Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “39130000-2 Офісні меблі” (Тумба приставна 900*400*750 мм, шафа для одягу 2000*400*650 мм, шафа для паперів 2000*400*700мм, шафа для одягу 2000*480*650 мм, тумба для картотеки з шухлядами 1500*500*450 мм, шафа для паперів 1500*500*450 мм, тумба з шухлядами 710*510*410мм)
Очікувана вартість
20 699,00 UAH
UA-2021-05-12-013744-b 1fef9e30d8974960979612cc2b5c7958
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Чорна

+380983133439 chornalunx@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа: Наталія Чорна
+380983133439
chornalunx@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Продавець повинен поставити товар Покупцю, якість якого відповідає вимогам, що пред’являються діючим законодавством, до такого роду товарів, а також не мати дефектів товарного виду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Тумба приставна 900*400*750 мм, шафа для одягу 2000*400*650 мм, шафа для паперів 2000*400*700мм, шафа для одягу 2000*480*650 мм, тумба для картотеки з шухлядами 1500*500*450 мм, шафа для паперів 1500*500*450 мм, тумба з шухлядами 710*510*410мм (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Театральна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця впродовж 20 (двадцяти) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

12 травня 2021 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП УМАНЕЦЬ МАКСИМ ІГОРОВИЧ
#3548410638
Переможець 20 699,00
UAH
12 травня 2021 17:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 17:31
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 17:51
договір №226 від 12.05.2021.pdf укладений
12 травня 2021 17:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 699,00
UAH