Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Лот 1 - Виконання проектно-вишукувальних робіт «Реконструкція КЛ-6 кВ Ф-9-02 від ПС "Правобережна" до РП-45 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м. Запоріжжя»; Лот 2 - Виконання проектно-вишукувальних робіт «Реконструкція КЛ-6 кВ Ф-5-02 від ПС "Правобережна" до ТП-686 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м. Запоріжжя»)
Очікувана вартість
140 256,00 UAH
UA-2021-05-14-002598-b 9f387e4cc8504567b328fdca637d42e9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2021 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2021 14:00
Очікувана вартість: 140 256,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Код ДК 021:2015 - 71321000-4 Послуги з інженерного проектування механічних та електричних установок для будівель

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Виконання проектно-вишукувальних робіт «Реконструкція КЛ-6 кВ Ф-9-02 від ПС "Правобережна" до РП-45 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м. Запоріжжя»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 57 912,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 289,56 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Лот 1 - Виконання проектно-вишукувальних робіт «Реконструкція КЛ-6 кВ Ф-9-02 від ПС "Правобережна" до РП-45 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м. Запоріжжя»
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 15 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після укладення Договору, замовник протягом 30 календарних днів здійснює авансовий платіж у розмірі _______ грн.___коп., крім того ПДВ 20% - _______грн. __коп. Загальна сума _______грн. __коп. (грн.коп.), (що складає 30% від вартості робіт за цим Договором), на пiдставi листа Виконавця при умові фінансової можливості Замовника. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - надання Виконавцем Замовнику проектної документації, технічної та кошторисної частини в електронному вигляді у кількості згідно з п. 3.7 цього Договору; - надання позитивного експертного звіту щодо експертизи розробленої проектної документації ( надається у разі якщо вартість за зведеним кошторисним розрахунком проектної документації перевищуватиме 2 млн. грн.(без ПДВ); - підписання Сторонами у двосторонньому порядку акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт (попередньо узгодженого засобами електронного зв’язку, тощо); - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після : - надання Виконавцем Замовнику проектної документації, технічної та кошторисної частини в електронному вигляді у кількості згідно з п. 3.7 цього Договору; - надання позитивного експертного звіту щодо експертизи розробленої проектної документації ( надається у разі якщо вартість за зведеним кошторисним розрахунком проектної документації перевищуватиме 2 млн. грн.(без ПДВ); - підписання Сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДП ПРОМПРОЕКТ" 52 047,47
UAH з ПДВ
52 047,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2021 16:39
Електронний підпис
25 травня 2021 16:36
4. Проект Договору.pdf
25 травня 2021 16:36
Пропозиція 1.pdf
25 травня 2021 16:36
30. Протокол.pdf
25 травня 2021 16:36
29. Гарантійний лист.pdf
25 травня 2021 16:36
22. Відгук 4.pdf
25 травня 2021 16:36
21. Відгук 3.pdf
25 травня 2021 16:36
20. Відгук 2.pdf
25 травня 2021 16:36
19. Відгук 1.pdf
25 травня 2021 16:36
18. Договір 14-19.pdf
25 травня 2021 16:36
17. Договір 016-19 (1).pdf
25 травня 2021 16:36
16. Договір 4-20.pdf
25 травня 2021 16:36
15. Договір 12-19.pdf
25 травня 2021 16:36
9. Експерт свідоцтво.PDF
25 травня 2021 16:36
6. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДП ПРОМПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДП ПРОМПРОЕКТ"
#41119774
Переможець 52 047,47
UAH з ПДВ
01 червня 2021 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2021 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДП ПРОМПРОЕКТ"
#41119774
52 047,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 13:44
Звіт про виконання договору 710621.pdf.p7s укладений
17 січня 2022 13:44
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 15:37
Договір 710621 від 15.06.2021 Лот 1.pdf укладений
15 червня 2021 15:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2021 — 20 січня 2022
Сума оплати за договором: 49 647,47
UAH (в тому числі ПДВ 8 274,58 UAH)