Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів» (Промисловий прасувальник каток UNIMAC I30-160 або еквівалент)
Очікувана вартість
199 999,00 UAH
UA-2021-05-14-007585-b b4ab634915324423a318492cbd0d4cf8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Зобків

+380950612795 ninalawyer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76025, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
Контактна особа: Ніна Зобків
+380950612795
ninalawyer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2021 23:45
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 травня 2021 15:26
Очікувана вартість: 199 999,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів


Документація враховує положення Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради від 11.03.2014, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Регламент Комісії (ЄС) №897/2014 від 18.08.2014, що встановлює правила реалізації програм транскордонного співробітництва, які фінансуються в рамках Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Спільна операційна програма «Румунія - Україна 2014-2020», затверджена Європейською комісією за рішенням від 17.12.2015 №9143; Угода про фінансування Спільної операційної програми «Румунія - Україна 2014-2020» підписану між Кабінетом міністрів України та Європейською комісією від 23.12.2016; грантового контракту – HUSKROUA/1702/8.2/105 від 30.09.2019р. (надалі - Грантовий контракт) реалізації заходів проекту «Спільні ініціативи та рішення у сфері охорони здоров'я у транскордонній Румунії-Україні» (далі - „Проект”) в рамках Програми прикордонного співробітництва ЄІСП Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020. Партнерська угода укладена між Головним (керуючим) бенефіціаром і бенефіціарами проекту «Спільні ініціативи та рішення у сфері охорони здоров'я у транскордонній зоні Румунія-Україна», підписана Муниципальна лікарня Сігету Мармацієй (Румунія) та Комунальне некомерційне підприємство Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради (Україна)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів» (Промисловий прасувальник каток UNIMAC I30-160 або еквівалент) виробництво США
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи буд. 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 42710000-6 — Машини для виробництва текстильних виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 1 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2021 00:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2021 23:45
Вимоги до предмета.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2021 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Грушаник Надія Степанівна 199 700,00
UAH з ПДВ
198 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Нова Колор" 199 500,00
UAH з ПДВ
199 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2021 20:14
Електронний підпис
24 травня 2021 20:12
ОфійційнийДиллер.pdf
24 травня 2021 20:12
Декларація.pdf
24 травня 2021 20:12
Гарантійний лист.pdf
24 травня 2021 20:12
Авторизаційний лист.pdf
24 травня 2021 20:12
Пропозиція .pdf

Публічні документи

24 травня 2021 21:59
Електронний підпис
24 травня 2021 18:59
стаття 17-загальна.pdf
24 травня 2021 18:59
довідки.PDF
24 травня 2021 18:59
Довідка2.pdf
24 травня 2021 18:59
Довідка1.pdf
24 травня 2021 18:59
декларація .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Грушаник Надія Степанівна

ТОВ "Нова Колор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грушаник Надія Степанівна
#2443008981
Переможець 198 700,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 10:46

Документи

26 травня 2021 10:46
Електронний підпис
26 травня 2021 10:44
обрання_to_pdf.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2021 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Грушаник Надія Степанівна
#2443008981
198 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2021 10:46
Електронний підпис
26 травня 2021 10:44
обрання_to_pdf.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 22:18
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 12:24
Image_001.pdf укладений
31 травня 2021 10:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 700,00
UAH