Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за проектом: «Капітальний ремонт приміщень поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний протитуберкульозний диспансер» розташованого за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Кирилкіна, 10, (Коригування)»
Очікувана вартість
309 002,77 UAH
UA-2021-05-11-005250-b ● 4fa16f4c742d4073bf1b2711338f7886
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР» |
Код ЄДРПОУ: | 01990766 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, Кирилкіна, 10 |
Контактна особа: |
Кіріяченко Аліна 380626464831 rabota_tub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2021 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2021 16:00 |
Очікувана вартість: | 309 002,77 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 545,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1545.01 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Технічний нагляд за проектом: «Капітальний ремонт приміщень поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний протитуберкульозний диспансер» розташованого за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Кирилкіна, 10, (Коригування)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за проектом: «Капітальний ремонт приміщень поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний протитуберкульозний диспансер» розташованого за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Кирилкіна, 10, (Коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Кирилкіна 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2021 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2021 16:36 |
Перелік робіт Додатка 1 до оголошення.pdf | |
11 травня 2021 16:35 |
Додаток 4. Проект договору 2021.doc | |
11 травня 2021 16:35 |
оголошення 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискриміна
Дата подання: 13 травня 2021 16:20
Дата відповіді: 14 травня 2021 12:08
1) Доброго дня. Просимо внести зміни до ТД та усунути дискримінаційні вимоги. Вимога щодо подання сертифікатів якості та управління охороною здоров'я та беспекою праці ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною, оскільки суб’єкти господарювання жодним законодавчим документом НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ для здійснення своєї діяльності отримувати дані сертифікати. Окрім того сертифікати ISO ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ЯКІСТЬ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ, що відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів, послуг), а застосування стандарту ISO для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим. Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо подачі сертифікатів ISO, оскілки ця вимого суперечить чинному законодавству України І ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ.
2) Питання щодо п.9.4.4. Які технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів захисту довкілля у даній роботі (послузі). Не зрозуміло як технічний нагляд за об'єктом будівництва може нанести істотну шкоду довкіллю? Отже, ми вважаємо цю вимогу дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року №221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на виробника (або учасника, якщо він не є виробником), що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників надання виключно якісного товару/роботи/послуги. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується неодноразовими рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель .
Зі зростанням масштабів виробництва та технологічних можливостей збільшується масштаб наслідків від аварій, а також небезпека для здоров'я та життя співробітників, насамперед тих, що виконують роботи з підвищеною небезпекою. Особливо високий ступінь ризику на підприємствах нафтогазового комплексу, добувної та хімічної галузей промисловості, будівельної індустрії. З цією метою, підприємства впроваджують у себе системи управління професійною безпекою та здоров'ям, орієнтуючись на вимоги міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019). Отже, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати чинний сертифікат міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019).
Вимагаючи стандарт ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019), замовник отримує гарантію зменшення наслідків від аварій, а також небезпеки для здоров'я та життя співробітників, що виконують роботи з підвищеною небезпекою.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 45001:2019 не є дискримінаційною.
2) П. 9.4.4. Додатка 1 до оголошення зазначено: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учаснику необхідно надати лист гарантію, щодо дотримання заходів із захисту довкілля з викладенням в ньому відповідних заходів по захисту довкілля передбачених по предмету закупівлі»
Під час встановлення тих чи інших вимог Замовнику передусім бажає отримати необхідну, достовірну інформацію про можливість виконання робіт належної якості.
Замовником встановлена вимога надати лист гарантію, щодо дотримання заходів із захисту довкілля з викладенням в ньому відповідних заходів по захисту довкілля передбачених по предмету закупівлі. Лист гарантія надається в довільній формі, без будь яких підтверджуючих документів, надання/отримання яких може викликати труднощі в Учасника. У зв’язку із чим, вимога щодо відповідності встановленим державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля не є дискримінаційною, та може бути надана будь - яким Учасником закупівлі.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується неодноразовими рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель .
Зі зростанням масштабів виробництва та технологічних можливостей збільшується масштаб наслідків від аварій, а також небезпека для здоров'я та життя співробітників, насамперед тих, що виконують роботи з підвищеною небезпекою. Особливо високий ступінь ризику на підприємствах нафтогазового комплексу, добувної та хімічної галузей промисловості, будівельної індустрії. З цією метою, підприємства впроваджують у себе системи управління професійною безпекою та здоров'ям, орієнтуючись на вимоги міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019). Отже, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати чинний сертифікат міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019).
Вимагаючи стандарт ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019), замовник отримує гарантію зменшення наслідків від аварій, а також небезпеки для здоров'я та життя співробітників, що виконують роботи з підвищеною небезпекою.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 45001:2019 не є дискримінаційною.
2) П. 9.4.4. Додатка 1 до оголошення зазначено: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учаснику необхідно надати лист гарантію, щодо дотримання заходів із захисту довкілля з викладенням в ньому відповідних заходів по захисту довкілля передбачених по предмету закупівлі»
Під час встановлення тих чи інших вимог Замовнику передусім бажає отримати необхідну, достовірну інформацію про можливість виконання робіт належної якості.
Замовником встановлена вимога надати лист гарантію, щодо дотримання заходів із захисту довкілля з викладенням в ньому відповідних заходів по захисту довкілля передбачених по предмету закупівлі. Лист гарантія надається в довільній формі, без будь яких підтверджуючих документів, надання/отримання яких може викликати труднощі в Учасника. У зв’язку із чим, вимога щодо відповідності встановленим державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля не є дискримінаційною, та може бути надана будь - яким Учасником закупівлі.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 травня 2021 17:20
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:49
Добрий день. Щодо ТД
9.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази....постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 визначає порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архиітектур.Наявність у тех.нагляда ліцензованого програмного комплексу для достовірного визначення вартості будівництва на всіх його стадіях, відповідно вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»- не є обов'язок тех.нагляду,не передбачено постановаю Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903
9.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації.....(учасником надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з обов`язковим зазначенням П.І.Б., посада/професія, інформація про освіту (назва документу про фахову освіту; повну (або скорочену) назву навчального закладу, що видав документ про фахову освіту; номер та рік видачі документу про фахову освіту)- документи про фахову освіту надаються при отриманні сертифіката інжинера тех.нагляду,у Вас сумліви щодо сертифікатів?
Обов’язково в трудових відносинах з учасником мають бути: інженер з технічного нагляду не менше 2-х (двох) осіб.....-тоб-то ФОП з сертифікатом(якщо він один) ,не має право приймати участь в тендері?
9.4.2. Сканкопія оригіналу сертифікату ISO 9001:2015
9.4.3. Сканкопія оригіналу сертифікату ІSO 45001:2018 Вимоги ,щодо наявності сертифікатів е дискримінаційні .Сертифікація ,це добровільна справа підприемства. Фізична особа-підприемець(ФОП) ,не е підприемством,таким чином ця вимога дискримінаційна по відношенню до ФОПів.
п13 В період виконання будівельних робіт інженер з технічного нагляду повинен щоденно перебувати на об’єкті...скількі часу? 10 хвилин,1 годину або більше? Інженер тех. нагляду не виконроб.
Вимогаемо скасувати неправомірні та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Щодо ТД
9.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази....постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 визначає порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архиітектур.Наявність у тех.нагляда ліцензованого програмного комплексу для достовірного визначення вартості будівництва на всіх його стадіях, відповідно вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»- не є обов'язок тех.нагляду,не передбачено постановаю Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903
На Ваше звернення повідомляю наступне. Враховуючи рекомендації наведені у листі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України (правонаступник - Міністерство розвитку громад та територій України) від 31.12.2008 №9/10-1306 визначено, що програмний комплекс АВК-5 дозволяє достовірно визначати вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення і рекомендується для застосування учасниками інвестиційного процесу при визначенні вартості будівництва. З огляду на вище викладене, Замовником з метою недопущення дискримінації було запропоновано наявність ліцензованого програмного комплексу для достовірного визначення вартості будівництва на всіх його стадія (без визначення конкретної назви (марки) програмного комплексу).
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною.
9.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації.....(учасником надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з обов`язковим зазначенням П.І.Б., посада/професія, інформація про освіту (назва документу про фахову освіту; повну (або скорочену) назву навчального закладу, що видав документ про фахову освіту; номер та рік видачі документу про фахову освіту)- документи про фахову освіту надаються при отриманні сертифіката інжинератех.нагляду,у Вас сумліви щодо сертифікатів?
Відповідно до абзацу 2 ч. 2 Постанови КМУ від 23.05.2011 №554 кваліфікаційні сертифікати про право провадження діяльності з архітектурного та інженерно-будівельного проектування, технічного нагляду та експертизи у будівництві, видані до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо поліпшення умов ведення будівельної діяльності" особам, які не здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста або магістра за відповідним напрямом професійної атестації, вважаються анульованими.
У зв’язку із цим, Замовник виставляє вимогу щодо надання учасником документів про фахову освіту, з метою підтвердження наявності вищої освіти у інженерів з технічного нагляду.
Обов’язково в трудових відносинах з учасником мають бути: інженер з технічного нагляду не менше 2-х (двох) осіб.....-тоб-то ФОП з сертифікатом(якщо він один) ,не має право приймати участь в тендері?
З 12 березня 2020 року на всій території України установлено карантин (постанова Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 №211). (З урахуванням епідемічної ситуації в регіоні до 30 червня 2021 року на всій території України продовжено карантин згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року №1236). Людина, її життя і здоров’я визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю (ст. 3 Конституції України).
З метою недопущення невиконання умов договору та вимог спрощеної закупівлі, Замовник дійшов до висновку виконання робіт на об’єкті не менше двох інженерів (взаємозамінність на виняток хвороби, відпустки тощо).
9.4.3. Сканкопія оригіналу сертифікату ІSO 45001:2018 Вимоги ,щодо наявності сертифікатів е дискримінаційні .Сертифікація ,це добровільна справа підприемства. Фізична особа-підприемець(ФОП) ,не е підприемством,таким чином ця вимога дискримінаційна по відношенню до ФОПів.
Щодо сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ІSO 45001:2018:
1) Згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року №221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на виробника (або учасника, якщо він не є виробником), що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників надання виключно якісного товару/роботи/послуги. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, в тому разі ФОП, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується неодноразовими рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель .
2) Зі зростанням масштабів виробництва та технологічних можливостей збільшується масштаб наслідків від аварій, а також небезпека для здоров'я та життя співробітників, насамперед тих, що виконують роботи з підвищеною небезпекою. Особливо високий ступінь ризику на підприємствах нафтогазового комплексу, добувної та хімічної галузей промисловості, будівельної індустрії. З цією метою, підприємства впроваджують у себе системи управління професійною безпекою та здоров'ям, орієнтуючись на вимоги міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019). Отже, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати чинний сертифікат міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019). Вимагаючи стандарт ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019), замовник отримує гарантію зменшення наслідків від аварій, а також небезпеки для здоров'я та життя співробітників, що виконують роботи з підвищеною небезпекою
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019) не є дискримінаційною.
Будь яка компанія, в тому разі ФОП, має можливість впровадити в себе ці стандарти та отримати відповідні сертифікати ДСТУ ІSO 45001:2018, ДСТУ ISO 9001:2015.
Крім цього, вимога надання сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 45001:2018 є нашою запорукою виконання якісних робіт.
п13 В період виконання будівельних робіт інженер з технічного нагляду повинен щоденно перебувати на об’єкті...скількі часу? 10 хвилин,1 годину або більше? Інженер тех. нагляду не виконроб. Вимогаемо скасувати неправомірні та дискримінаційні вимоги.
Згідно з ч.2 «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007, №903 технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною.
9.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази....постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 визначає порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архиітектур.Наявність у тех.нагляда ліцензованого програмного комплексу для достовірного визначення вартості будівництва на всіх його стадіях, відповідно вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»- не є обов'язок тех.нагляду,не передбачено постановаю Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903
На Ваше звернення повідомляю наступне. Враховуючи рекомендації наведені у листі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України (правонаступник - Міністерство розвитку громад та територій України) від 31.12.2008 №9/10-1306 визначено, що програмний комплекс АВК-5 дозволяє достовірно визначати вартість будівництва на всіх стадіях його здійснення і рекомендується для застосування учасниками інвестиційного процесу при визначенні вартості будівництва. З огляду на вище викладене, Замовником з метою недопущення дискримінації було запропоновано наявність ліцензованого програмного комплексу для достовірного визначення вартості будівництва на всіх його стадія (без визначення конкретної назви (марки) програмного комплексу).
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною.
9.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації.....(учасником надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з обов`язковим зазначенням П.І.Б., посада/професія, інформація про освіту (назва документу про фахову освіту; повну (або скорочену) назву навчального закладу, що видав документ про фахову освіту; номер та рік видачі документу про фахову освіту)- документи про фахову освіту надаються при отриманні сертифіката інжинератех.нагляду,у Вас сумліви щодо сертифікатів?
