Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект офісних меблів ((ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 39130000-2 - Офісні меблі)
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2021-05-13-004967-c bb8597edf64e4aeeb907fbaa7a24d9cb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Кудряну

+380485591404 buh_2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОБРОСЛАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44082496
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., селище міського типу Доброслав, пр.40-річчя Визволення, будинок 1
Контактна особа: Валерія Кудряну
+380485591404
buh_2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2021 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2021 17:00
Очікувана вартість: 197 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 985,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект офісних меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67500, Україна, Одеська область, смт Доброслав, проспект 40-річчя Визволення, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 червня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2021 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2021 17:43
оголошення.docx
13 травня 2021 17:43
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відносно замовного тендеру
Дата подання: 14 травня 2021 11:07
Дата відповіді: 14 травня 2021 14:13
Шановний замовник , документація готувалась під ПП ТК "Ренесанс"?
Відповідь: Добрий день. Уважно розллянувши ваше запитання повідомляємо наступне.
Частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ ЩОДО ІНФОРМАЦІЇ, ЗАЗНАЧЕНОЇ В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЩОДО ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та/або звернутися до замовника З ВИМОГОЮ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.». Ваше звернення щодо нашої процедури не містить а ні вимог щодо надання роз'яснень щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а ні вимог до предмета закупівлі, а ні вимог щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, Ваше звернення не є зверненням за роз’ясненнями чи зверненням з вимогою щодо усунення порушення у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не є таким зверненням відносно якого замовник протягом одного робочого дня з дня його оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. По-друге, не дивлячись на те, що як зазначено вище, ми не зобов’язані надавати роз’яснення на Ваше звернення, вважаємо за доцільне пояснити Вам таке: у абзаці 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «У вимогах до предмета закупівлі, ЩО МІСТЯТЬ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або ВИРОБНИКА, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.». Але в нашому оголошені не міститься така вимога. Таким чином, наше оголошення про проведення спрощеної закупівлі жодним чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а фарсом, на нашу думку, є Ваше незнання положень означеного Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАДОРОЖНА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА" 196 800,00
UAH з ПДВ
196 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАДОРОЖНА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАДОРОЖНА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА"
#2801203360
Переможець 196 800,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 14:07

Документи

27 травня 2021 14:07
Електронний підпис
27 травня 2021 14:07
протокол виявлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2021 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАДОРОЖНА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА"
#2801203360
196 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2021 14:07
Електронний підпис
27 травня 2021 14:07
протокол виявлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:21
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 10:30
договір 131.pdf укладений
02 червня 2021 10:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 липня 2021 17:45
196 800,00 UAH UA518201720344201008195109832
Управління ОКТМС Доброславської с/р
UA853266100000026002053268589
ФОП Задорожна Тетяна Леонiдiвна
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 196 800,00
UAH