Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка і відновлення картриджів
Очікувана вартість
1 242,00 UAH
UA-2021-05-12-003610-b a3e3966c968c4eab95338fb1d252343d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Іванюк

+380507316022 mlrd721@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Код ЄДРПОУ: 34512809
Вебсайт: https://www.dneprtest.dp.ua
Місцезнаходження: 49083, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. НОВОСЕЛІВСЬКА, буд. 27
Контактна особа: Олександр Іванюк
+380507316022
mlrd721@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка картриджа HP CF237Y
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
1 послуга
Відновлення картриджа HP CF237A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоселівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За наявністю бюджетного фінансування Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

12 травня 2021 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРОМТЕХПОСТАЧАННЯ"
#23071310
Переможець 1 242,00
UAH з ПДВ
12 травня 2021 10:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 13:11
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 11:01
Договор Промтехпостачання _1242.pdf укладений
12 травня 2021 11:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 242,00
UAH (в тому числі ПДВ 207,00 UAH)