Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення технічних паспортів
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2021-05-14-000771-b 01e1d8119df2407fae7a7de1f1a7cd6b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобер Ольга Ярославівна

+380314246500 khust.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33763070
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, 900-річчя Хуста, 27
Контактна особа: Бобер Ольга Ярославівна
+380314246500
khust.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Інформація відповідно до ч. 2 ст. 4 ЗУ "Про публічні закупівлі": 1. Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради, м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27, 33763070, категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення технічних паспортів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м. Хуст, заклади освіти Хустської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

14 травня 2021 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кошан Михайло Федорович
#2172214336
Переможець 49 500,00
UAH
14 травня 2021 10:50

Документи

14 травня 2021 10:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:12
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 10:12
1-114.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 10:09
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 14:14
договір 114 укладений
14 травня 2021 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 640,00
UAH