фотохімікати в ній є взаємозамінними, тобто на візуалізаційному обладнанні одного виробника може використовуватись плівка іншого виробника, а хімікати навіть від третього.
В той же час, медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиції №1, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).
Однак, Ви напевно добре знаєте про все вищевикладене, оскільки згідно інструкцій з експлуатації термічних принтерів сухого друку AGFA Drystar, які вочевидь у Вас є, чітко передбачено, що в даних принтерах слід використовувати лише плівку відповідної торгівельної марки.
Тому об’єднання Вами в один предмет закупівлі продукції за позицією №1 - яка є «ексклюзивною», та за №№2-3, яка є замінною, є або свідомим маніпулюванням у вигляді штучного розширення предмету закупівлі з метою організації закупівлі у заздалегідь визначеного постачальника (чи обмеженого кола постачальників), або ж простою необачністю, яка в будь-якому разі призводить до дискримінації потенційних учасників та фактичного обмеження кола учасників в даній процедурі.
Адже за позицією №1 не існує ні аналогів, ні еквівалентів в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників.
А підсиленням неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників виступає вимога Документації (п. 6.3.3), згідно якої учасник повинен надати Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів.
Залишаючи наразі осторонь питання практичної необхідності встановлення вимоги про надання документа від виробника, слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) такий документ може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, заздалегідь визначено та обмежено.
Отже, знов-таки, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі, шляхом включення «ексклюзивної» позиції з вимогою про надання «дилерського документа», вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).
Отже, дана процедура при такій редакції Документації наразі може бути сприйнята не інакше як «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію у конкретного кола суб’єктів господарювання без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення Документації у відповідність до приписів чинного законодавства та усунення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо:
- виключити вищезгадану товарну позицію №1 з даної процедури закупівлі та закупити її окремою процедурою (або, щонайменше, виділити в окремий лот в даній процедурі);
- виключити п. 6.3.3 з Тендерної документації, що містить вимогу про надання документа від виробника виробу.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2021 17:04
Шановний потенційний учасник процедури закупівлі UA-2021-05-15-000053-c!
За результатами розгляду Вашої вимоги номер UA-2021-05-15-000053-c.b1 від 19 травня 2021 року, Уповноважена особа з питань проведення публічних закупівель повідомляє про наступне.
Під час здійснення дослідження українського ринку рентгенографічної (термографічної) продукції, встановлено, що товарні позиції, зазначені у Тендерній документації, можуть бути представлені, продукцією різних виробників, зокрема торгівельної марки Agfa N.V. (Агфа НВ), а також іншими виробниками рентгенографічної (термографічної) продукції, що здійснюють свою діяльність на території України.
Слід зазначити, що коло виробників плівки термографічної медичної для медичного принтеру DRYSTAR 5302 не обмежено одним господарюючим суб'єктом.
З інструкції по експлуатації медичних принтерів DRYSTAR 5302 відомо, що одним з виробників такої плівки є сам виробник принтерів, компанія Agfa N.V. (Агфа НВ), яка реалізує зазначений товар через її уповноважених представники в Україні.
Поряд з цим виробником плівки термографічної медичної для медичного принтеру DRYSTAR 5302 в Україні є Приватне підприємство "Фірма "ОНІКО", код ЄДРПОУ 30281150.
Крім того, Ваше твердження щодо «вдалого» поєднання штучного розширення предмету даної закупівлі, шляхом включення «ексклюзивних» позицій, з вимогою про надання «гарантійного листа», з метою вирішення завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників) також є не правдивим і носить характер припущення, або навіть умисного викривлення ситуації, з огляду на відсутність будь-яких фактичних доказів нашої неконкурентної поведінки чи наявності ознак неконкурентних, узгоджених дій з будь-яким потенційним учасником процедури закупівлі.
Додатково повідомляємо, що аналогічні вимоги були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та викладена у рішенні № 4826 -р/пк-пз від 13.03.2020 року.
Отже, наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
За результатами розгляду Вашої вимоги номер UA-2021-05-15-000053-c.b1 від 19 травня 2021 року, Уповноважена особа з питань проведення публічних закупівель повідомляє про наступне.
Під час здійснення дослідження українського ринку рентгенографічної (термографічної) продукції, встановлено, що товарні позиції, зазначені у Тендерній документації, можуть бути представлені, продукцією різних виробників, зокрема торгівельної марки Agfa N.V. (Агфа НВ), а також іншими виробниками рентгенографічної (термографічної) продукції, що здійснюють свою діяльність на території України.
Слід зазначити, що коло виробників плівки термографічної медичної для медичного принтеру DRYSTAR 5302 не обмежено одним господарюючим суб'єктом.
З інструкції по експлуатації медичних принтерів DRYSTAR 5302 відомо, що одним з виробників такої плівки є сам виробник принтерів, компанія Agfa N.V. (Агфа НВ), яка реалізує зазначений товар через її уповноважених представники в Україні.
Поряд з цим виробником плівки термографічної медичної для медичного принтеру DRYSTAR 5302 в Україні є Приватне підприємство "Фірма "ОНІКО", код ЄДРПОУ 30281150.
Крім того, Ваше твердження щодо «вдалого» поєднання штучного розширення предмету даної закупівлі, шляхом включення «ексклюзивних» позицій, з вимогою про надання «гарантійного листа», з метою вирішення завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників) також є не правдивим і носить характер припущення, або навіть умисного викривлення ситуації, з огляду на відсутність будь-яких фактичних доказів нашої неконкурентної поведінки чи наявності ознак неконкурентних, узгоджених дій з будь-яким потенційним учасником процедури закупівлі.
Додатково повідомляємо, що аналогічні вимоги були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та викладена у рішенні № 4826 -р/пк-пз від 13.03.2020 року.
Отже, наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2021 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГОЛОСЕНКО КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ" |
1 219 905,00
UAH з ПДВ
|
1 219 905,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЯЧЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ |
1 220 800,00
UAH з ПДВ
|
1 220 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГОЛОСЕНКО КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ" #2347015198 |
Переможець |
1 219 905,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 09:52
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 12:35
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 12:09
|
Договір | укладений |
14 червня 2021 12:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 8 пункту 11.5 розділу 11 Договору № 11/06-01 від 14 червня 2021 року (надалі – Договір), досягли взаємної згоди, продовжити його дію на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме до 31 березня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 11/06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 8 пункту 11.5 розділу 11 Договору № 11/06-01 від 14 червня 2021 року (надалі – Договір), досягли взаємної згоди внести зміни до Договору та збільшити його загальну суму на 243 069 гривень 00 копійок без ПДВ (двісті сорок три тисячі шістдесят дев'ять гривень 00 копійок без ПДВ), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 11/06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |