Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення благоустрою після здійснення заміни теплових мереж у Залізничному та Шевченківському районах м.Львова. Влаштування бруківки
Очікувана вартість
105 572,40 UAH
UA-2021-05-13-009859-b f108381c66694f8d9c17d6320a38a7bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халак Олег

380322627456 robota_zte1@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Залізничнетеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 20784943
Місцезнаходження: 79054, Україна , Львівська обл., Львів, С.Петлюри, 4а
Контактна особа: Халак Олег
380322627456
robota_zte1@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2021 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 105 572,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 056,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 метри квадратні
Відновлення благоустрою після здійснення заміни теплових мереж у Залізничному та Шевченківському районах м.Львова. Влаштування бруківки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, Львів, С.Петлюри, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2021 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 12:46
Оголошення (Влашт.брук.) НОВА РЕД..docx
18 травня 2021 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2021 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 12:46
Оголошення (Влашт.брук.) НОВА РЕД..docx
13 травня 2021 15:37
Оголошення (Влаштування бруківки).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог документації
Дата подання: 17 травня 2021 12:51
Дата відповіді: 18 травня 2021 12:33
1. Пунктом 2.6. Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено: Гарантійний строк експлуатації ділянок, замощених бруківкою – не менше 3-х років від дня його прийняття Замовником. В той же час, Замовник вимагає від учасника надати «-лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 1-го року);» (п.4 Додатку № 1). Яка з цих вимог є правильною? 2. Пунктом 5 Додатку № 1 визначено такі види робіт як улаштування покриттів з ФЕМ, перемощування бруківки, улаштування тротуарів з бетонних плит. В той же час Замовник вимагає надання листа-відгуку (а також аналогічного договору) про наявність позитивного досвіду із виконання робіт з влаштування бруківки. Який відгук та аналогічний договір має все таки надати Учасник? 3. Що Замовник розуміє під вимогою щодо надання Учасником інформації «у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі», якщо Технічним завдання чітко визначено види робіт та матеріали? Можливо, Замовник мав би подати вимогу про згоду Учасника з Технічним завданням (як це вимагається щодо проекту договору)? 4. Що саме має заповнювати Учасник в таблиці Додатку № 4 «Відповідність Технічним вимогам до предмету закупівлі»: види і вартість робіт, що саме і є предметом закупівлі, чи вартість матеріалів, які не є предметом закупівлі, але зазначені в Технічному завданні? 5. Пунктом 3 Додатку № 6 встановлено вимогу: «3. У складі пропозиції надати реєстр поданих документів». Просимо надати роз’яснення, де в Законі України «Про публічні закупівлі» встановлено такий документ як «реєстр» і яке фундаментальне значення відіграє документ такого роду для проведення закупівлі та виконання робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо питань, які стосувались пункту 2.6 та пункту 5 Додатка 1 ,то у цих пунктах будуть внесені зміни. Щодо вимоги про надання Учасником інформації у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі, викладених в Додатку 1 оголошення про проведення закупівлі , то вона залишається без змін. Щодо таблиці Додатку 4 «Відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі», то дані в цій таблиці повинні відповідати обсягам і найменуванню робіт, які зазначені в Технічному завданні(згідно п.5 Додаток1). Щодо питання , яке стосувалось пункту 3 Додатку 6, то згідно Закону України « Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі не повинно містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а дана вимога не суперечить законодавству.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району" 104 289,60
UAH з ПДВ
104 289,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2021 16:28
Електронний підпис
26 травня 2021 16:21
3. Свдоцтво ПДВ.pdf
26 травня 2021 16:21
15. Ан. дог. з додатками.pdf
26 травня 2021 16:21
14. Відгук ЗРА.pdf
26 травня 2021 16:21
8. Довідка МТБ.pdf
26 травня 2021 16:21
17. Акти і оплата.pdf
26 травня 2021 16:21
18. Кошторис.pdf
26 травня 2021 16:21
19. Цінова пропозиція.pdf
26 травня 2021 16:21
7. Загальні відомості.pdf
26 травня 2021 16:21
2. Витяг ЄДР 040321.pdf
26 травня 2021 16:21
11. Пояснювальна до ТЗ.pdf
26 травня 2021 16:21
4. Статут 161220.pdf
26 травня 2021 16:21
5. Контракт.pdf
26 травня 2021 16:21
13. Проект договору.pdf
26 травня 2021 16:21
1. Реєстр.pdf
26 травня 2021 16:21
6. Ліцензія.pdf
26 травня 2021 16:21
16. ДЦ аналог договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району"
#03348962
Переможець 104 289,60
UAH з ПДВ
01 червня 2021 14:39

Документи

01 червня 2021 14:39
Протокол 229.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2021 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району"
#03348962
104 289,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2021 14:39
Протокол 229.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 10:10
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 17:30
ШРП.pdf укладений
17 червня 2021 17:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 147,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 524,60 UAH)