Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки «Складських документів на зерно»
Blanks "Warehouse documents for grain"
Blanks "Warehouse documents for grain"
Очікувана вартість
7 600 000,00 UAH
UA-2021-05-14-006400-b ● b498a570987943a885af5e8cc6786576
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДП "Держреєстри України" |
Код ЄДРПОУ: | 32383020 |
Вебсайт: | http://dru.com.ua |
Місцезнаходження: | 03190, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Януша Корчака, 9/12 |
Контактна особа: |
Руслан Вишневський +380636292505 registry@dru.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DP "Derzhreiestry Ukrainy" |
National ID: | 32383020 |
Contact point: |
Ruslan Vyshnevskiy +380636292505 registry@dru.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2021 15:34 |
Очікувана вартість: | 7 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,92% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія у формі електронного документу та/або паперового документу |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 180000 UAH |
Publication date: | 14 травня 2021 16:39 |
Enquiries until: | 05 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 червня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 70 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,92 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Scope of the procurement
«Друкована продукція з елементами захисту» (Бланки складських документів на зерно)
"Printed materials with security features" (Blanks "Warehouse documents for grain")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
860000 комплект
«Друкована продукція з елементами захисту» (Бланк «Складська квитанція на зерно»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
"Printed materials with security features" (Blank "Grain warehouse receipt")
CPV: 22450000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
10000 комплект
«Друкована продукція з елементами захисту» (Бланк «Подвійне складське свідоцтво на зерно»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
"Printed materials with security features" (Blank "Double warehouse certificate for grain")
CPV: 22450000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товарів здійснюється Замовником протягом тридцяти календарних днів від дати поставки Учасником товарів на підставі пред’явленого Замовником рахунка на оплату товарів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк поставки товару: | 30% |
у строк до 30 (тридцяти) календарних днів включно: | 30% |
у строк більше 30 (тридцяти) календарних днів: | 0% |
14 травня 2021 21:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2021 16:39 |
Тендерна документація бланки СДЗ 2021.pdf |
14 травня 2021 21:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 травня 2021 16:39 |
Тендерна документація бланки СДЗ 2021.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обмеження щодо акредитації сертифікатів ISO національним органом України з акредитації (НААУ)
Дата подання: 28 травня 2021 13:17
Дата відповіді: 01 червня 2021 16:22
У зв'язку з вимогою тендерної документації про обов'язкову держреєстрацію
сертифікатів і (або) акредитацію органів сентіфікаціі в Національному агентстві акредитації України
звертаємо увагу на офіційні документи уповноважених державних органів України з цих питань:
Державна система сертифікації припинила своє існування з 01.01.2018
Лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07: «У зв'язку із втратою чинності з
01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і
сертифікацію" (далі - Декрет) повідомляємо.
…З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила
своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації
діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації»…
Основний принцип проведення акредитації - добровільність (акредитація не є обов'язковою)
1. Стаття 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: «Діяльність з
акредитації базується на таких основних принципах: забезпечення рівності прав, законних інтересів
усіх заінтересованих сторін… добровільності акредитації»
2. Національне агентство з акредитації України (НААУ) в «Основних принципах діяльності НААУ»
також чітко вказує на добровільність акредитації (офіційний сайт НААУ).
Неприпустимість штучного обмеження потенційного кола учасників тендера
Письмо Мінекономіки № 3433-09/17860-09 вiд 23.03.2021 підписом заступника міністра І. Новікової:
«Мінекономіки розглянуло Ваше звернення щодо сертифікації систем управління якістю
акредитованим органом із сертифікації та повідомляє.
Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в
тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з
урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають
права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів,
закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до
штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників.
Відповідно до норм Закону про закупівлі та Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі
та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить
визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках.
Разом з цим зазначаємо, що відповідно до статті 5 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки
відповідності”, який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки
відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність…
Тому просимо внести зміни до пункту 6 Тендерної документації, а саме акредитацію сертифікату ISО 9001 та ISО 14001 національним органом України з акредитації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація за приписами статті 23 Закону повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Ураховуючи вимоги пункту 33 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі повинна містити встановлену замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Частина 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, технічні та якісні вимоги щодо предмета закупівлі є обов’язковими і необхідними для виконання будь-яким учасником. При цьому вимоги встановлюються для всіх учасників однакові та рівні, а документи та сертифікати можуть бути отримані будь-яким суб’єктом господарювання, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації не вимагається «обов'язкова держреєстрація сертифікатів і (або) акредитація органів сертифікацій в Національному агентстві акредитації України».
При цьому звертаємо Вашу увагу, що сертифікати відповідно до умов тендерної документації можуть бути видані учаснику як вітчизняним так й іноземним органом або організацією з оцінки відповідності, що акредитовані з відповідною сферою як національним органом України з акредитації (НААУ), так й іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації (IAF) та/або Європейської кооперації з акредитації (ЕА). Внесення змін в частині акредитації сертифікату ISО 9001 та ISО 14001 національним органом України з акредитації є необґрунтованою та такою, що призведе до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників.
Таким чином сертифікати можуть бути видані як вітчизняним так й іноземним органом або організацією з оцінки відповідності та отримані будь-яким суб’єктом господарювання, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Обов’язкові вимоги, які підтверджують відповідність предмета закупівлі відповідним характеристикам, встановлюються для всіх учасників однакові та рівні.
