Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Пирятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44089271 |
Місцезнаходження: | 37000, Україна , Полтавська обл., місто Пирятин, вул.Соборна, будинок 42 |
Контактна особа: |
Сергій Валоваженко +380997654889 upr.kult.pir@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2021 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2021 16:53 |
Початок аукціону: | 28 травня 2021 15:05 |
Очікувана вартість: | 310 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 553,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2021 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2021 14:30 |
Додаток_3.docx | |
12 травня 2021 14:30 |
Перелік змін_1.docx | |
12 травня 2021 09:19 |
Проект_Договору.docx | |
12 травня 2021 09:19 |
Додаток_4випр.docx | |
12 травня 2021 09:19 |
Перелік змін.docx | |
11 травня 2021 16:54 |
Додаток_1.docx | |
11 травня 2021 16:54 |
Додаток_2-1.docx | |
11 травня 2021 16:53 |
Тендерна Документація.docx |
12 травня 2021 14:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 травня 2021 14:30 |
Додаток_3.docx
|
||||||
12 травня 2021 14:30 |
Перелік змін_1.docx
|
||||||
12 травня 2021 09:19 |
Проект_Договору.docx
|
||||||
12 травня 2021 09:19 |
Додаток_4випр.docx
|
||||||
12 травня 2021 09:19 |
Перелік змін.docx
|
||||||
11 травня 2021 16:54 |
Додаток_1.docx
|
||||||
11 травня 2021 16:54 |
Додаток_2-1.docx
|
||||||
11 травня 2021 16:53 |
Тендерна Документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
11.05.2021 року Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Пирятинської міської ради було оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги. (Електрична енергія)
Уважно ознайомившись із Вашою тендерною документацією вимушені направити Вам свою вимогу про усунення виявлених порушень.
1) Відповідно до частини 1 пп. 1.4 розділу ІІІ Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено та чітко прописано, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Разом з тим, уважно вивчивши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" вбачається, що зазначений учасник не повній мірі виконав вимоги тендерної документації і в свій тендерній пропозиції не надав належним чином оформлені документи.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерній документації учасника ТОВ ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ відсутні належним чином оформленні документи, що ставить під сумнів об’єктивність проведення публічної закупівлі, а також виникає сумнів у дискредитації інших учасників.
Після детальної перевірки було встановлено, що наступні документи ТОВ ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ містять ознаки фіктивності, так як відсутні будь які відомості щодо порядкового номеру і дати документами, а саме:
- Лист згода- за проектом договору
- Інформація щодо субпідрядника/співвиконавця
- Лист – вимога
- Технічна специфікація
- Гарантійний лист
- Довідка про наявність працівників
- Довідка про обладнання
- Довідка щодо отримання ліцензії
- Лист згода на обробку персональних даних( без печаті)
- Довідка про відсутність підстав у відмов
- Довідка про наявність кол-центра
- Довідка про власний ЦОС
- Довідка щодо уповноважених осіб учасника
- Лист згода на обробку персональних даних (без печаті)
- Лист гарантія (щодо санкцій)
- Довідка про наявність аналогічних договорів
- Довідка щодо захисту довкілля
- Довідка щодо коду доступу
- Довідка про наявність договорів з учасниками ринку
Разом з тим, відповідно вимог тендерної документації, встановлено, що всі документи повинні бути належними чином оформленні.
Наголошуємо, що відповідно до вимог оформлення документів ДСТУ 4163-2003 які затверджені наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. N 55 визначено, що до належним чином оформлених документів є в тому числі документи з порядковим і вихідним номером документа.
У зазначених вище документах відсутні будь які відомості стосовно номерів документів та дати складання документів, що вже є порушення вимог ДСТУ 4163-2003,а також вимог Вашої тендерної документації щодо подачі належних документів.
Обов'язковими реквізитами, що забезпечують юридичну силу документа, є такі: назва установи, назва виду документа, дата, реєстраційний індекс, текст, підпис.
Разом з тим відповідно до ч.1 Закону України «Про інформацію» передбачено, що документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Не зрозуміло яким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ здійснило передачу носія у часі та просторі без будь якої інформаційної дати та вихідного номера.
Також вважаємо, що зазначені вище документи не зареєстровані і не мають юридичної сили,а тому як наслідок не можуть бути Вами взяті до уваги. Також учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ не несе відповідальності за документ та не може контролювати його виконання в результаті не може приймати участь в процедурі закупівлі.
2) Відповідно до пункту 5 додатку 3 Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі) передбачено та чітко прописано наступне: «Учасник повинен забезпечити Замовнику можливість отримати рахунки за електричну енергію та акти приймання-передачі через особистий (персональний) кабінет споживача на web-сайті Учасника.На підтвердження наявності web-сайту Учасника та його відповідності вимогам пп. 14 та пп. 15 п.5.2.2. р. 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» (ПРРЕЕ), затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312, учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет, з виокремленням та описом відповідності кожній вимозі, зазначених у вищевказаних підпунктах ПРРЕЕ».
Разом з тим, уважно вивчивши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" вбачається, що зазначений учасник не в повній мірі виконав вимоги тендерної документації і в свій тендерній пропозиції не надав належним чином оформлені документи.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерній пропозиції учасника ТОВ ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ відсутній належним чином оформлений документ, в якому була б зазначена інформація щодо виконання вимог технічної специфікації відповідно до тендерної документації, що ставить під сумнів об’єктивність проведення публічної закупівлі, а також виникає сумнів у дискредитації інших учасників.
