Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із встановлення та налаштування програмної інфраструктури комплексної системи захисту інформації веб-ресурсу Замовника
Очікувана вартість
49 806,00 UAH
UA-2021-05-12-005156-b 76d880a010db4c4788858a9468a77f30
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Іванюк

+380507316022 mlrd721@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Код ЄДРПОУ: 34512809
Вебсайт: https://www.dneprtest.dp.ua
Місцезнаходження: 49083, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. НОВОСЕЛІВСЬКА, буд. 27
Контактна особа: Олександр Іванюк
+380507316022
mlrd721@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення, налаштування програмного шлюзу захисту та комплексу віддаленого управління шлюзом захисту.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2021  —  17 травня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
1 послуга
Встановлення та налаштування програмного клієнта захисту мережевих з'єднань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2021  —  22 травня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
1 послуга
Тестування роботи шлюзу захисту з клієнтами захисту мережевих з'єднань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2021  —  29 червня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

12 травня 2021 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП"
#39469334
Переможець 49 806,00
UAH з ПДВ
12 травня 2021 11:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 13:08
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 17:23
Дод угода Інтегратор_1.pdf зміни до договору
02 липня 2021 17:11
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у "Календарному плані надання послуг" (Додаток 2 до Договору) у зв'язку із вступом у дію постанови КМУ №227 від 17.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: АМ/21/1-2021у
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 806,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 301,00 UAH)