Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ЖДНЗ №10 (Обладнання сенсорної кімнати для інклюзивних дітей) за адресою: м.Житомир вул. М.Грушевського 89/97 (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015 – 45450000-6 : Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2021-05-13-005391-c b3d7d74cbfd546c689c9116daf975c3a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хом'як Наталя Василівна

+380969829786 khomiak_nat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад №10
Код ЄДРПОУ: 22061568
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Михайла Грушевського, будинок 89/97
Контактна особа: Хом'як Наталя Василівна
+380969829786
khomiak_nat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2021 20:00
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція ЖДНЗ №10 (Обладнання сенсорної кімнати для інклюзивних дітей) за адресою: м.Житомир вул. М.Грушевського 89/97
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Михайла Грушевського, буд. 89/97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2021 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2021 20:01
графічне зображення.zip
13 травня 2021 20:01
Оголошення про проведення СЗ реконструкція --10.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" 276 986,40
UAH з ПДВ
276 986,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2021 12:26
Електронний підпис
25 травня 2021 12:25
ДЦ ДНЗ10.pdf
25 травня 2021 12:25
3_I.bdcu
25 травня 2021 12:25
iso (1).pdf
25 травня 2021 12:25
тз.PDF
25 травня 2021 12:25
Талько_диплом.pdf
25 травня 2021 12:25
Субпідрядники.PDF
25 травня 2021 12:25
робітники.PDF
25 травня 2021 12:25
Рішення по тенерам 2021.pdf
25 травня 2021 12:25
Посвідчення.pdf
25 травня 2021 12:25
Михайлов_диплом.pdf
25 травня 2021 12:25
Лист відгук.pdf
25 травня 2021 12:25
Лист відгук УКБ ЖМР.pdf
25 травня 2021 12:25
Лемак_диплом.pdf
25 травня 2021 12:25
календ граф.PDF
25 травня 2021 12:25
договір.PDF
25 травня 2021 12:25
довкілля.PDF
25 травня 2021 12:25
Довідка про досвід.pdf
25 травня 2021 12:25
гарант як тов.PDF
25 травня 2021 12:25
8.2 Накази нові.pdf
25 травня 2021 12:25
5. Аналогічний договір.pdf
25 травня 2021 12:25
38537 Лицензия_printed.pdf
25 травня 2021 12:25
2. Витяг платника ПДВ.PDF
25 травня 2021 12:25
10. Ліцензія та дозволи.pdf
25 травня 2021 12:25
1. Наказ Сушицький.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
Переможець 276 986,40
UAH з ПДВ
28 травня 2021 17:46

Документи

28 травня 2021 17:46
Електронний підпис
28 травня 2021 17:43
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2021 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
276 986,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2021 17:46
Електронний підпис
28 травня 2021 17:43
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 12:20
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 16:31
ду-1 78.pdf зміни до договору
09 липня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 14:43
Договір укладений
18 червня 2021 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 264 285,20
UAH (в тому числі ПДВ 44 047,53 UAH)