Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of state importance R-26 Ostrog - Kremenets (separate sections), Rivne region (with development of design documentation)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Shinkaruk Yuriy 0503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2021 20:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 131 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 656 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, буде відхилена на підставі ч.1 ст. 31 Закону. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Рівненській області, код ЄДРПОУ:25894919, ІВАN: UA498201720355139004000006130, Банк: Державна казначейська служба Ук |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1312000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3% від вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 3% від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії має бути чітко визначений. Строк дії банківської гарантії не може бути меншим ніж строк дії договору. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» а також відповідати вимогам та формі затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Банківська гарантія повинна бути видана банком (далі — банк-гарант). Банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання переможцем договірних зобов’язань. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадках: - невиконання Підрядником його договірних зобов’язань, що призведе до передчасного (дострокового) розірвання Договору; - під час виконання договору Підрядник виступить ініціатором розірвання договору; - підрядник своєчасно не розпочав виконання робіт або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим. У разі невиконання учасником-переможцем договірних зобов’язань, кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 12 травня 2021 20:05 |
Enquiries until: | 04 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 червня 2021 09:30 |
Information
Estimated total value: | 131 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 656 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором, виникають у разі наявності відповідних бюджетних асигнувань у межах відповідних кошторисних призначень та фактичних надходжень. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. Детальні умови викладено в проєкті договору. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2021 20:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2021 20:02 |
Огол. англ. (Р-26).doc | |
12 травня 2021 20:02 |
Проєкт договору (Додаток №5) (Р-26).docx | |
12 травня 2021 20:02 |
Тендерна документація (Р-26).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-13-000028 ● 7fd4c5b2c43d471cad6e8511b0521c01
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2021 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2021 № 361
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-05-12-014170-b 12.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-19 12:58:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-26 Острог – Кременець (окремими ділянками), Рівненська область
з розробкою проектної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-014170-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-22 14:06:50
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі сформовані згідно з нормативними документами: ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-085:2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі робіт (послуг) виконано у рамках дії Наказу Мінекономіки №275 від 12.02.2020 відповідно до діючих стандартів з ціноутворення у будівництві, а саме: ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Щодо оприлюднення інформації на сайті: Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на веб-сайті Служби автомобільних доріг у Рівненській області та можна знайти за посиланням:
https://rv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7112/obgruntuvannia_kharakterystyk_predmetu_zakupivel/potochnyi_serednii_remont_avtomobilnoi_dorohy_zahalnoho_korystuvannia_derzhavnoho_znachennia_r-26_ostroh_kremenets__okremymy_diliankamy.html
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-12-014170-b. За результатами моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-26 Острог – Кременець (окремими ділянками), Рівненська область (з розробкою проектної документації)», UA-2021-05-12-014170-b. Відповідно до абз.2 частини 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник категорично не погоджується з висновками Державної аудиторської служби України, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим Законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу цієї процедури закупівлі. Відповідно до вимог Додатку № 2 до Тендерної документації встановлено інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст. 16 Закону. При встановленні такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, вимогами п.1.1.1 Додатку № 2 до тендерної документації замовником було встановлено мінімальний перелік та кількість техніки та обладнання, необхідні для надання послуг за предметом закупівлі, зокрема, вимагалась наявність у учасника автомобілів самоскидів у кількості 10 шт. На підтвердження зазначених вимог по автомобілях самоскидах Учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» надано довідку від 01.06.2021 №Т2021-362/3 з інформацією про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). До цієї довідки надано підтверджуючі документи відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, Учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» в повному обсязі виконано умови документації щодо підтвердження мінімальної кількості автомобілів самоскидів. Вимагалось 10 од, надано 13 од., що значно перевищує вимоги тендерної документації. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів у кількості 13 шт (по позиціях 14.1-14.5) що теж перевищує мінімальні вимоги тендерної документації. Відповідно, вимоги тендерної документації в даній частині Учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» є виконаними, а сам учасник відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відсутність документального підтвердження автомобілів самоскидів по п.14.6, п.14.7, п.14.8 Замовником не бралось до уваги, оскільки Замовник керувався вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією. Згідно з ч.1.Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості. Неподання додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.»