Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Розробка та експертиза проектної документації по об'єкту: «Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території по проспекту Соборному, 101 у м. Олександрія Кіровоградської області»
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-05-13-003471-a 4c0174ecf9d848f8916749969366d7ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Садчикова

+380523572616 upravleniegkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30327520
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Бульварна, 25
Контактна особа: Євгенія Садчикова
+380523572616
upravleniegkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2021 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2021 10:00
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
код ДК 021:2015 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Розробка та експертиза проектної документації по об'єкту: «Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території по проспекту Соборному, 101 у м. Олександрія Кіровоградської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м.Олександрія, м.Олександрія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2021 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 16:30
Технічне завдання_Нова редакція.docx
13 травня 2021 15:08
Проект договору.docx
13 травня 2021 15:08
Вимоги до Учасників.doc
18 травня 2021 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2021 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 16:30
Технічне завдання_Нова редакція.docx
13 травня 2021 15:08
Технічне завдання.docx
13 травня 2021 15:08
Проект договору.docx
13 травня 2021 15:08
Вимоги до Учасників.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Агроном та інженер садово-паркового господарства
Дата подання: 18 травня 2021 14:17
Дата відповіді: 19 травня 2021 08:48
Доброго дня. Замовник вимагає: «Учасник обов’язково включає до інформаційної довідки фахівця за посадою агроном, інженер-проектувальник, інженер садово-паркового господарства. Для фахівця за посадою «агроном» є обов’язковою наявність повної вищої освіти в цій сфері, за спеціальністю – агрономія, тощо. Для підтвердження в складі пропозиції Учасник надає копію диплому про закінчення учбового(их) закладу(ів) (зокрема сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації). Для фахівця за посадою «інженер садово-паркового господарства» є обов’язковою наявність повної вищої освіти в цій сфері, за спеціальністю – садово-паркове господарство, тощо. Для підтвердження в складі пропозиції Учасник надає копію диплому про закінчення учбового(их) закладу(ів) (зокрема сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації).» Вимога щодо наявності в Учасника фахівця за посадою агроном, інженер садово-паркового господарства є неправомірною, дискримінаційною та такою, що призводить до обмеження конкуренції серед учасників. Дані спеціалісти не мають права здійснювати проектування! Проектують сертифіковані виконавці, які мають кваліфікаційний сертифікат. Коли буде закупівля на реалізацію розробленого проекту от тоді Замовник може вимагати наявність агронома та інженера садово-паркового господарства для компанії, яка буде здійснювати роботи по проекту. Отже, просимо прибрати вимоги щодо наявності в Учасника агронома та інженера садово-паркового господарства та вимоги щодо їхньої освіти. Також про даних спеціалістів згадується в п. 7 Оголошення ((стосується агронома, інженера-проектувальника, інженера садово-паркового господарства)) В даному пункті також просимо прибрати згадку про оскаржуваних спеціалістів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» право на встановлення кваліфікаційних критеріїв до процедури закупівлі визначений за Замовником. Так зазначеною статтею передбачено наступне:
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
З огляду на специфічність предмету закупівлі та необхідності специфічних знань Замовником прийняте рішення про встановлення вимоги, щодо наявності таких працівників, як агроном, інженер садово-паркового господарства, спеціаліст садово-паркового господарства.
Також звертаємо вашу увагу, що відповідно до Технічного завдання до предмету даної закупівлі передбачена велика кількість робіт які безпосередньо пов’язані з знаннями та посадовими обов’язками зазначеної категорій спеціалістів.
Земельна ділянка, яка підлягає проектуванню є міжбудинковою територією та знаходиться в центрі міста. У сучасних містах з безліччю промислових підприємств, розвиненою мережею міського транспорту, щільною забудовою неминуче створюються умови, що несприятливо впливають на фізичне та емоційне здоров'я людини. Основний засіб оздоровлення мікроклімату міст – широкий розвиток системи зелених насаджень. Дана територія – краще місце для відпочинку та відновлення здоров’я місцевих жителів. Головна мета проекту створення повноцінної рекреаційної зони з озелененням, квітково-декоративним оформленням та благоустрій території, яка відповідатиме чинним нормам. Ціль проекту розробка сприятливого середовища за рахунок біологічних та технологічних заходів створення зелених насаджень.
Ці функції виконують інженери садово-паркового господарства та агрономи. Вони займаються розробкою проектів благоустрою і озеленення житлової і промислової забудови, беруть участь в проектній діяльності організацій, робота в команді фахівців, пов'язаній із розвитком територій на етапі територіального планування.
Таким чином, Замовник встановив вимоги до спрощеної закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Поряд з цим слід враховувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Дякуємо за розуміння!
Кошторис
Дата подання: 18 травня 2021 14:26
Дата відповіді: 19 травня 2021 08:49
Замовник вимагає: "9. Кошторис витрат на здійснення проектування, щодо даної закупівлі" У складі оголошення та технічного завдання відсутні вихідні дані для складання кошторису. Просимо оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі зокрема площу прибудинкової території по проспекту Соборному, 101 у м. Олександрія Кіровоградської області. Також просимо оприлюднити Інженерно-геодезичні вишукування (виконуються замовником Геодезична зйомка в М 1:500 виконується відповідними сертифікованими спеціалістами.). ТУТ ЧІТКО ВКАЗАНО, ЩО ВИКОНУЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ТОБТО ВАМИ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради (далі - Замовник) згідно ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит.
До оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі рішенням уповноваженої особи Замовника 18.05.2021 року було внесено зміни. Пропонуємо Вам ознайомитись з ними.
Згідно п.5 технічного завдання інженерно-геодезичні вишукування виконуються замовником. Геодезична зйомка в М 1:500 виконується відповідними сертифікованими спеціалістами та буде надана переможцю спрощеної закупівлі. Дякуємо за розуміння!
Завдання на проектування
Дата подання: 18 травня 2021 14:28
Дата відповіді: 19 травня 2021 08:53
Просимо або доопрацювати існуюче технічне завдання або завантажити завдання на проектування та врахувати зокрема: (Інженерно-геодезичні вишукування виконуються замовником Геодезична зйомка в М 1:500 виконується відповідними сертифікованими спеціалістами.)
Відповідь: Доброго дня! Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради (далі - Замовник) згідно ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит.
Згідно п.5 технічного завдання до спрощеної закупівлі інженерно-геодезичні вишукування виконуються Замовником. Геодезична зйомка в М 1:500 виконується відповідними сертифікованими спеціалістами та буде надана переможцю спрощеної закупівлі. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФлораАгроФарм 199 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2021 09:22
Електронний підпис
27 травня 2021 09:02
Наказ директора.pdf
27 травня 2021 09:02
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФлораАгроФарм

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФлораАгроФарм
#38302151
Переможець 199 000,00
UAH з ПДВ
03 червня 2021 13:27

Документи

03 червня 2021 13:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2021 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФлораАгроФарм
#38302151
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2021 13:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 14:27
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 16:13
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
01 липня 2021 16:12
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 11:42
Договір з додатками.pdf укладений
22 червня 2021 11:40

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 вересня 2021 11:08
199 000,00 UAH UA028201720344201029100027593
Управління ЖКГ Олександрійс.міськ.ради
UA743052990000026007025102525
ТОВ"Флораагрофарм"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 166,66 UAH)