Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000000000 обл., 000000000, 0000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000 0000000000000 0000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2021 18:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2021 14:28 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 00000000000000000000000000000 |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 00000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2021 15:07 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
24 травня 2021 15:04 |
00000000 |
24 травня 2021 15:04 |
00000000000000000 |
24 травня 2021 15:04 |
000000000000000000000 |
24 травня 2021 15:04 |
0000000000000000000 |
21 травня 2021 17:17 |
00000000000000000000000000000000000000 |
21 травня 2021 17:17 |
0000000000000000000 |
21 травня 2021 17:17 |
00000000000000 |
21 травня 2021 17:17 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
14 травня 2021 09:55 |
00000000000000000 |
13 травня 2021 18:26 |
00000000000000 |
13 травня 2021 18:26 |
0000000000000 |
13 травня 2021 18:26 |
000000000000000000 |
01 червня 2021 15:07 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||||
24 травня 2021 15:04 |
00000000
|
||||||
24 травня 2021 15:04 |
00000000000000000
|
||||||
24 травня 2021 15:04 |
000000000000000000000
|
||||||
24 травня 2021 15:04 |
0000000000000000000
|
||||||
21 травня 2021 17:17 |
00000000000000000000000000000000000000
|
||||||
21 травня 2021 17:17 |
0000000000000000000
|
||||||
21 травня 2021 17:17 |
00000000000000
|
||||||
21 травня 2021 17:17 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||||
14 травня 2021 09:55 |
00000000000000000
|
||||||
13 травня 2021 18:26 |
00000000000000
|
||||||
13 травня 2021 18:26 |
0000000000000
|
||||||
13 травня 2021 18:26 |
000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-20-000004 ● c0fdc2ebbe00406db04e037387198639
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2021 10:28 |
19.10.2021 № 527
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.10.2021 № 527
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-05-13-005183-с 13.05.2021 Військова частина Т0310 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-27 15:06:32
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виготовлення (розроблення) проектно - кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво військової бази для розміщення окремої бригади, 53 омбр, військове містечко № 53, місто Сєверодонецьк Луганської області» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-13-005183-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-30 13:46:06
відповідь на запит
Технічні, якісні та кількісті характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до тактико-технічних вимог (документ для службового користування) на проектування об’єкту «Будівництво військової бази для розміщення пункту постійної дислокації військової частини А0536, м. Сєвєродонецьк, Луганська область, військове містечко №53», що затверджені Начальником Генерального штабу – Головнокомандувача Збройних Сил України, погодженого Першим заступником начальника генерального штабу Збройних Сил України, Тимчасово виконуючим обов’язки начальника Головного управління логістики заступника начальника Генерального штабу Збройних Сил України, Командувачем Сил логістики Збройних Сил України, Командувачем Сухопутних військ Збройних Сил України.
Закупівля здійснювалася відповідно до річного плану (Ідентифікатор плану UA-P-2021-05-13-007865-c). Бюджетне призначення та очікувана вартість закупівлі була визначена згідно Затвердженого Міністерством оборони України Плану будівництва та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2021р на виготовлення (розроблення) проектно - кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво військової бази для розміщення окремої бригади, 53 омбр, військове містечко № 53, місто Сєверодонецьк Луганської області»
Затвердженим планом було встановлено повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття зобов’язань та здійснення платежів для виконання військової частини Т0310 своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders/
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-29 15:06:00
відповідь на запит
Технічні, якісні та кількісті характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до тактико-технічних вимог (документ для службового користування) на проектування об’єкту «Будівництво військової бази для розміщення пункту постійної дислокації військової частини А0536, м. Сєвєродонецьк, Луганська область, військове містечко №53», що затверджені Начальником Генерального штабу – Головнокомандувача Збройних Сил України, погодженого Першим заступником начальника генерального штабу Збройних Сил України, Тимчасово виконуючим обов’язки начальника Головного управління логістики заступника начальника Генерального штабу Збройних Сил України, Командувачем Сил логістики Збройних Сил України, Командувачем Сухопутних військ Збройних Сил України.
Закупівля здійснювалася відповідно до річного плану (Ідентифікатор плану UA-P-2021-05-13-007865-c). Бюджетне призначення та очікувана вартість закупівлі була визначена згідно Затвердженого Міністерством оборони України Плану будівництва та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2021р на виготовлення (розроблення) проектно - кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво військової бази для розміщення окремої бригади, 53 омбр, військове містечко № 53, місто Сєверодонецьк Луганської області»
Затвердженим планом було встановлено повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття зобов’язань та здійснення платежів для виконання військової частини Т0310 своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders/
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником уважно розглянуто Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-13-005183-c Східного офісу Держаудитслужби від 08.11.2021р. (надалі - Висновок), за результатами розгляду повідомляємо наступне: 1.Стосовно формальних (несуттєвих) помилок повідомляємо, що п. 1.3 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було сформовано замовником виходячи з положень п.19 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі - Закон), що встановлюють необхідність опису формальних (несуттєвих) помилок. При цьому, після ознайомлення з інформацією наведеною у Висновку Держаудитслужби, замовником враховано перелік формальних помилок затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господпрства України від 15.04.2020 №710., що надалі буде додано до положень тендерної документації при підготовці та проведенні публічних закупівель. 2. Стосовно строку дії тендерних пропозицій, а саме відповідно до Висновку Держаудитслужби встановлено : «Замовник зазначив, що учасник погоджується дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Згідно з інформацією розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу по закупівлі UA-2021-05-13-005183-c, замовником було визначено однією датою: дату розкриття тендерних пропозицій : 01.06.2021р та дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій: 01.06.2021 р. Відповідно до вищезазначеного, замовником враховано зауваження викладене у Висновку Держаудитслужби та прийнято до увагу необхідність тотожного вживання термінів з метою недопущення порушень при проведенні процедур закупівлі у майбутньому. 3. Стосовно порядку зміни істотних умов договору. При формуванні положень тендерної документації замовником було враховано п. 8 ч.2 ст. 22 Закону яким передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; Відповідно до п.4 Розділ VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю зазначаються замовником відповідно до вимог статі 41 Закону. Відповідно, замовником до п.11.2 Додатку №5 (Проект договору про закупівлю) встановлено, що цей Договір може бути змінено та доповнено за згодою Сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України. Відповідно до Висновку Держаудитслужби замовником було враховано та надалі буде обов’язково включено до положень тендерної документації при підготовці та проведенні публічних закупівель порядок змін умов проекту договору про закупівлю з метою уникнення порушень процедури закупівлі. Таким чином замовником в повній мірі опрацьовано Висновок Держаудитслужби, зроблені висновки та прийняті рішення: надалі при підготовці та проведенні публічних закупівель у майбутньому, обов’язково враховувати надані зауваження стосовно коректного формулювання строку дії тендерних пропозицій, переліку прикладів формальних (несуттєвих ) помилок у повному обсязі визначених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 та обов’язкове зазначення порядку змін умов проекту договору про закупівлю. Просимо прийняти до уваги наведені вище пояснення та підтвердження про усунення виявлених порушень. Гарантуємо в подальшому при проведенні процедури закупівлі дотримуватися положень та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» та при підготовці тендерної документації обов’язково враховувати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-13-005183-c Східного офісу Держаудитслужби від 08.11.2021р.
2021-11-11 14:41:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (розбіжності щодо терміну дії тендерних пропозицій)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2021 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
0000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 09:38
|
000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
31 грудня 2021 10:01
|
00000000 | укладений |
02 липня 2021 12:28
|
00000000000000000 | укладений |
02 липня 2021 12:28
|