Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення для Липовецької районної філії Вінницького обласного центру зайнятості)
Очікувана вартість
400,00 UAH
UA-2021-05-12-000126-a d6e2683f1a45492984c16ae5c3b7a4b2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бозняк Алла Ростиславівна

0432554453 allabozniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
Контактна особа: Бозняк Алла Ростиславівна
0432554453
allabozniak@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ ТИМЧАСОВОГО КОШТОРИСУ НА I ПІВРІЧЧЯ 2021 РОКУ!!! Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття.
Закупівля послуг з централізованого водовідведення для Липовецької районної філії Вінницького обласного центру зайнятості.
Процедура закупівлі визначена відповідно до абз.3 п.2 ч.7 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі", відсутність конкуренції з технічних причин.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення для Липовецької районної філії Вінницького обласного центру зайнятості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. В. Липківського, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом. У разі затримки фінансування, розрахунок здійснюється протягом п'яти банківських днів з дати отримання Споживачем коштів. Пiсляоплата 26 Календарні 100

Тендерна документація

12 травня 2021 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Липовецьводоканал" Липовецької міської ради Вінницької області
#36522735
Переможець 400,00
UAH з ПДВ
12 травня 2021 08:57

Документи

12 травня 2021 08:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 09:39
ДУ №4 до дог.8-252.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 09:39
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 08:40
Дод.уг.3 до дог №8-252 від 07.05.21.pdf зміни до договору
29 червня 2021 08:39
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 13:56
Дод.уг2 до дог.8-252 від 07.05.21.pdf зміни до договору
04 червня 2021 13:56
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 10:50
ДУ 1 до дог 252-8.pdf зміни до договору
12 травня 2021 10:49
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 09:02
252-8.pdf укладений
12 травня 2021 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору вносяться не в зв'язку з покращенням якості предмета закупівлі, а саме: Пункт 5 Договору викласти у наступній редакції: «5. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону і становлять: на послугу з централізованого водопостачання – 28,80 гривень за 1 куб.метр; на послугу з централізованого водовідведення – 40,00 гривень за 1 куб. метр. У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну тарифі на послуги виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачам із зазначенням рішення відповідних органів.». Доповнити Договір пунктом 5.1. наступного змісту: «5.1. Загальна вартість Договору становить 688 (Шістсот вісімдесят вісім) грн 00 коп., з них: водопостачання – 288 (Двісті вісімдесят вісім) грн 00 коп. з ПДВ., водовідведення – 400 (Чотириста) грн 00 коп. з ПДВ». Пункт 17 доповнити абзацом наступного змісту: «У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється протягом п'яти банківських днів з дати отримання Споживачем коштів.». Пункт 52 Договору змінити та викласти його у наступній редакції: «52. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 30.06.2021р., але в будь-якому випадку до повного розрахунку. Умови даного договору відповідно до статті 631 ЦК України застосовуються до відносин, які виникли між сторонами до дати його підписання, а саме з 01.04.2021р.».
Номер договору про закупівлю: 8/252
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна договору не стосується покращення якості предмету ,а стосується збільшення суми на 400,00 грн. Сума договору після укладання додаткової угоди становитиме 800,00 грн
Номер договору про закупівлю: 8/252
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна договору не стосується покращення якості предмету ,а стосується збільшення суми на 680,00 грн. та продовження терміну дії договору до 30 вересня 2021 року Сума договору після укладання додаткової угоди становитиме 1480,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 8/252
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна договору не стосується покращення якості предмету,а стосується збільшення суми на 720,00 грн. Сума договору після укладання додаткової угоди становитиме 2200,00 грн
Номер договору про закупівлю: 8/252
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML