Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень ліцею №23 імені Романа Гурика Івано-Франківської міської ради (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 402 410,00 UAH
UA-2021-05-11-006528-b 62f813ecc1ab43cfa944df0549903341
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Даниш

+380689452228 budinvest-if@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Код ЄДРПОУ: 44098925
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Бандери Степана, буд. 77
Контактна особа: Ігор Даниш
+380689452228
budinvest-if@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2021 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2021 18:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 18:39
Очікувана вартість: 1 402 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 012,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень ліцею №23 імені Романа Гурика Івано-Франківської міської ради (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ , Степана Бандери 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 16 травня 2021 16:38
Дата відповіді: 17 травня 2021 15:10
Доброго дня! Для правильного прорахунку металопластикових конструкцій потрібно приблизні розміри та конфігурація, тобто вигляд цих конструкцій, а також прошу надати інформацію щодо технічних вимог на профіль, склопакет та фурнітуру металопластикових конструкцій.
Відповідь: Добрий день. Надаємо розмір згідно технічної частини. Щодо технічних вимог на профіль: п'ятикамерні вікна (2-3 склопакети), профіль WDS. Щодо розмірів та конфігурації металопластикових конструкцій:(2,3х1,74 - 7шт. 28м²; 1,76x1,74 - 3шт. 9,1 м²; 2,28x1,74 - 62шт. 245,96 м²; 1,45x1,74 - 2шт. 5,04 м²); Блоки віконні металопластикові з статичним підсилювачем: (ширина 2,3/висота 3,52) - 8 шт.
1 секція кожного вікна з поворотно-відкидним відкриванням.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 18:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Рембудкомінвест" 1 177 681,20
UAH з ПДВ
1 177 681,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2021 13:29
Електронний підпис
20 травня 2021 13:26
36 Копія Статуту.pdf
20 травня 2021 13:26
35 Оригінал Дозвілу.pdf
20 травня 2021 13:26
34 Оригінал Ліцензії.pdf
20 травня 2021 13:26
33 Довідка про мову.pdf
20 травня 2021 13:26
31 Довідка про валюту.pdf
20 травня 2021 13:26
21 кошторис.rar
20 травня 2021 13:26
20 Договірна ціна.pdf
20 травня 2021 13:26
15 Копія Витягу з ЄДР.pdf
20 травня 2021 13:26
11 Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Рембудкомінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Рембудкомінвест"
#33426468
Переможець 1 177 681,20
UAH з ПДВ
24 травня 2021 11:16

Документи

24 травня 2021 11:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Рембудкомінвест"
#33426468
1 177 681,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2021 11:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 11:45
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 10:57
Додаткова угода №4.PDF зміни до договору
28 серпня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 14:14
SCAN0133.PDF зміни до договору
31 травня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 18:02
Договірна ціна (додаткова угода№2).PDF зміни до договору
25 травня 2021 17:59
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
25 травня 2021 17:59
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 17:57
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
25 травня 2021 17:54
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 17:03
Графік виконання робіт.PDF укладений
25 травня 2021 17:02
Договірна ціна.PDF укладений
25 травня 2021 17:02
Договір.PDF укладений
25 травня 2021 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 26ВР-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 26ВР-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 26ВР-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 26ВР-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 177 681,20
UAH (в тому числі ПДВ 196 280,20 UAH)