Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя (Офісне устаткування, папір, дрібне канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
20 991,46 UAH
UA-2021-05-14-008983-c 8c27f51b1dc34f19803240b3269ff5fc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Воронов

+380989983456 oblradiodp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство «Національна суспільна телерадіокомпанія України» в особі філії акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Дніпровська регіональна дирекція»
Код ЄДРПОУ: 40020546
Місцезнаходження: 49010, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Телевізійна, 3
Контактна особа: Олександр Воронов
+380989983456
oblradiodp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована, згідно п.1 ч.2 ст. 40 Закону, а саме, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Процедура закупівлі згідно предмету ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя (Офісне устаткування, папір, дрібне канцелярське приладдя) - двічі не відбулась через відсутність достатньої кількості учасників UA-2021-03-23-003082-b, UA-2021-04-09-007006-a. Керуючись даною нормою Замовник проводить переговорну процедуру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2021 14:57
Оскарження наміру укласти договір: 25 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 найменувань
ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя (Офісне устаткування, папір, дрібне канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49045, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Телевізійна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 травня 2021 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2021 14:54
09-007006-a.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 20 991,46
UAH з ПДВ
14 травня 2021 14:57

Документи

14 травня 2021 14:57
Електронний підпис
14 травня 2021 14:56
09-007006-a.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 14:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
20 991,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2021 14:57
Електронний підпис
14 травня 2021 14:56
09-007006-a.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 10:25
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 10:32
Договір канцтовари.pdf укладений
01 червня 2021 10:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 червня 2021 11:42
20 991,46 UAH UA278201720343210002000092242
Філія АТ "НСТУ" "Дніпровська РД"
UA373209840000026000210364222
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРIЯ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 991,46
UAH (в тому числі ПДВ 3 498,57 UAH)