Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тримач для вакуумних пробірок
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2021-05-14-002673-c d3c137adcaa14a868a764a3649a0e853
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Костюк

+380671108156 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: https://likar.center/
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
+380671108156
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
05.04.2021 Комунальним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради (далі - Замовник) оголошено проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Тримач для вакуумних пробірок (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-05-007020-a). У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників зазначена закупівля не відбулась.
21.04.2021 замовником оголошено повторно проведення процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-21-011145-c). У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників закупівля знову не відбулась. Керуючись п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" прийнято рішення застосувати переговорну процедуру для закупівлі тримачів для вакуумних пробірок.
Враховуючи вищезазначене Уповноваженою особою 14.05.2021 було прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі Тримач для вакуумних пробірок з очікуваною вартістю
64 000,00 грн з ПДВ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2021 10:34
Оскарження наміру укласти договір: 25 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 штуки
Тримач для вакуумних пробірок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

14 травня 2021 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОРИХОВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА
#3085905569
Переможець 64 000,00
UAH
14 травня 2021 10:34

Документи

14 травня 2021 10:34
Електронний підпис
14 травня 2021 10:32
Протокол 14.05.2021 85.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 10:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОРИХОВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА
#3085905569
64 000,00
UAH
Документи

Документи

14 травня 2021 10:34
Електронний підпис
14 травня 2021 10:32
Протокол 14.05.2021 85.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 09:05
Договір поставки 25.05.2021 №246 з електронними підписами.zip укладений
26 травня 2021 09:01
Договір поставки 25.05.2021 №246.pdf укладений
26 травня 2021 09:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 64 000,00
UAH