Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Керований абляційний катетер зрошуваний однонаправлений)
CPV: 33140000-3 Medical consumables (Unidirectional controlled irrigated ablation catheter)
CPV: 33140000-3 Medical consumables (Unidirectional controlled irrigated ablation catheter)
Очікувана вартість
29 215 772,88 UAH
UA-2021-05-14-003392-c ● 382c97f90e8848f2b660541d8603b131
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE |
National ID: | 42574629 |
Contact point: |
Daria Pakhomova +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2021 11:24 |
Очікувана вартість: | 29 215 772,88 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 146 078,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 травня 2021 10:53 |
Enquiries until: | 06 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 червня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 29 215 773 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 146 079 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
НК 024:2019 – 46359 Відновлений крізьшкірний катетер для картування серця, разового застосування
Розгорнути
Згорнути
НК 024:2019 – 46359 Відновлений крізьшкірний катетер для картування серця, разового застосування
The language (languages) in which tender proposals should be prepared: all documents related to the tender proposal and prepared directly by the bidder must be drawn up in the Ukrainian language, and documents issued by other institutions may be submitted by the bidder as part of the tender proposals in Ukrainian or another language. If the tender offer includes a document drawn up in a language other than Ukrainian, the bidder must provide an authentic translation of such a document into Ukrainian. The wording in Ukrainian is decisive. The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer, and may be certified by the bidder's seal, if applicable.
NC 024:2019 – 46359 Cardiac mapping catheter, percutaneous, reprocessed
Розгорнути
Згорнути
NC 024:2019 – 46359 Cardiac mapping catheter, percutaneous, reprocessed
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
813 одиниця
Керований абляційний катетер зрошуваний однонаправлений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери
Unidirectional controlled irrigated ablation catheter
CPV: 33141200-2
Період постачання:
по 01 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2021 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2021 15:26 |
Додаток 1 Техн МЕД ВИРОБИ 2021 (Зі змінами від 08.06.2021).docx | |
08 червня 2021 15:26 |
Перелік змін_1.docx | |
08 червня 2021 15:26 |
1_ТД (Інструкція) (Зі змінами від 08.06.2021).docx | |
14 травня 2021 10:54 |
Додаток 2-а ст.17.docx | |
14 травня 2021 10:54 |
Додаток 2 МЕД ВИРОБИ 2021.docx | |
14 травня 2021 10:53 |
Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ МВ 2021_ENG amended.docx | |
14 травня 2021 10:53 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
14 травня 2021 10:53 |
Додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx |
08 червня 2021 15:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 червня 2021 15:26 |
Додаток 1 Техн МЕД ВИРОБИ 2021 (Зі змінами від 08.06.2021).docx
|
|||
08 червня 2021 15:26 |
Перелік змін_1.docx
|
|||
08 червня 2021 15:26 |
1_ТД (Інструкція) (Зі змінами від 08.06.2021).docx
|
|||
14 травня 2021 10:54 |
Додаток 2-а ст.17.docx
|
|||
14 травня 2021 10:54 |
Додаток 2 МЕД ВИРОБИ 2021.docx
|
|||
14 травня 2021 10:53 |
Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ МВ 2021_ENG amended.docx
|
|||
14 травня 2021 10:53 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx
|
|||
14 травня 2021 10:53 |
Додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-14-003392-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Medtronic Trading NL B.V., Код ЄДРПОУ:NL814926629B01
Дата подання: 01 червня 2021 13:46
Додаток 4. Проєкт договору про закупівлю
Деякі вимоги Договору про закупівлю порушують принцип Закону України «Про Публічні Закупівлі»(далі – Закон) -недискримінація учасників та рівне ставлення до них
Також, оскільки нерезидент має більш обмежене становище, то Замовник порушує частину 2. Ст. 5 Закону - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.Та частину 4. Ст.5 Закону - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Наші Вимоги та пропозиції відповідають законодавству України щодо перевезення товарів та Закону, а також має метою покращити процедуру розмитнення та доставки товарів вчасно із кращим терміном придатності .
