Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Болт із шестигранною головкою в асортименті, гайка шестигранна в асортименті
Очікувана вартість
458 727,72 UAH
UA-2021-05-14-001860-a ● 012cc2d651d14988bbf87d7ee7eca6a9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "РЕФРИЖЕРАТОРНА ВАГОННА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081326 |
Місцезнаходження: | 08502, Україна , Київська обл., Фастів, 08502, Київська обл., місто Фастів, ВУЛИЦЯ АНДРІЯ ШЕПТИЦЬКОГО, будинок 1-Б |
Контактна особа: |
Костецька Тетяна Миколаївна +380456564889; +380634525520 tender@rwk.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2021 12:02 |
Очікувана вартість: | 458 727,72 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 293,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7489 шт.
Болт із шестигранною головкою в асортименті, гайка шестигранна в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2021 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2021 14:15 |
Протокол №68 від 21.05 (внесення змін в ТД).doc | |
24 травня 2021 14:15 |
Основні умови договору (зі змінами).docx | |
24 травня 2021 14:15 |
ТД болти, гайки (зі змінами).docx |
24 травня 2021 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2021 14:15 |
Протокол №68 від 21.05 (внесення змін в ТД).doc
|
|||
24 травня 2021 14:15 |
Основні умови договору (зі змінами).docx
|
|||
24 травня 2021 14:15 |
ТД болти, гайки (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-14-001860-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 19 травня 2021 16:13
Просимо внести зміни у тендерну документацію
Просимо змінити:
строк поставки товарів упродовж 2021 року, поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, на підставі відповідної письмової рознарядки Покупця, підписаної уповноваженими представниками Покупця
на
строк поставки товарів упродовж 2021 року, поставка Товару здійснюється протягом 30 (календарних днів) календарних днів, на підставі відповідної письмової рознарядки Покупця, підписаної уповноваженими представниками Покупця
Просимо змінити п 4.3.5 Договору:
ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого Товару з відстрочкою платежу не менше 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого Товару з відстрочкою платежу не менше 10 (десяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
Розгорнути
Згорнути
строк поставки товарів упродовж 2021 року, поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, на підставі відповідної письмової рознарядки Покупця, підписаної уповноваженими представниками Покупця
на
строк поставки товарів упродовж 2021 року, поставка Товару здійснюється протягом 30 (календарних днів) календарних днів, на підставі відповідної письмової рознарядки Покупця, підписаної уповноваженими представниками Покупця
Просимо змінити п 4.3.5 Договору:
ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого Товару з відстрочкою платежу не менше 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого Товару з відстрочкою платежу не менше 10 (десяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 травня 2021 10:55
Доброго дня!
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Замовник, оголошуючи тендер, відповідно до ст. 21 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює умови оплати товару. Жодних обмежень щодо встановлення Замовниками конкретних умов оплати товару, Закон не містить, отже, ці умови встановлюються Замовником самостійно, з урахуванням особливостей специфіки його діяльності. В даному випадку умови оплати сформовані з урахуванням наказів та доручень керівництва АТ «Укрзалізниця».
Разом з тим, щодо умов поставки, тендерним комітетом прийнято рішення піти назустріч та внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме: «строк поставки товарів упродовж 2021 року, поставка Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів, на підставі відповідної письмової рознарядки Покупця, підписаної уповноваженими представниками Покупця».
Дякуємо за звернення!
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Замовник, оголошуючи тендер, відповідно до ст. 21 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює умови оплати товару. Жодних обмежень щодо встановлення Замовниками конкретних умов оплати товару, Закон не містить, отже, ці умови встановлюються Замовником самостійно, з урахуванням особливостей специфіки його діяльності. В даному випадку умови оплати сформовані з урахуванням наказів та доручень керівництва АТ «Укрзалізниця».
Разом з тим, щодо умов поставки, тендерним комітетом прийнято рішення піти назустріч та внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме: «строк поставки товарів упродовж 2021 року, поставка Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів, на підставі відповідної письмової рознарядки Покупця, підписаної уповноваженими представниками Покупця».
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2021-05-14-001860-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 19 травня 2021 18:49
Просимо розглянути зауваження
Просимо розглянути можливість внесення змін згідно доданого файлу
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 травня 2021 11:06
Доброго дня!
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Замовник, оголошуючи тендер, відповідно до ст. 21 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» розробляє проєкт Договору. Жодних обмежень щодо встановлення Замовниками конкретних умов оплати товару, чи інших вимог проєкту Договору при закупівлі товару Закон не містить, отже, ці умови встановлюються Замовником самостійно, з урахуванням особливостей специфіки його діяльності. В даному випадку умови оплати та вимоги Проєкту Договору сформовані з урахуванням наказів та доручень керівництва АТ «Укрзалізниця».
Разом з тим, тендерним комітетом прийнято рішення піти назустріч, та внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме у п. 5.3, 7.2, 7.3 Проєкту Договору.
Дякуємо за звернення!
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Замовник, оголошуючи тендер, відповідно до ст. 21 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» розробляє проєкт Договору. Жодних обмежень щодо встановлення Замовниками конкретних умов оплати товару, чи інших вимог проєкту Договору при закупівлі товару Закон не містить, отже, ці умови встановлюються Замовником самостійно, з урахуванням особливостей специфіки його діяльності. В даному випадку умови оплати та вимоги Проєкту Договору сформовані з урахуванням наказів та доручень керівництва АТ «Укрзалізниця».
Разом з тим, тендерним комітетом прийнято рішення піти назустріч, та внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме у п. 5.3, 7.2, 7.3 Проєкту Договору.
Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2021 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" |
407 519,61
UAH з ПДВ
|
407 519,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕТИЗ МАРКЕТ" |
457 162,56
UAH з ПДВ
|
457 162,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛТА" |
458 721,82
UAH з ПДВ
|
458 721,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" #00191052 |
Відхилено |
407 519,61
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 13:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 червня 2021 10:28
|
ТОВ "МЕТИЗ МАРКЕТ" #40375391 |
Переможець |
457 162,56
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 15:21
|
Дод.уг.№1 до 8_2021, 02.07 (1).PDF | зміни до договору |
02 липня 2021 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2021 14:30
|
Дог №8_2021 ПОСТ-РВКЮ, 25.06..PDF | укладений |
25 червня 2021 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | №8/2021 ПОСТ-РВКЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |