Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія
Очікувана вартість
735 000,00 UAH
UA-2021-05-12-002149-c ● d71487087ee74c95be13eed26e1d0d66
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Новоодеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44059865 |
Місцезнаходження: | 56602, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, Центральна №208 |
Контактна особа: |
Міщенко Нінель Костянтинівна +380672767464 osvitanovaodesa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2021 15:18 |
Початок аукціону: | 31 травня 2021 15:19 |
Очікувана вартість: | 735 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул. Центральна, 208 (до 26 об'єктів управління освіти Новоодеської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після отримання рахунку на оплату за фактично спожиту за розрахунковий період електричну енергію | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2021 13:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2021 13:48 |
ЗАТВЕРДЖЕНО__зміни.doc | |
17 травня 2021 13:48 |
Проект договору (зі змінами).doc | |
17 травня 2021 13:48 |
ТД ЕЕ 2021 (зі змінами).doc | |
12 травня 2021 15:14 |
Проект договору.doc | |
12 травня 2021 15:14 |
ТД ЕЕ 2021.doc |
17 травня 2021 13:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2021 13:48 |
ЗАТВЕРДЖЕНО__зміни.doc
|
|||
17 травня 2021 13:48 |
Проект договору (зі змінами).doc
|
|||
17 травня 2021 13:48 |
ТД ЕЕ 2021 (зі змінами).doc
|
|||
12 травня 2021 15:14 |
Проект договору.doc
|
|||
12 травня 2021 15:14 |
ТД ЕЕ 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відтермінування платежу
Дата подання: 14 травня 2021 15:18
Дата відповіді: 14 травня 2021 15:26
Відповідно до п. 5.11. Проекту договору, Розрахунки можуть здійснюватися з відстрочкою платежу до 60 банківських днів від дати підписання Сторонами Актів приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період.
Такі умови тендерної документації є неприпустимими та такими, що грубо порушують права потенційних учасників даної закупівлі. Враховуючи невигідні умови договору, а саме велика відстрочка платежу, а також те, що потенційні постачальники (учасники) мають значні ризики через те, що курс іноземної валюти постійно та стрімко зростає, а відповідно зростають власні витрати (збитки) на виконання умов тендеру і існує безпосередня загроза того, що дана закупівля може не відбутися через не бажання брати в ній участь. Виділення фінансування для придбання (закупки) товарів (предмету закупівлі) з відстрочкою платежу до 60 банківських днів призведе фактично до блокування роботи для переважної більшості підприємств (потенційних учасників даної закупівлі), що в свою чергу потягне брак обігових коштів для задоволення потреб інших покупців (клієнтів) відповідних підприємств, виплати заробітної плати працівникам, інших господарських і/або адміністративних витрат. Крім того такий дискримінаційний підхід Замовника явно та грубо порушує норми цивільного законодавства України де чітко зазначено, що зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості (ч. 3 ст. 509 ЦК України). Вимога Замовника по відтермінуванню оплати до 60 банківських днів є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Окрім того, слід зазначити, що відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця.
Беручи до уваги вищевикладене, з метою уникнення порушень чинного законодавства у сфері закупівель, а саме ч.1. ст. 3, ч.3. ст. 5, та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та додатків до неї, а саме виключити вимогу щодо відтермінування платежу
до 60 банківських днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 травня 2021 15:32
Дата відповіді: 14 травня 2021 16:57
Відповідно до п.9.7. Проекту договору, Замовником встановлено, що у разі невиконання або неналежного виконання свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії, а саме: у разі набуття постачальником статусу «дефолтного», в зв’язку з чим постачання електричної енергії покупцю буде здійснюватись постачальником «останньої надії», постачальник зобов’язаний відшкодувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії» та договірною ціною (тарифом) договору та повне відшкодування збитків завданих у зв’язку з неможливістю виконання постачальником свої гарантійних зобов’язань.
