Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за будівництвом об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. Д.Апостола в м. Миргород Полтавської області»
Очікувана вартість
102 924,00 UAH
UA-2021-05-11-005629-b 44141eeabe7f4877a0ddb81f07736a01
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Степура

+380535552207 stepura_ol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38468277
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7
Контактна особа: Ольга Степура
+380535552207
stepura_ol@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2021 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 20 травня 2021 13:53
Очікувана вартість: 102 924,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 514,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Номенклатура відповідає коду ДК.
Мова закупівлі - українська.
Категорія замовника - І.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по здійсненню технічного нагляду за будівництвом об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. Д.Апостола в м. Миргород Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, Миргород, вул. Д.Апостола
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за надані роботи на здійснення технічного нагляду проводиться після підписання виконавцем підрядних робіт по об’єкту, актів виконаних робіт за формою КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та довідки за формою КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», після пред'явлення Виконавцем технічного нагляду рахунка на оплату робіт та акту виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про підтвердження аналогічних договорів
Дата подання: 13 травня 2021 10:43
Дата відповіді: 13 травня 2021 10:52
Згідно п. 4 Додатку №5 Замовник вимагає, Для того, щоб підтвердити виконання аналогічних договорів, Учасник має надати не менше трьох позитивних відгуків від зазначених у довідці замовників робіт зі здійснення технічного нагляду, адресовані замовнику закупівлі – Відділу капітального будівництва Миргородської міської ради. Якщо учасник надасть 1 відгук по 3м об'єктам, чи буде виконано вимогу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Якщо замовник аналогічних робіт по трьом об"єктам у вас один і той самий, то Ви можете подати один відгук від такого замовника по троьом об"єктам, які зазначите в таблиці №2.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБИКА ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 68 421,00
UAH з ПДВ
68 421,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОРОЗОВ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" 85 770,00
UAH з ПДВ
85 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2021 23:08
Електронний підпис
19 травня 2021 23:06
11 Довідка працівники.pdf
19 травня 2021 23:06
17 Листи відгуки.pdf
19 травня 2021 23:06
3 Лист-роз'яснення.pdf
19 травня 2021 23:06
6.1 паспорт.pdf
19 травня 2021 23:06
16 Аналогічні договори.pdf
19 травня 2021 23:06
15 Аналогічні договори.pdf
19 травня 2021 23:06
4.1 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 травня 2021 23:06
7 Лист-згода.pdf
19 травня 2021 23:06
8 Лист-гарантія.pdf
19 травня 2021 23:06
1 Опис.pdf
19 травня 2021 23:06
5 Інформаційна довідка.pdf
19 травня 2021 23:06
2 Пропозиція.pdf
19 травня 2021 23:06
9 Лист-погодження.pdf
19 травня 2021 23:06
6 Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАБИКА ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП "МОРОЗОВ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБИКА ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3223315433
Переможець 68 421,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2021 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБИКА ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3223315433
68 421,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2024 08:11
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2023 08:14
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
01 грудня 2023 08:12
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2023 11:47
Електронний підпис укладений
04 вересня 2023 11:45
Договір №115 від 02.06.2021.pdf укладений
04 вересня 2023 11:45
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
04 вересня 2023 11:44
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 08:11
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 08:07
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2022 11:41
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
28 вересня 2022 11:39
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2022 15:32
Дод.угода №3.pdf зміни до договору
26 вересня 2022 15:30
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2022 13:59
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
30 травня 2022 13:59
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 09:53
Додаткова угода №1 до Договору №115.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони вирішили покращити якість предмету закупівлі без зміни загальної суми Договору (зміна фінансування по роках)
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони вирішили покращити якість предмту закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони вирішили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони вирішили продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться за згодою сторін на підставі п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (продовження строку дії договору та договірних зобов’язань)
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Керуючись нормами п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у зв’язку із продовженням будівельних робіт Сторони вирішили продовжити строк дії Договору; 2) реєстрація грошових коштів в ДКСУ на 2023 рік; 3) зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 2 902.63 грн; календарний графік виконання робіт - в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 65 518,37
UAH