Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі (здійснення заходів протипожежної безпеки) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Черкаської міської ради Черкаської області по просп. Хіміків, 36 в м. Черкаси» (Код ДК 021:2015 (CPV) - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
109 000,00 UAH
UA-2021-05-12-002943-c 9b8a60087a554ee389556c69f338b687
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мархоцька Алла Василівна

+380961225661 school10ck@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №10 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 33363335
Місцезнаходження: 18018, Україна , Черкаська обл., Черкаси, проспект Хіміків, будинок 36
Контактна особа: Мархоцька Алла Василівна
+380961225661
school10ck@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2021 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 26 травня 2021 11:54
Очікувана вартість: 109 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 545,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18018, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, просп. Хіміків, 36. Вид закупівлі: Спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладені у ч.4 та Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (додається). Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. 6. Строк виконання робіт встановлюється в межах 20 робочих днів з моменту підписання Сторонами Договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі (здійснення заходів протипожежної безпеки) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Черкаської міської ради Черкаської області по просп. Хіміків, 36 в м. Черкаси»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18018, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, просп. Хіміків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Оплата робіт з розроблення робочого проекту до отримання Замовником позитивного звіту експертизи проводиться у розмірі, що не перевищує 70% (сімдесят відсотків) від ціни Договору, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Акта приймання-здачі виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок з Виконавцем Замовник проводить після отримання позитивного звіту експертизи при умові повного та якісного виконання робіт по Договору протягом 10 (десяти) днів з моменту підписання акту здачі-приймання продукції Пiсляоплата 10 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2021 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2021 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2021 10:49
зміни до оголошення 17.05.2021.doc
17 травня 2021 10:49
Оголошення проектні роботи школа 10(нова редакція).docx
12 травня 2021 18:04
Оголошення проектні роботи школа 10.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2021 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ПРОЕКТНА ГРУПА" 39 000,00
UAH з ПДВ
23 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ПНВП "Прометей-Сервіс" 48 000,00
UAH з ПДВ
23 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 75 000,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2021 13:01
Електронний підпис
25 травня 2021 13:01
Сертифікат кошторис.pdf.p7s
25 травня 2021 13:01
Сертифікат кошторис.pdf
25 травня 2021 13:01
Проект договору.pdf.p7s
25 травня 2021 13:01
Проект договору.pdf
25 травня 2021 13:01
Ліцензія АВК 5 СПГ .pdf.p7s
25 травня 2021 13:01
Ліцензія АВК 5 СПГ .pdf
25 травня 2021 13:01
ГІП пожежна безпека.pdf.p7s
25 травня 2021 13:01
ГІП пожежна безпека.pdf
25 травня 2021 13:01
Відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
25 травня 2021 13:01
Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 травня 2021 13:01
Відгук ТОВ СВБ.pdf.p7s
25 травня 2021 13:01
Відгук ТОВ СВБ.pdf
25 травня 2021 13:01
Відгук ТОВ ПКВ.pdf.p7s
25 травня 2021 13:01
Відгук ТОВ ПКВ.pdf
25 травня 2021 13:01
Виписка ЄДРПОУ.pdf.p7s
25 травня 2021 13:01
Виписка ЄДРПОУ.pdf
25 травня 2021 13:01
6 Аналогічні договори1.pdf

Публічні документи

25 травня 2021 13:58
Електронний підпис
25 травня 2021 11:13
Електронний підпис
25 травня 2021 10:58
Диплом директор.pdf
25 травня 2021 10:58
Наказ ГІП.pdf
25 травня 2021 10:58
Ліцензія.pdf
25 травня 2021 10:58
Лист-відгук ФІМЛІ.pdf
25 травня 2021 10:58
Договір оренди офісу 2.pdf
25 травня 2021 10:58
Договір оренди офісу 1.pdf
25 травня 2021 10:58
Свідоцтво AutoCAD.pdf

Публічні документи

19 травня 2021 18:30
Електронний підпис
19 травня 2021 18:28
Технічне завдання.pdf
19 травня 2021 18:28
Проект договору.pdf
19 травня 2021 18:28
матбаза.pdf
19 травня 2021 18:28
довідки.pdf
19 травня 2021 18:28
до працівників.pdf
19 травня 2021 18:28
до повноважень.pdf
19 травня 2021 18:28
Відгук.pdf
19 травня 2021 18:28
Витяг ПДВ.pdf
19 травня 2021 18:28
Витяг з ЄДР 22.04 (ор.).pdf
19 травня 2021 18:28
Виписка ЄДР.pdf
19 травня 2021 18:28
АВК Лицензия_ОСБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ПРОЕКТНА ГРУПА"

ПНВП "Прометей-Сервіс"

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ПРОЕКТНА ГРУПА"
#43682779
Відхилено 23 390,00
UAH з ПДВ
02 червня 2021 09:54
ПНВП "Прометей-Сервіс"
#35435961
Переможець 23 400,00
UAH з ПДВ
09 червня 2021 09:52

Документи

02 червня 2021 09:54
Електронний підпис
02 червня 2021 09:53
Протокол _20.pdf

Документи

09 червня 2021 09:52
Електронний підпис
09 червня 2021 09:51
протокол _22.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2021 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПНВП "Прометей-Сервіс"
#35435961
23 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2021 09:52
Електронний підпис
09 червня 2021 09:51
протокол _22.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:14
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 13:02
додаткова угода _1.pdf зміни до договору
14 червня 2021 13:01
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 12:51
договір 36 21.pdf укладений
14 червня 2021 12:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 серпня 2021 13:39
23 400,00 UAH UA828201720344201010100074717
Черкаська ЗОШ I-III ступенів №10 ЧМР
UA663282090000026009010048089
ПНВП "Промеей-Сервiс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п.10.1, п.10.2 Договору, уклали дану Додаткову угоду до Договору №36/21 від 14.06.2021 року (далі - Договір) про наступне: 1. Пункт 1.2 Договору викласти в наступній редакції: «Виконавець зобов’язується надати в повному обсязі проектно-кошторисну документацію (в паперовому вигляді та на електронних носіях) у відповідності до ДБН А.2.2-3-2014, проведення експертизи КД та отримання позитивного звіту по ній. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 36/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 900,00 UAH)