Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Бродівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04055989 |
Місцезнаходження: | 80600, Україна , Львівська обл., Броди, пл.Ринок, 20 |
Контактна особа: |
Максимів Юлія Олегівна +380326644035 mr.brody.zakypivli@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2021 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2021 15:16 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73300000-5: Проектування та виконання НДДКР
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 20 | Робочі | 20 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Забезпечення моніторингу стратегії розвитку: | 30% |
Забезпечення моніторингу стратегії розвитку протягом 1 року: | 30% |
Забезпечення моніторингу стратегії розвитку протягом 180 днів: | 15% |
Відсутність моніторингу: | 0% |
13 травня 2021 10:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2021 10:23 |
ТД_розробка_стратегii_розвитку Броди.docx | |
13 травня 2021 10:23 |
Додаток 3.docx | |
13 травня 2021 10:23 |
Додаток 2 Договір Броди.doc | |
13 травня 2021 10:23 |
Додаток 1 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Броди.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000029 ● ddf4ab9ab9c74756941edcfb79a7037c
- Статус: вирішено ● Дата: 16 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 №182.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-13-000622-a, 13.05.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-06 16:54:25
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-05-13-000622-a, яка проводилась Виконавчим комітетом Бродівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-09 18:09:37
Пояснення
На виконання запиту «Про надання пояснень в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID UA-M-2022-06-06-000029 Надання послуги з розробки Стратегії розвитку Бродівської міської територіальної громади на період до 2027 року. Класифікація за ДК 021:2015: 73300000-5: Проєктування та виконання НДДКР, яка проводилась Виконавчим комітетом Бродівської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкриті торги» — Виконавчий комітет Бродівської міської ради Львівської області повідомляє:
Щодо першого питання
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Виконавчий комітет Бродівської міської ради Львівської області є розпорядником коштів міського бюджету. Розмір бюджетного призначення на розробку стратегії розвитку Бродівської міської територіальної громади на період до 2027 року визначений відповідно до рішення № 158 від 30.03.2021року. Посилання на рішення: https://mrbrody.gov.ua/docs/rsmr/158-pro-vnesennia-zmin-do-pokaznykiv-brodivskoho-miskoho-biudzhetu-na-2021-rik https://drive.google.com/file/d/162L5y_kIPeOojXuNL7r2UWSMk2ZXVEoI/view.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника на підставі інформаційних довідок, наданих комунальними підприємствами враховуючи результати економічного, соціологічного, порівняльного та SWOT-аналізу, екологічного аналізу сучасного стану громади здійснених на попередніх сесіях та зустрічах з активними мешканцями громади. Посилання https://mrbrody.gov.ua/news/shchotyzhneva-narada-pry-miskomu-holovi.
Розрахунок визначення очікуваної вартості (250000,00 грн) здійснено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 Очікувана вартість закупівлі по даному предмету складає 250 000,00 грн з ПДВ (двісті п’ятдесят тисяч грн 00 коп. з ПДВ). При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель “Prozorro”. Відповідно до очікуваної вартості застосовано процедуру закупівлі – відкриті торги.
Щодо другого питання:
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://mrbrody.gov.ua/news/obgruntuvannia-st
Уповноважена особа з проведення закупівель Максимів Ю.О.
виконавчого комітету Бродівської міської ради
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконавчий комітет Бродівської міської ради Львівської області повідомляє, що для усунення порушень вимог частини сьомої статті 33 Закону, а саме вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України з ФОП СОФІЙ ОЛЕКСАНДР ЗІНОВІЙОВИЧ договір розірвано. Також проведено економічні навчання з працівниками відділу економіки та публічних закупівель щодо недопущення надалі порушень вимог частини третьої статті 17 Закону та пунктів 2 та 19 частини другої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації, порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону – при оприлюдненні інформації про закупівлю.
2022-06-24 22:18:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору. Звіт про виконання договору про закупівлю від 24.06.2022.
2022-08-16 09:22:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2021 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ФОП СОФІЙ ОЛЕКСАНДР ЗІНОВІЙОВИЧ |
249 950,00
UAH з ПДВ
|
249 950,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 174 965 | Відповіді учасника | Документи |
ФОП Савка Наталія Романівна |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 250 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СОФІЙ ОЛЕКСАНДР ЗІНОВІЙОВИЧ #2033415670 |
Переможець |
249 950,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 18:03
|
Софій.pdf | укладений |
24 червня 2022 18:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 17:22
|
016.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 16:03
|
договір Софій.pdf | укладений |
16 червня 2021 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |