Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02000381 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 48 |
Контактна особа: |
Ломакіна Наталья Анатоліївна +380542665807 sokl_econom@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2021 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2021 16:27 |
Початок аукціону: | 02 червня 2021 12:27 |
Очікувана вартість: | 210 970,26 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 054,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | імунологічні лікарські засоби | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2021 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2021 16:23 |
Дод 4 Проект договору.docx | |
13 травня 2021 16:23 |
Дод 3 Перелік док 1.docx | |
13 травня 2021 16:23 |
Дод 2 Тех Завд.doc | |
13 травня 2021 16:23 |
Дод 1 Форма тендерної пропозиції.docx | |
13 травня 2021 16:23 |
ТД по імун лік зас.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-10-000012 ● 78b7c8d8c5ff4245b32c084a0b6deb87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2022 13:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-05-13-003652-c 13.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-16 17:05:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі імунологічних лікарських засобів, ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-13-003652-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1.Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі яка буде доступна для перегляду.
3.Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору про закупівлю імунологічних лікарських засобів від 24.06.2021 № 145-1/21 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-18 15:00:36
Пояснення
Пояснення:
Сумська обласна клінічна лікарня у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі імунологічних лікарських засобів, ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-13-003652-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надання наступні пояснення (інформацію та документи)
1.Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі додається.
2.Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - http://sokl.com.ua/ekonomichna-diyalnist/.
3.Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» надаємо інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору про закупівлю імунологічних лікарських засобів від 24.06.2021 № 145-1/21 в частині постачання та здійснення розрахунків (знаходяться в додатку).
Надання інформації про усунення порушення замовником
КНП СОР «Сумська обласна лікарня»приймає до уваги інформацію про результати моніторингу закупівлі імунологічні лікарські засоби (UA-2021-05-13-003652-c), здійснює заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому,співробітникам якими допущені порушення зауважено на належне виконання своїх обов’язків в цей непростий для співвітчизників воєнний час.
2022-08-26 14:34:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2021 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" |
184 446,00
UAH з ПДВ
|
184 446,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХУСТФАРМ" |
188 134,92
UAH з ПДВ
|
188 134,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" #21947206 |
Переможець |
184 446,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2022 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 12:13
|
підписаний договір | укладений |
24 червня 2021 12:12
|