Таким чином, відсутні будь-які правові підстави відхилення пропозиції Учасника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» Згідно з частиною 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/ відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити - інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з умовами та вимогами додатку №2) Відповідно до підпункту 1.1.3 пункту 1.1 додатку № 2 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці № 3 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо. На виконання вимог підпункту 1.1.3 пункту 1.1 додатку № 2 тендерної документації ТОВ «СУНП «Автострада» надано у складі пропозиції довідку №458/874 від 11.06.2021 року, яка виконана відповідно до форми, яка передбачена у Таблиці № 3 Додатку №2 Тендерної документації (файл у електронній системі закупівель – «довідка про абз.pdf»). Також, згідно підпункту 1.1.3 пункту 1.1 додатку № 2 Тендерної документації, для документального підтвердження можливості Учасника процедури закупівлі здійснити поставку асфальтобетонної суміші для виконання робіт за предметом закупівлі у тендерній документації встановлено наступну вимогу: «У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці№3. В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі; - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАСіз зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, назва предмету закупівлі).» ТОВ «СП «Автострада» надано: - Специфікація від 10.06.2021 року щодо поставки асфальтобетонної суміші, яка укладена між ТОВ «СП «Автострада» та ТОВ «Автострада Трейд Груп» - гарантійний лист №23/45 від 10.06.2021 року, який виданий виробником асфальтобетонної суміші ТОВ «Автострада Трейд Груп» - інші документи, які вимагалися від Учасника процедури закупівлі згідно підпункту 1.1.3 пункту 1.1 додатку № 2 тендерної документації (картка обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу, атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, транспортна схема поставки асфальтобетонної суміші). Отже, ТОВ «СП «Автострада» у повній мірі виконано вимоги підпункту 1.1.3 пункту 1.1 додатку № 2 тендерної документації. Як наводилося вище, підпунктом 1.1.3 пункту 1.1 додатку № 2 тендерної документації вимагалося надання наступних документів: - договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або - договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС та/або тощо Тобто, тендерною документацією не встановлено вичерпного переліку документів, якими Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити залучення до виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі асфальтобетонного(их) заводу(ів), у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг). Тендерною документацією перелічено можливі варіанти документального підтвердження залучення до виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі асфальтобетонного(их) заводу(ів), а саме: договір поставки та/або договір надання послуг з виготовлення та/або тощо. Перелік документального підтвердження залучення до виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі асфальтобетонного(их) заводу(ів), згідно тендерної документації, НЕ Є ВИЧЕРПНИМ. Отже, Учасники процедури закупівлі на власний розсуд надають вищезгадане документальне підтвердження із якого Замовник торгів може встановити можливість залучення Учасником процедури закупівлі до виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі асфальтобетонного(их) заводу(ів), у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг). Як те вказувалося, ТОВ «СУНП «Автострада» надано Специфікацію від 10.06.2021 року щодо поставки асфальтобетонної суміші, яка укладена між ТОВ «СУНП «Автострада» та ТОВ «Автострада Трейд Груп» та гарантійний лист №23/45 від 10.06.2021 року, який виданий виробником асфальтобетонної суміші ТОВ «Автострада Трейд Груп», із якого Служба автомобільних доріг у Рівненській області встановила можливість залучення ТОВ «СУНП «Автострада» до виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі асфальтобетонного заводу ТОВ «Автострада Трейд Груп». Враховуючи вищенаведене, ТОВ «СУНП «Автострада» у складі пропозиції надано належне документальне підтвердження можливість залучення Учасником процедури закупівлі до виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі асфальтобетонного(их) заводу(ів), у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг), як того і вимагалося у підпункті 1.1.3 пункту 1.1 додатку № 2 тендерної документації Таким чином, відсутні будь-які правові підстави відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада». Підсумовуючи все вищенаведене, зазначаємо, що тендерна пропозиція ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» та тендерна пропозиція ТОВ «СУНП «Автострада» в повній мірі відповідає всім вимогам тендерної документації, учасники процедури закупівлі відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а отже ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» та ТОВ «СУНП «Автострада» правомірно було допущено до аукціону. Тому, висновок Держаудитслужби щодо наявності порушень абзацу другого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону є повністю надуманим та таким, що суперечать дійсності. Враховуючи все вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Рівненській області вимагає скасувати висновок Державної аудиторської служби України, опублікований в системі електронних закупівель 08 листопада 2021, визнати процедуру закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-26 Острог – Кременець (окремими ділянками), Рівненська область (з розробкою проектної документації), проведену Службою автомобільних доріг у Рівненській області (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-12-014170-b) такою, що проведена у відповідності до Закону. У разі невиконання зазначених законних вимог, для захисту наших інтересів будемо змушені звернутися до судових органів в порядку передбаченому Законом.
2021-11-15 15:48:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду. |
Дата публікації: | 22 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | 460/15972/21 |
Дата відкриття провадження: | 29 листопада 2021 |
Документи:
10 грудня 2021 11:36
|
Електронний підпис |
22 листопада 2021 17:43
|
Електронний підпис |
22 листопада 2021 17:43
|
Позов до суду.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2021 16:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" |
124 894 000,00
UAH з ПДВ
|
124 894 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
127 264 000,00
UAH з ПДВ
|
127 264 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
130 806 000,00
UAH з ПДВ
|
130 806 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" #200274482 |
Переможець |
124 894 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2022 15:59
|
Лист повідомлення про розірвання договору.pdf | укладений |
26 квітня 2022 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 10:39
|
Розрахунки.pdf | укладений |
10 серпня 2021 10:37
|
Договір №41.pdf | укладений |
10 серпня 2021 10:37
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 серпня 2021 — 25 квітня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відсутність фінансування послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-26 Острог – Кременець (окремими ділянками), Рівненська область (з розробкою проектної документації) |