Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Таблички, номерки на двері
Очікувана вартість
5 260,00 UAH
UA-2021-05-11-006972-a bc3656d9ec21449187be253cdeb6e52b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Базаря Олег Миколайович

061 233 04 82 BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Базаря Олег Миколайович
061 233 04 82
BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2021 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2021 09:00
Початок аукціону: 27 травня 2021 14:42
Очікувана вартість: 5 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Таблички, номерки на двері (за кодом CPV ДК 021:2015 –44420000-0 Будівельні товари) 5.1. Табличка (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423450-0 Іменні таблички); Табличка (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423450-0 Іменні таблички); Табличка (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423450-0 Іменні таблички); Номерок на двері (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423450-0 Іменні таблички). 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 33 шт 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.. Маяковського, 26, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 260,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 17.05.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 26.05.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов Договору. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
табличка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423450-0 — Іменні таблички
11 шт.
табличка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423450-0 — Іменні таблички
1 шт.
табличка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423450-0 — Іменні таблички
19 шт.
Номерок на двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423450-0 — Іменні таблички

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2021 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 15:17
оголошення.docx
11 травня 2021 15:17
Додаток 3.doc
11 травня 2021 15:17
Додаток 2.docx
11 травня 2021 15:17
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2021 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" 3 344,52
UAH з ПДВ
2 699,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ" 4 460,00
UAH з ПДВ
2 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛОВЙОВА ЄЛИЗАВЕТА АРСЕНІВНА" 4 950,00
UAH з ПДВ
3 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2021 16:29
Електронний підпис
25 травня 2021 16:28
11 висновок СЕС.PDF
25 травня 2021 16:28
1 цінова пропозиція.PDF
25 травня 2021 16:28
12 захист довкілля.pdf
25 травня 2021 16:28
2 Статут ПП РВК АУКУБА.PDF
25 травня 2021 16:28
10 тех та якісні хар-ки.pdf
25 травня 2021 16:28
7 про ліцензування.pdf
25 травня 2021 16:28
6 витяг ПДВ.pdf
25 травня 2021 16:28
5 про право підпису.pdf

Публічні документи

26 травня 2021 08:38
Електронний підпис
26 травня 2021 08:37
Свідотство ЕП.pdf
26 травня 2021 08:37
Свідотство ДР.pdf
26 травня 2021 08:37
паспорт.pdf
26 травня 2021 08:37
инн.pdf
26 травня 2021 08:37
Екобонд_2020.jpg
26 травня 2021 08:37
Екобонд_2020(2).jpg
26 травня 2021 08:37
Висновок СЕС_2 плівки.jpg
26 травня 2021 08:37
Висновок СЕС_1 плівки.jpg
26 травня 2021 08:37
ДОВІДКА дозволи.pdf
26 травня 2021 08:37
Гарантійний лист.pdf
26 травня 2021 08:37
Таблиця 1.pdf
26 травня 2021 08:37
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf

Публічні документи

24 травня 2021 11:15
Електронний підпис
24 травня 2021 11:14
Лист-згода.jpg
24 травня 2021 11:14
Договор.pdf
24 травня 2021 11:14
Гарантійний лист.jpg
24 травня 2021 11:14
Гарант лист 2.jpg
24 травня 2021 11:14
ПВХ.pdf
24 травня 2021 11:14
Композит.jpg
24 травня 2021 11:14
Відповідність.jpg
24 травня 2021 11:14
Единый.pdf
24 травня 2021 11:14
Выписка.pdf
24 травня 2021 11:14
Пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"

ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ"

ФОП "СОЛОВЙОВА ЄЛИЗАВЕТА АРСЕНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"
#25176958
Рішення скасоване 2 699,96
UAH з ПДВ
02 червня 2021 09:26
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"
#25176958
Відхилено 2 699,96
UAH з ПДВ
02 червня 2021 09:28
ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ"
#2935208450
Переможець 2 700,00
UAH з ПДВ
02 червня 2021 10:25

Документи

31 травня 2021 15:33
Електронний підпис
31 травня 2021 15:32
акцепт.docx

Документи

02 червня 2021 09:27
Електронний підпис
02 червня 2021 09:26
лист відмова.PDF

Документи

02 червня 2021 10:25
Електронний підпис
02 червня 2021 10:25
акцепт 2.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2021 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ"
#2935208450
2 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 червня 2021 10:25
Електронний підпис
02 червня 2021 10:25
акцепт 2.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 09:19
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 11:47
Договір 153Т-21.pdf укладений
17 червня 2021 11:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 липня 2021 17:43
2 700,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA113133990000026002060317682
ФОП Петренко Сергій Владленович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 700,00
UAH