Розгорнути
Згорнути
Також, оскільки нерезидент має більш обмежене становище, то Замовник порушує частину 2. Ст. 5 Закону - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.Та частину 4. Ст.5 Закону - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Наші Вимоги та пропозиції відповідають законодавству України щодо перевезення товарів та Закону, а також має метою покращити процедуру розмитнення та доставки товарів вчасно із кращим терміном придатності .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2021 08:38
Добрий день!
Відповідно до частини першої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Проєктом Договору передбачено, що він виконується в рамках виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, а саме за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру”, за якою Замовника визначено одержувачем бюджетних коштів.
Відповідно до п. 2.2 проєкту Договору поставка продукції здійснюється на умовах DAP – склад Замовника.
Умовами DAP (постачання в місці призначення) передбачено, що продавець виконав своє зобов'язання по поставці, коли він надав покупцеві товар, випущений в митному режимі експорту та готовий до розвантаження з транспортного засобу, який прибув у вказане місце призначення. Умови поставки DAP покладають на продавця обов'язки нести всі витрати й ризики, пов'язані з транспортуванням товару в місце призначення, включаючи (де це буде потрібно) будь-які збори для експорту з країни відправлення.
Базис поставки DAP покладає на продавця обов'язок по виконанню експортних митних процедур для вивезення товару, доставку товару до погодженого пункту призначення, виконання транзитних митних формальностей.
Замовник, як одержувач бюджетних коштів, не може нести витрати, пов’язані із продукцією, до поставки продукції на склад Замовника та підписання товаросупровідних документів (товарно-транспортної накладної).
Згідно з частиною четвертою статті 17 Закону України «Про лікарські засоби» у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів у особи, уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, забезпечення дотримання вимог законодавства про ліцензування видів господарської діяльності під час ввезення на територію України, зберігання, контролю якості, видачі дозволу на випуск (реалізацію) серії лікарських засобів, які закуповуються особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, здійснюється шляхом залучення суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів, з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 929, імпортером лікарських засобів вважається суб’єкт господарювання, який провадить господарську діяльність з імпорту лікарських засобів, має ліцензію на імпорт лікарських засобів та є зареєстрованим в Україні.
За змістом пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, зокрема, у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1 проєкту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору, що відповідає принципу добросовісності та не створює дисбаланс договірних прав і обов’язків.
Поставка продукції з боку постачальника можлива із залученням логістичних партнерів. Нанесення на зовнішньому пакуванні зазначеної у пункті 6.3.1 інформації дозволить здійснити ідентифікацію вантажу, визначити необхідні вимоги по його транспортуванню, завантаженню-розвантаженню, зберіганню без пошкодження зовнішнього пакування (стрейч плівки, коробу тощо).
Передбачена норма не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників або надання їм додаткових преференцій під час процедури закупівлі.
Таким чином, Замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, а його дії мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Подана вимога ґрунтується на абстрактному порушенні, на Вашу думку, прав потенційного учасника закупівлі, що може і не виникнути. А тому такі положення не можуть бути дискримінаційними та такими, що порушують Ваші права, оскільки не обов’язково виникнуть у майбутньому.
За практикою, аналогічній судовій, позивач не може обґрунтовувати подачу позову, майбутніми порушеннями, що можуть і не статися.
Крім того звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво» підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством.
Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Враховуючи викладене, вимога не може бути задоволена.
Відповідно до частини першої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Проєктом Договору передбачено, що він виконується в рамках виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, а саме за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру”, за якою Замовника визначено одержувачем бюджетних коштів.
Відповідно до п. 2.2 проєкту Договору поставка продукції здійснюється на умовах DAP – склад Замовника.
Умовами DAP (постачання в місці призначення) передбачено, що продавець виконав своє зобов'язання по поставці, коли він надав покупцеві товар, випущений в митному режимі експорту та готовий до розвантаження з транспортного засобу, який прибув у вказане місце призначення. Умови поставки DAP покладають на продавця обов'язки нести всі витрати й ризики, пов'язані з транспортуванням товару в місце призначення, включаючи (де це буде потрібно) будь-які збори для експорту з країни відправлення.
Базис поставки DAP покладає на продавця обов'язок по виконанню експортних митних процедур для вивезення товару, доставку товару до погодженого пункту призначення, виконання транзитних митних формальностей.
