Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із постачання ліцензій для розширення функціонування СЕД МЗС (код ДК 021:2015:48310000-4 «Пакети програмного забезпечення для створення документів»)
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2021-05-12-014147-b 372181621be44eb28a9acf0aff853f14
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Чолач

+380442381577 mariia.cholach@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Вебсайт: https://mfa.gov.ua/
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., м. Київ, Михайлівська площа,1
Контактна особа: Марія Чолач
+380442381577
mariia.cholach@mfa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Для забезпечення електронного документообігу в МЗС було проведено відкриті торги на «Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу» (розширення функціональних можливостей системи електронного документообігу), технічні вимоги до якої відповідали сучасному рівню електронного документування. Торги відбулись у конкурентній обстановці. Переможцем торгів стало Приватне акціонерне товариство «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс», якому належать авторські майнові права на ліцензійне програмне забезпечення системи електронного документообігу АСКОД.
З переможцем торгів було укладено договір на постачання 126 ліцензій СЕД та проведено налаштування ІТ потужностей.
У зв’язку з відсутністю бюджетного фінансування у 2020 році ПрАТ «Інфоплюс» було закуплено тільки 126 ліцензій.
У зв’язку з нагальною потребою долучити до роботи у СЕД великої кількості користувачів замовника (у тому числі користувачів територіально віддалених підрозділів) та введення СЕД в дослідну експлуатацію, виникла необхідність у закупівлі у розробника – ПрАТ «ІнфоПлюс» додаткових ліцензій на АСКОД.
Згідно зі статтею 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп‘ютерні програми та бази даних є об‘єктами авторського права у галузі науки, літератури і мистецтва.
Згідно із свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір від 30.06.2011 № 38912, виданим Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України, авторські майнові права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД Корпоративний» належать ПрАТ «ІнфоПлюс».
Відповідно до Рішення Державного департаменту інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, виданого 30.06.2011 за реєстраційним № 1578, майнові права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД WEB» належать ПрАТ «ІнфоПлюс».
ПрАТ «ІнфоПлюс», відповідно до статей 15 та 16 Закону України «Про авторське право і суміжні права», належать виключні майнові права на первинні коди (тексти) програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, на основі якого створено СЕД. У випадку надання послуг з постачання додаткового ліцензійного програмного забезпечення АСКОД для СЕД виконавцем може бути лише власник текстів цього програмного забезпечення.
Стаття 431 Цивільного Кодексу України визначає наслідки порушення права інтелектуальної власності, в т. ч. невизнання цього права чи посягання на нього, що тягне за собою відповідальність, встановлену цим Кодексом.
Значною та визначальною перевагою ПрАТ «ІнфоПлюс» як розробника ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, на основі якого створено СЕД, є досконале знання програмного забезпечення та структур баз даних СЕД, що сприятиме швидкому масштабуванню СЕД без значних витрат часу виконавця і без ризику несумісності результатів постачання додаткового програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД, що використовується у складі СЕД.
Крім того, у разі вибору іншого виконавця, перед останнім виникне необхідність знання програмного коду ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД. Таким чином, у випадку зміни виконавця буде неможливо виконати або буде значно ускладнено супроводження та технічне обслуговування програмного забезпечення СЕД, а також є необхідність забезпечення виконання вимог Закону України «Про авторське право та суміжні права», згідно яких: доопрацювання програмного забезпечення АСКОД можливе лише власником майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення системи електронного документообігу АСКОД. У випадку вибору іншого виконавця буде також неможливо виконати вимоги Закону України «Про авторське право та суміжні права».
Вибір іншого виконавця призведе до додаткових витрат фінансових та трудових ресурсів, а саме: витрати на адаптацію нової системи згідно вимог Замовника, витрати на впровадження нового програмного забезпечення, витрати на міграцію інформації до нових баз даних, навчання користувачів, а також додаткові витрати на закупівлю ліцензій на право користування новим програмним забезпеченням тощо.
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Цивільний кодекс України;
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Закон України «Про авторське право і суміжні права»;
- рішення про реєстрацію авторського права на твір за заявкою № 40098 від 23 червня 2011 року, видане Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України;
- свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 38912 від 30 червня 2011 року, видане Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України;
- рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір № 1578 від 30 червня 2011 року, видане Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України;
- рішення про реєстрацію авторського права на твір за заявкою № 87312 від 04 лютого 2019 року, видане Міністерством економічного розвитку і торгівлі України;
- свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 86328 від 25 лютого 2019 року, видане Міністерством економічного розвитку і торгівлі України;
- протоколи засідань тендерного комітету МЗС від 07.05.2021 № 23 та від 12.05.2021 № 24.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2021 19:53
Оскарження наміру укласти договір: 23 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із постачання ліцензій для розширення функціонування СЕД МЗС (код ДК 021:2015:48310000-4 «Пакети програмного забезпечення для створення документів»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, м. Київ, Київ, Михайлівська площа 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником після здачі-приймання Послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 травня 2021 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІНФОПЛЮС"
#16400836
Переможець 5 000 000,00
UAH
12 травня 2021 19:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2021 19:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІНФОПЛЮС"
#16400836
5 000 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 17:19
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 15:58
Договір № 72-2021 послуги з постачання ліцензій.pdf укладений
03 червня 2021 15:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 червня 2021 11:59
5 000 000,00 UAH UA298201720343160001000000165
МЗС
UA973808050000000026006148964
ПАТ "ІнфоПлюс"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 000 000,00
UAH