слід зазначити, що відповідно до п.3.4.2. ПРРЕЕ Постачальник «останньої надії» надає послуги з постачання електричної енергії споживачам у разі: 1) банкрутства, ліквідації попереднього електропостачальника; 2) завершення строку дії ліцензії, зупинення або анулювання ліцензії з постачання електричної енергії споживачам попереднього електропостачальника; 3) невиконання або неналежного виконання електропостачальником Правил ринку, Правил ринку НДН та ВДР, що унеможливило постачання електричної енергії споживачам; 4) необрання споживачем електропостачальника, зокрема після розірвання (припинення) договору з попереднім електропостачальником; 5) в інших випадках, передбачених цими Правилами. Згідно з п.6.2.2. ПРРЕЕ, у разі банкрутства, ліквідації, завершення строку дії або анулювання ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії попереднього електропостачальника, а також у разі припинення його участі на ринку електричної енергії електропостачальник протягом 1 робочого дня повідомляє про це споживача (споживачів), відповідного (відповідних) оператора (операторів) системи та постачальника «останньої надії», на території діяльності якого розташовані електроустановки такого споживача (таких споживачів), із зазначенням дати, з якої такий електропостачальник припинить здійснювати постачання електричної енергії споживачу (споживачам). Сам порядок переходу споживачем до постачальника «останньої надії» врегульовано розділом VI. Зміна електропостачальника (6.2. Порядок зміни електропостачальника на постачальника «останньої надії»). Слід зазначити, що відповідно до даного розділу, законодавець не встановлює обов’язку для постачальника, у разі переходу споживача до постачальника «останньої надії», відшкодовувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії» та договірною ціною (тарифом) договору чи будь-якого відшкодування збитків. Таким чином Замовник намагається нав’язати постачальникам обов’язки, що містять дискримінаційні вимоги та не передбачені жодним нормативно-правовим актом. Зокрема, Правил роздрібного ринку електричної енергії, зокрема розділ V. Права, обов’язки та відповідальність учасників роздрібного ринку, не покладають на Постачальників таких обов’язків, а Споживачам не надають права вимагати виконання таких вимог від останніх. Звертаємо увагу Замовника на той факт, що відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Беручи до уваги вищезазначене, з метою уникнення порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримання основних принципів проведення публічних закупівель, звертаємося до вас з вимогою щодо виключення даного пункту з проекту договору. В противному випадку будемо змушені звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
щодо розподілу
Дата подання: 14 травня 2021 16:18
Дата відповіді: 14 травня 2021 17:01
Шановний замовнику. Просимо повідомити чи входить до вартості закупівлі тариф на послуги з розподілу? Чи замовник самостійно сплачує за розподіл оператору систем розподілу?
Відповідь: До вартості закупівлі тариф за послуги з розподілу не входить. Замовник самостійно сплачує за розподіл оператору систем розподілу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2021 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
388 080,00
UAH з ПДВ
|
388 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС" |
446 040,00
UAH з ПДВ
|
394 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
415 800,00
UAH з ПДВ
|
403 198,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" |
415 800,00
UAH з ПДВ
|
403 199,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") |
439 470,36
UAH з ПДВ
|
403 199,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ #42129888 |
Переможець |
388 080,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 16:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2021 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 16:11
|
Звіт | укладений |
12 січня 2022 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 15:05
|
ДУ_ЕЕ_8.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 15:45
|
ДУ_7_ЕЕ.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 11:57
|
ДУ_6_ЕЕ.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 11:17
|
ДУ_5_ЕЕ.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2021 16:13
|
ДУ_4_ЕЕ.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 16:17
|
ДУ_3_ЕЕ.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 13:25
|
ДУ_2_ЕЕ.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 10:27
|
ДУ_1_ЕЕ.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 15:10
|
Договір | укладений |
16 червня 2021 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41/593 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41/593 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41/593 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41/593 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41/593 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41/593 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41/593 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 41/593 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |