Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (09310000-5) (код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія)
Очікувана вартість
119 881,50 UAH
UA-2021-05-12-003096-c 54fbd8b505f841fa9b26b33e3151f98b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сметюх Ольга

+380504381007 policlinika_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 20122722
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, 43010, Волинська обл., місто Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 66А
Контактна особа: Сметюх Ольга
+380504381007
policlinika_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: Пункт 3 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера. Для належного виконання працівниками закладу своїх професійних обов'язків, в частині надання належних медичних послуг пацієнтам, у зв’язку з порушенням зобов'язання за Договором про постачання електричної енергії споживачу № 18/12 від 18.12.2020 р. (далі – Договір) ДОЧІРНІМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЕВОДА ТРЕЙД» КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ», керуючись частинами першою та другою статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку з розірванням Договору з вини учасника - ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕВОДА ТРЕЙД» КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ», на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, який розірваний з вини такого учасника, як виняток можна застосувати переговорну процедуру закупівлі. При чому відповідно до умов Договору, який укладено за результатами проведення відкритих торгів (оголошення UA-2020-11-07-000128-a) та Повідомлення від 07.05.2021 № 1.18/749 розірвано договір про закупівлю з вини учасника - ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕВОДА ТРЕЙД» КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ». Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник прийняв рішення укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через п'ять днів. Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: Договір про постачання електричної енергії споживачу № 18/12 від 18.12.2020 р.; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-11-07-000128-a, дата формування звіту: 18.12.2020 р.; Лист ПрАТ «Волиньобленерго» від 06.05.2021 № 41/41-3179 Повідомлення від 07.05.2021 № 1.18/749 (щодо застосування оперативно-господарських санкцій та розірвання Договору про постачання електричної енергії споживачу № 18/12 від 18.12.2020 р.); Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю UA-2020-11-07-000128-a, дата формування 12.05.2021 (щодо застосування оперативно-господарських санкцій та розірвання Договору про постачання електричної енергії споживачу № 18/12 від 18.12.2020 р.) Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-08-000082-c, дата формування 08.05.2021

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2021 23:15
Оскарження наміру укласти договір: 18 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34900 кВт⋅год
Електрична енергія (09310000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленої електричної енергії за відповідний розрахунковий період здійснюється на умовах післяоплати на підставі акта приймання-передачі електричної енергії та рахунку Постачальника. Оплата поставленої електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

12 травня 2021 23:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2021 23:10
Повідомлення про намір укласти договір.pdf.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ"
#42159289
Переможець 119 881,50
UAH з ПДВ
12 травня 2021 23:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2021 23:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ"
#42159289
119 881,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 17:30
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 17:22
Додаткова угода 1___ (1).pdf зміни до договору
03 серпня 2021 17:22
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 14:47
Договір 23-21.pdf укладений
20 травня 2021 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23-21/452
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 108 117,22
UAH (в тому числі ПДВ 18 019,54 UAH)