Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тримач для вакуумних пробірок
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2021-05-14-002673-c ● d3c137adcaa14a868a764a3649a0e853
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Вебсайт: | https://likar.center/ |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Костюк +380671108156 t.kostiuk@likar.center |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
05.04.2021 Комунальним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради (далі - Замовник) оголошено проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Тримач для вакуумних пробірок (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-05-007020-a). У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників зазначена закупівля не відбулась.
21.04.2021 замовником оголошено повторно проведення процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-011145-c). У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників закупівля знову не відбулась. Керуючись п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" прийнято рішення застосувати переговорну процедуру для закупівлі тримачів для вакуумних пробірок.
Враховуючи вищезазначене Уповноваженою особою 14.05.2021 було прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі Тримач для вакуумних пробірок з очікуваною вартістю
64 000,00 грн з ПДВ.
05.04.2021 Комунальним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради (далі - Замовник) оголошено проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Тримач для вакуумних пробірок (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-05-007020-a). У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників зазначена закупівля не відбулась.
21.04.2021 замовником оголошено повторно проведення процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-011145-c). У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників закупівля знову не відбулась. Керуючись п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" прийнято рішення застосувати переговорну процедуру для закупівлі тримачів для вакуумних пробірок.
Враховуючи вищезазначене Уповноваженою особою 14.05.2021 було прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі Тримач для вакуумних пробірок з очікуваною вартістю
64 000,00 грн з ПДВ.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 10:34 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 травня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 штуки
Тримач для вакуумних пробірок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
14 травня 2021 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ОРИХОВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА #3085905569 |
Переможець |
64 000,00
UAH
|
14 травня 2021 10:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 09:05
|
Договір поставки 25.05.2021 №246 з електронними підписами.zip | укладений |
26 травня 2021 09:01
|
Договір поставки 25.05.2021 №246.pdf | укладений |
26 травня 2021 09:01
|