Таким чином, вимоги щодо надання учасниками документів відповідно до тендерної документації повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також чинного законодавства, та, з точки зору їх доступності, можуть бути отримані будь-яким учасником. Будь-яка державна реєстрація сертифікатів вимогами тендерної документації не передбачена.
Ураховуючи вимоги пункту 33 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі повинна містити встановлену замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Частина 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, технічні та якісні вимоги щодо предмета закупівлі є обов’язковими і необхідними для виконання будь-яким учасником. При цьому вимоги встановлюються для всіх учасників однакові та рівні, а документи та сертифікати можуть бути отримані будь-яким суб’єктом господарювання, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації не вимагається «обов'язкова держреєстрація сертифікатів і (або) акредитація органів сертифікацій в Національному агентстві акредитації України».
При цьому звертаємо Вашу увагу, що сертифікати відповідно до умов тендерної документації можуть бути видані учаснику як вітчизняним так й іноземним органом або організацією з оцінки відповідності, що акредитовані з відповідною сферою як національним органом України з акредитації (НААУ), так й іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації (IAF) та/або Європейської кооперації з акредитації (ЕА). Внесення змін в частині акредитації сертифікату ISО 9001 та ISО 14001 національним органом України з акредитації є необґрунтованою та такою, що призведе до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників.
Таким чином сертифікати можуть бути видані як вітчизняним так й іноземним органом або організацією з оцінки відповідності та отримані будь-яким суб’єктом господарювання, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Обов’язкові вимоги, які підтверджують відповідність предмета закупівлі відповідним характеристикам, встановлюються для всіх учасників однакові та рівні.
Таким чином, вимоги щодо надання учасниками документів відповідно до тендерної документації повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також чинного законодавства, та, з точки зору їх доступності, можуть бути отримані будь-яким учасником. Будь-яка державна реєстрація сертифікатів вимогами тендерної документації не передбачена.
уточнення щодо кількості фарб
Дата подання: 28 травня 2021 13:23
Дата відповіді: 01 червня 2021 16:23
Просимо уточнити кількість фарб (лице+зворот) бланку подвійне складське свідоцство на зерно. Також просимо надати інформацію про кількість захисних фарб.
Відповідь: Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації бланк «Складська квитанція на зерно» та бланк «Подвійне складське свідоцтво на зерно» повинні відповідати вимогам опису бланків складських документів на зерно, затвердженому наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 247 від 06.06.2005 р. та зразкам наведеним на малюнках 1-9.
Згідно з п. 7 Опису, що затверджений наказом Міністерства аграрної політики України від 6 червня 2005 р. № 247 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2005 р. за N 1106/11386, для запобігання можливості відтворення бланків складських документів засобами оргтехніки та загальної поліграфії, серед інших, використовуються такі друковані елементи захисту як видимі та невидимі при денному світлі фарби, що мають свічення при дії ультрафіолетового випромінювання. На зворотному боці бланків простого та подвійного складських свідоцтв на зерно застосовується термофарба, яка змінює свою інтенсивність (включаючи зникнення) при дії інфрачервоного випромінювання або нагріві більш як 40° C.
Згідно з п. 7 Опису, що затверджений наказом Міністерства аграрної політики України від 6 червня 2005 р. № 247 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2005 р. за N 1106/11386, для запобігання можливості відтворення бланків складських документів засобами оргтехніки та загальної поліграфії, серед інших, використовуються такі друковані елементи захисту як видимі та невидимі при денному світлі фарби, що мають свічення при дії ультрафіолетового випромінювання. На зворотному боці бланків простого та подвійного складських свідоцтв на зерно застосовується термофарба, яка змінює свою інтенсивність (включаючи зникнення) при дії інфрачервоного випромінювання або нагріві більш як 40° C.
Уточнення щодо кількості фарб
Дата подання: 03 червня 2021 10:52
Дата відповіді: 04 червня 2021 10:29
Просимо уточнити не тільки властивості фарб, якими друкуються бланк подвійного складського свідоцтва на зерно та бланк складської квитанції на зерно, а кількість фарб: наприклад лице - 4 фарби, зворот 4.
Відповідь: Bідповідно до Додатку 4 до тендерної документації бланк «Складська квитанція на зерно» та бланк «Подвійне складське свідоцтво на зерно» повинні відповідати вимогам опису бланків складських документів на зерно, затвердженому наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 247 від 06.06.2005 р. та зразкам наведеним на малюнках 1-9. Наказом або умовами тендерної документації не передбачено обов’язкову точну кількість фарб для лиця та звороту.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 червня 2021
Найменування: | ДП "Держреєстри України" |
Код ЄДРПОУ: | 32383020 |
Місцезнаходження: | 03190, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Януша Корчака, 9/12 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2021 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря |
7 299 000,00
UAH з ПДВ
|
7 299 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 5 109 300 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ" |
7 556 400,00
UAH з ПДВ
|
7 556 400,00
UAH з ПДВ
|
1 | 7 556 400 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря #32068913 |
Переможець |
7 299 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 10:29
|
Договір Зоря 2021 compressed.pdf | укладений |
21 липня 2021 10:27
|