Відповідно до абзацу 2 ч. 2 Постанови КМУ від 23.05.2011 №554 кваліфікаційні сертифікати про право провадження діяльності з архітектурного та інженерно-будівельного проектування, технічного нагляду та експертизи у будівництві, видані до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо поліпшення умов ведення будівельної діяльності" особам, які не здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста або магістра за відповідним напрямом професійної атестації, вважаються анульованими.
У зв’язку із цим, Замовник виставляє вимогу щодо надання учасником документів про фахову освіту, з метою підтвердження наявності вищої освіти у інженерів з технічного нагляду.
Обов’язково в трудових відносинах з учасником мають бути: інженер з технічного нагляду не менше 2-х (двох) осіб.....-тоб-то ФОП з сертифікатом(якщо він один) ,не має право приймати участь в тендері?
З 12 березня 2020 року на всій території України установлено карантин (постанова Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 №211). (З урахуванням епідемічної ситуації в регіоні до 30 червня 2021 року на всій території України продовжено карантин згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року №1236). Людина, її життя і здоров’я визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю (ст. 3 Конституції України).
З метою недопущення невиконання умов договору та вимог спрощеної закупівлі, Замовник дійшов до висновку виконання робіт на об’єкті не менше двох інженерів (взаємозамінність на виняток хвороби, відпустки тощо).
9.4.3. Сканкопія оригіналу сертифікату ІSO 45001:2018 Вимоги ,щодо наявності сертифікатів е дискримінаційні .Сертифікація ,це добровільна справа підприемства. Фізична особа-підприемець(ФОП) ,не е підприемством,таким чином ця вимога дискримінаційна по відношенню до ФОПів.
Щодо сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ІSO 45001:2018:
1) Згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року №221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на виробника (або учасника, якщо він не є виробником), що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників надання виключно якісного товару/роботи/послуги. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, в тому разі ФОП, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується неодноразовими рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель .
2) Зі зростанням масштабів виробництва та технологічних можливостей збільшується масштаб наслідків від аварій, а також небезпека для здоров'я та життя співробітників, насамперед тих, що виконують роботи з підвищеною небезпекою. Особливо високий ступінь ризику на підприємствах нафтогазового комплексу, добувної та хімічної галузей промисловості, будівельної індустрії. З цією метою, підприємства впроваджують у себе системи управління професійною безпекою та здоров'ям, орієнтуючись на вимоги міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019). Отже, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати чинний сертифікат міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019). Вимагаючи стандарт ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019), замовник отримує гарантію зменшення наслідків від аварій, а також небезпеки для здоров'я та життя співробітників, що виконують роботи з підвищеною небезпекою
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ІSO 45001:2018 (ISO 45001:2019) не є дискримінаційною.
Будь яка компанія, в тому разі ФОП, має можливість впровадити в себе ці стандарти та отримати відповідні сертифікати ДСТУ ІSO 45001:2018, ДСТУ ISO 9001:2015.
Крім цього, вимога надання сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 45001:2018 є нашою запорукою виконання якісних робіт.
п13 В період виконання будівельних робіт інженер з технічного нагляду повинен щоденно перебувати на об’єкті...скількі часу? 10 хвилин,1 годину або більше? Інженер тех. нагляду не виконроб. Вимогаемо скасувати неправомірні та дискримінаційні вимоги.
Згідно з ч.2 «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007, №903 технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство Слов'янської районної ради Донецької області "Управління капітального будівництва" |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство Слов'янської районної ради Донецької області "Управління капітального будівництва" #39422626 |
Переможець |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 16:25
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 травня 2021 16:25
Учасник | Пропозиція | Документи |
Комунальне підприємство Слов'янської районної ради Донецької області "Управління капітального будівництва" #39422626 |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:29
|
д.у 2 дог 91кап-тех.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 11:56
|
д.у.1 дог 91кап тех.pdf | зміни до договору |
25 червня 2021 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 10:46
|
забезпечення.pdf | укладений |
07 червня 2021 10:42
|
91кап-тех.pdf | укладений |
07 червня 2021 10:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви та юр. адреси Виконавця. |
Номер договору про закупівлю: | 91 кап/тех |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із зменшенням обсягів та суми договору підряду, сторони вирішили зменшити обсяг та сумму договору 91кап/тех . |
Номер договору про закупівлю: | 91 кап/тех |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |