Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Приймодавачі
Очікувана вартість
78 792,88 UAH
UA-2021-05-11-004364-b a4917b141df74a2d8c51bfdc8e90abfb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лозовий Костянтин Костянтинович

048-738-18-64 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південна філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Лозовий Костянтин Костянтинович
048-738-18-64
Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2021 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 12:00
Початок аукціону: 21 травня 2021 11:17
Очікувана вартість: 78 792,88 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 575,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Приймодавачі за кодом ДК 021:2015 31710000-6 Електронне обладнання 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість та місце поставки товарів: 4.1. Кількість товарів: 6 шт. 4.2. Місце поставки товарів: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація морського порту Південний), склад Адміністрації 5. Строк поставки товарів: до 31.12.2021р. 6. Умови оплати: Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару та підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 78 792,88 грн. без ПДВ/ 94 551,46 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 17.05.2021 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 20.05.2021 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 2%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Трансiвер HP Aruba 10G SFP+ LC SR 300m MMF XCVR (J9150D)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31711110-7 — Приймодавачі
4 шт.
Трансiвер MikroTik XS+31LC10D SFP/SFP+/SFP28 10км (XS+31LC10D)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31711110-7 — Приймодавачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару та підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2021 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 16:01
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2021 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МУРАДЯН АНДРІЙ ГУРГЕНОВИЧ 49 500,00
UAH
49 500,00
UAH
Документи
ТОВ "ТЕХНОКОМ-ЮЕЙ" 77 900,00
UAH
77 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 травня 2021 16:57
Електронний підпис
19 травня 2021 16:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 травня 2021 16:54
Письмове погодження.pdf
19 травня 2021 16:54
Технічна специфікація.pdf
19 травня 2021 16:54
Опис.pdf
19 травня 2021 16:54
Довідка з обслуг.банку.pdf
19 травня 2021 16:54
Підписант.pdf

Публічні документи

19 травня 2021 14:43
Електронний підпис
19 травня 2021 14:42
11 - Pismo 63 - pogodzhennya Dogovir.pdf
19 травня 2021 14:42
10 - Pismo 62 - mattechbaza.pdf
19 травня 2021 14:42
09 - Vytyag-EDRPOU-02-2021.pdf
19 травня 2021 14:42
07 - Dov-bank-Pumb-IBAN.pdf
19 травня 2021 14:42
06 - Pismo 61 cod dostupu.pdf
19 травня 2021 14:42
04 - Pismo 60 Vidomosti Uchasnuka.pdf
19 травня 2021 14:42
12 - Pismo 64 - technic-opys.pdf
19 травня 2021 14:42
КВ-Статут-Техноком-Юей.pdf
19 травня 2021 14:42
КВ-Витяг-ПДВ-1стор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МУРАДЯН АНДРІЙ ГУРГЕНОВИЧ

ТОВ "ТЕХНОКОМ-ЮЕЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МУРАДЯН АНДРІЙ ГУРГЕНОВИЧ
#2248603399
Переможець 49 500,00
UAH
25 травня 2021 15:48

Документи

25 травня 2021 15:48
Електронний підпис
25 травня 2021 15:47
Протокол №150.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2021 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МУРАДЯН АНДРІЙ ГУРГЕНОВИЧ
#2248603399
49 500,00
UAH
Документи

Документи

25 травня 2021 15:48
Електронний підпис
25 травня 2021 15:47
Протокол №150.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 15:58
Звіт про виконання договору №166-В-ПВФ-21 від 07.06.2021.docx укладений
26 липня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 08:58
166-В-ПВФ-21 від 07.06.2021 ФОП Мурадян А.Г..pdf укладений
07 червня 2021 08:55
Пропозиція ФОП Мурадян.pdf укладений
07 червня 2021 08:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 500,00
UAH