Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки додатку до диплома про вищу освіту
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-05-14-003262-b 41df7ccc69764afa88c7991f9eb16068
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2021 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2021 17:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України;
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку довільної форми, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
3. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічним договором буде вважатися договір щодо поставки бланку(ів) додатку до диплома про вищу освіту) учасник повинен надати:
- довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору;
- копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці;
- копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акту приймання-передачі наданих послуг тощо).
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 штуки
Бланк додатку до диплома про вищу освіту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 7 робочих днів з дня отримання Товару, відповідно до накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 19 травня 2021 19:32
Дата відповіді: 20 травня 2021 15:26
Технічні вимоги до предмету закупівлі містять посилання на документ, розміщений на веб-сторінці, яка не відкривається. Оскільки тендерна документація не містить електронного підпису безпосередньо цієї веб-сторінки, визначити актуальність самого документу неможливо. Таким чином, тендерна документація посилається на документ, який в будь-який момент може бути змінено самим Замовником чи адміністратором ресурсу, де цей документ розміщено. Вимагаємо завантажити документ з назвою "Порядок видачі та зразків документів про вищу освіту в Сумському державному університеті, затвердженого наказом ректора від 12.04.2021р. №0375-І" безпосередньо на Прозорро як додаток до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! За результатами розгляду Вашого звернення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги до кольору бланків
Дата подання: 19 травня 2021 19:37
Дата відповіді: 20 травня 2021 16:17
Технічні вимоги до предмету закупівлі містять вимогу стосовно кольору бланків, а саме: "8. Допустимі відхилення: за кольором ± 10%." Проте Технічні вимоги не містять інформації щодо самого кольору бланків. Просимо уточнити: які кольори використовуються для виготовлення бланків? Також просимо надати методику визначення відхилення за кольором, або посилання на існуючі стандарти вимірювання вказаних відхилень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! В п. 4.2. Порядку видачі та зразків документів про вищу освіту в Сумському державному університеті, затвердженого наказом ректора від 17.05.2021р. №0512-І, міститься інформація щодо кольору виготовлення бланків, а саме: «Бланк документа надрукований трьома фарбами (жовтою, синьою та прозорою). Фон сторінок – гільйошна антисканерна сітка перемінної геометрії (псевдо-рельєфна сітка) світло-жовтого кольору (R255, G249, B166) (вертикальний крок ліній – 600 мкм під кутом 15º вправо, товщина ліній – не більше 50 мкм) зі свіченням в УФ-променях (додаток 8, п. в). По периметру на відстані 6 мм від краю сторінка обрамлена рамкою шириною 3 мм з гільйошними розетками темно-синього (R82, G60, B149) кольору (додаток 8, п. г). Під верхньою та над нижньою частинами рамки розміщується мікротекст « DIPLOMASUPPLEMENT DIPLOMASUPPLEMENT … » висотою літер не більше 200 мкм синього кольору (додаток 8, п. д). Рівномірно на сторінці п’ятнадцять разів (п’ять рядків по три зображення) розміщено двома рядками під кутом 30º текст « DIPLOMA SUPPLEMENT » висотою літер 5 мм з підкресленням нижнього слова, який виконаний прозорою фарбою (додаток 8, п. е). У дизайні бланка використані невидимі при денному світлі фарби, що мають свічення при дії УФ зеленого кольору. Допустимі відхилення: за форматом і координатами розміщення друкованих елементів ± 0,5 мм; за кольором ± 10%». Загальні технологічні допуски при виробництві поліграфічної продукції складають не більше 10% згідно нормативної документації на виговлення поліграфічної продукції та технологічгих норм поліграфічного підприємства виготовлювача та ДСТУ 4010:2015 Бланки цінних паперів і документів суворого обліку та звітності.
Відсутність в тендерній документації оригінал-макетів бланків
Дата подання: 19 травня 2021 20:05
Дата відповіді: 20 травня 2021 15:28
Технічні вимоги до предмету закупівлі містять зображення захисних елементів бланку - мікротекст, гільйошна антисканерна сітка, гільйошні розетки (Додаток 1). Проте, в тендерній документації відсутні оригінал-макети цих бланків. Оскільки виготовити такі бланки може тільки той виробник, який раніше вже виготовляв ці бланки, або має оригінал-макети цих бланків, Замовником істотно обмежується коло учасників, які могли б взяти участь у закупівлі, що є порушенням Статті 5 та Статті 22 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки існують різні вимоги для учасників щодо права виготовлення продукції. Вимагаємо доповнити Додаток 1 Технічних вимог до предмету закупівлі фразою "або еквівалент" для приведення тендерної документації у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, дана закупівля оголошена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить порушень законодавства з питань публічних закупівель. Додатково повідомляємо, що макети бланків додатку до диплома про вищу освіту, будуть надані учаснику, якого буде визначено переможцем спрощеної закупівлі, та з яким буде укладено договір про закупівлю, під час подачі університетом замовлення, відповідно до п. 2.1. Проєкту договору про закупівлю. Таким чином підстави для задоволення Вашої вимоги щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні.
Кваліфікаційні документи
Дата подання: 20 травня 2021 11:06
Дата відповіді: 20 травня 2021 15:29
Просимо надати перелік кваліфікаційних документів, що потрібно надати для участі в закупівлі.
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить наступний перелік документів, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України;
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку довільної форми, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
3. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічним договором буде вважатися договір щодо поставки бланку(ів) додатку до диплома про вищу освіту) учасник повинен надати:
- довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору;
- копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці;
- копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акту приймання-передачі наданих послуг тощо).
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря 59 400,00
UAH з ПДВ
59 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
Переможець 59 400,00
UAH з ПДВ
01 червня 2021 16:44

Документи

01 червня 2021 16:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2021 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
59 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2021 16:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 00:25
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 15:57
Дог №278-21 від 08.06.2021.pdf укладений
08 червня 2021 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 59 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 900,00 UAH)