Замовник, як одержувач бюджетних коштів, не може нести витрати, пов’язані із продукцією, до поставки продукції на склад Замовника та підписання товаросупровідних документів (товарно-транспортної накладної).
Згідно з частиною четвертою статті 17 Закону України «Про лікарські засоби» у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів у особи, уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, забезпечення дотримання вимог законодавства про ліцензування видів господарської діяльності під час ввезення на територію України, зберігання, контролю якості, видачі дозволу на випуск (реалізацію) серії лікарських засобів, які закуповуються особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, здійснюється шляхом залучення суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів, з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 929, імпортером лікарських засобів вважається суб’єкт господарювання, який провадить господарську діяльність з імпорту лікарських засобів, має ліцензію на імпорт лікарських засобів та є зареєстрованим в Україні.
За змістом пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, зокрема, у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1 проєкту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору, що відповідає принципу добросовісності та не створює дисбаланс договірних прав і обов’язків.
Поставка продукції з боку постачальника можлива із залученням логістичних партнерів. Нанесення на зовнішньому пакуванні зазначеної у пункті 6.3.1 інформації дозволить здійснити ідентифікацію вантажу, визначити необхідні вимоги по його транспортуванню, завантаженню-розвантаженню, зберіганню без пошкодження зовнішнього пакування (стрейч плівки, коробу тощо).
Передбачена норма не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників або надання їм додаткових преференцій під час процедури закупівлі.
Таким чином, Замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, а його дії мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Подана вимога ґрунтується на абстрактному порушенні, на Вашу думку, прав потенційного учасника закупівлі, що може і не виникнути. А тому такі положення не можуть бути дискримінаційними та такими, що порушують Ваші права, оскільки не обов’язково виникнуть у майбутньому.
За практикою, аналогічній судовій, позивач не може обґрунтовувати подачу позову, майбутніми порушеннями, що можуть і не статися.
Крім того звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво» підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством.
Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Враховуючи викладене, вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2021-05-14-003392-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:34475029
Дата подання: 02 червня 2021 10:16
Наявність дискримінаційних вимог
В медико-технічних вимогах наявні обмежуючі (дискримінаційні) характеристики, які впливають на можливість участі у закупівлі постачальників товарів від більше, ніж одного виробника
Обмежуюча характеристика - Наявність 4 полюсів електрода з довжиною дистального полюса 4 мм
Рекомендована характеристика - Наявність 4 полюсів електрода з довжиною дистального полюса не більше 4 мм
Просимо розглянути можливість внесення змін до технічних вимог
Розгорнути
Згорнути
Обмежуюча характеристика - Наявність 4 полюсів електрода з довжиною дистального полюса 4 мм
Рекомендована характеристика - Наявність 4 полюсів електрода з довжиною дистального полюса не більше 4 мм
Просимо розглянути можливість внесення змін до технічних вимог
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 червня 2021 11:48
Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України". Інформуємо, що до даного тендеру будуть внесені зміни в частині вимог до предмету закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 липня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ФЛАУЕР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТРІМЕД | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МЕДІТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2021 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФЛАУЕР" |
23 248 925,00
UAH
|
22 586 700,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДІТРЕЙД" |
29 077 000,00
UAH
|
22 616 161,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФЛАУЕР" #32304724 |
Рішення скасоване |
22 586 700,00
UAH
|
02 серпня 2021 17:41
|
ТОВ "ФЛАУЕР" #32304724 |
Відхилено |
22 586 700,00
UAH
|
02 серпня 2021 17:44
|
ТОВ "МЕДІТРЕЙД" #34475029 |
Переможець |
22 616 161,00
UAH
|
02 серпня 2021 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2022 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2022 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2022 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:03
|
ДУ3 до 09-158-2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2021 13:05
|
ДУ2 до дог. 09-158-08-2021.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 15:27
|
ДУ1 до дог 09-158-08-2021.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 15:28
|
дог. 09-158-08-2021.pdf | укладений |
19 серпня 2021 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 09/158-08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, зміна реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 09/158-08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Стороний дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/158-08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |