Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя (Офісне устаткування, папір, дрібне канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
20 991,46 UAH
UA-2021-05-14-008983-c ● 8c27f51b1dc34f19803240b3269ff5fc
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство «Національна суспільна телерадіокомпанія України» в особі філії акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Дніпровська регіональна дирекція» |
Код ЄДРПОУ: | 40020546 |
Місцезнаходження: | 49010, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Телевізійна, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Воронов +380989983456 oblradiodp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована, згідно п.1 ч.2 ст. 40 Закону, а саме, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Процедура закупівлі згідно предмету ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя (Офісне устаткування, папір, дрібне канцелярське приладдя) - двічі не відбулась через відсутність достатньої кількості учасників UA-2021-03-23-003082-b, UA-2021-04-09-007006-a. Керуючись даною нормою Замовник проводить переговорну процедуру.
Процедура закупівлі згідно предмету ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя (Офісне устаткування, папір, дрібне канцелярське приладдя) - двічі не відбулась через відсутність достатньої кількості учасників UA-2021-03-23-003082-b, UA-2021-04-09-007006-a. Керуючись даною нормою Замовник проводить переговорну процедуру.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 14:57 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 травня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 найменувань
ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя (Офісне устаткування, папір, дрібне канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49045, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Телевізійна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
14 травня 2021 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2021 14:54 |
09-007006-a.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
20 991,46
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 10:32
|
Договір канцтовари.pdf | укладений |
01 червня 2021 10:32
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
08 червня 2021 11:42
|
20 991,46 UAH | UA278201720343210002000092242 Філія АТ "НСТУ" "Дніпровська РД" |
UA373209840000026000210364222 ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРIЯ" |
Оплачений |