Наголошуємо, що відповідно до п. 1 пп. 2 ст. 31 «Відхилення тендерних пропозицій» передбачено, що : «Замовник відхиляє тендерну пропозицію. Із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ через не дотримання вимог Вашої ж тендерної документації та Закону України.
В разі ігнорування законних вимог учасника будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, а також до правоохоронних органів МВС України, з метою недопущення неправомірного використання коштів бюджету за попередньою домовленістю сторін.
Пунктом 1.4. розділу ІІІ визначено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Всі вимоги Замовника щодо оформлення документів, визначені в документації, ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ», виконано повністю.
Окрім того, тендерна документація не містить окремих вимог щодо оформлення документів згідно з ДСТУ 4163-2003.
Щодо відсутності вихідного номера зазначаємо, що пунктом 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» визначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме ті, що віднесені до Переліку формальних помилок, затверджені Наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 року №710.
Пунктом 2.7. розділу V«Оцінка тендерної пропозиції» визначено, формальною (несуттєвою помилкою), подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера,
Відповідно, відсутність вихідного номера в тендерній пропозиції ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» є формальною помилкою, та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Враховуючи, зазначене вище, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ»
2. Пунктом 5 додатку 3 Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі) передбачено та чітко прописано наступне: «Учасник повинен забезпечити Замовнику можливість отримати рахунки за електричну енергію та акти приймання-передачі через особистий (персональний) кабінет споживача на web-сайті Учасника. На підтвердження наявності web-сайту Учасника та його відповідності вимогам пп. 14 та пп. 15 п.5.2.2. р. 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» (ПРРЕЕ), затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312, учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет, з виокремленням та описом відповідності кожній вимозі, зазначених у вищевказаних підпунктах ПРРЕЕ».
На вказану вимогу ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» надало Гарантійний лист (Гарантійнийлист веб сайт.pdf), в якому зазначено наступне:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» повідомляє про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет за посиланням https://www.energo.pl.ua/. Даний веб-сайт відповідає вимогам, встановленим Правилами роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕ КП від 14.03.2018 року № 312), зокрема вимогам підпункту 14, підпункту 15 пункту 5.2.2. розділу 5.2. Правил. На даному сайті:
- вказані засоби комунікації (https://www.energo.pl.ua/kontakti/);
- розміщено нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на роздрібному ринку електричної енергії, згідно з якими електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність (https://www.energo.pl.ua/normativni-dokumenti/);
- розміщено інформацію щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду (https://www.energo.pl.ua/informaciya-dlya-naselennya/korysna-informatsiia/dotrymannia-pokaznykiv-iakosti/);
- забезпечено можливість створення особистого кабінету споживача (https://www.energo.pl.ua/ur/).
Відповідно, ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» виконало вимогу тендерної документації в повному обсязі.
Окрім того зазначаємо, що процедура закупівлі, здійснена відповідно до вимог ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» з дотриманням наступних принципів: максимальної економії, ефективності та пропорційності; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Враховуючи викладене вище, вимоги щодо відхилення ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» є безпідставними та необґрунтовані, а тому є такими, що не підлягають задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000092 ● f9122760ffa240999ec2736d9eb41da5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2021 № 343
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
06.08.2021 № 343
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-05-11-005677-b, 11.05.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-09 13:14:42
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 310750,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-11-005677-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- що стало підставою для укладання додаткової угоди по зміні ціни від 30.07.2021 № 1 до договору від 22.06.2021 № 98?
- необхідно надати документальне обґрунтування підстав укладення додаткової угоди по зміні ціни 30.07.2021 № 1 до договору від 22.06.2021 № 98.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-11 16:37:33
Відповідь на запит
Надаємо відповідь на Ваш запит. Додаткова угода №01 до Договору №98 від 22 червня 2021 року, була підписана відповідно до підпункту 2 пункту 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Підставою для зміни ціни, став висновок Полтавської торгово-промислової палати від 26.07.2021 р. за №24.14-05/443, який додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В зв’язку з тим, що одностороннє скасування Додаткової угоди №01 від 30.07.2021 року (про підвищення ціни) до Договору №98 від 22.06.2021 року "Про постачання електричної енергії споживачу" неможливе, управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Пирятинської міської ради, було надіслано листа №01-05/123 від 17.08.2021 року на ім’я Генерального директора ТОВ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" Лелюка Станіслава Євгеновича про скасування даної Додаткової угоди. Додатком до листа було додано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-11-005677-b (лист з додатком додається). На даний час відповіді від ТОВ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" не надійшло. В телефонній розмові з юридичним відділом ТОВ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ", було зазначено, що підписання інших додаткових угод до Договору №98 від 22.06.2021 року "Про постачання електричної енергії споживачу", можливо лише після скасування Додаткової угоди №01 від 30.07.2021 року до Договору №98 від 22.06.2021 року "Про постачання електричної енергії споживачу". Відповідну інформацію буде додатково повідомлено.
2021-08-20 16:57:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2021 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
244 622,40
UAH з ПДВ
|
236 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
248 600,00
UAH з ПДВ
|
236 190,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") |
261 030,00
UAH з ПДВ
|
237 748,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" |
273 665,10
UAH з ПДВ
|
273 665,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" #42223804 |
Переможець |
236 170,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:06
|
д.у.№04.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 16:45
|
Д.у.03.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2021 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 16:48
|
ДУ_02.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2021 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 16:38
|
ДУ01.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2021 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2021 11:26
|
договір 98.PDF | укладений |
25 червня 2021 11:25
|
Договір_98.PDF | укладений |
25 червня 2021 11:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ціна з 30.07.2021р. 2,08990 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | порядок зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити суму договору на 89485,90 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |