Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт вулиці Тичини у с.Тарнівці Ужгородського району.Коригування» (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 335 755,00 UAH
UA-2021-05-11-003264-c ac053deea0f64f0ca355fee271027df9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костик Людмила Михайлівна

+380312723386 vikinemes73@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 22096259
Місцезнаходження: 89422, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський район с Холмок, вул Свободи 50
Контактна особа: Костик Людмила Михайлівна
+380312723386
vikinemes73@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2021 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 335 755,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 678,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 4007,00 грн.,електронна банківська гарантія . • замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозицій згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі банківської гарантії з обслуговуючого банку (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена згідно з постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), • банківська гарантія надається в форматі «pdf» або у вигляді електронної банківської гарантії, з обслуговуючого банку, оформленої відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронний цифровий підпис» (файли надані банком не скануються, а завантажуються в тому вигляді, в якому були надані банком, у тому числі завантажується договір-заява про надання банківської гарантії); • разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; • застереження щодо випадків у разі, якщо забезпечення пропозиції не повертається учаснику: у разі виникнення обставин, передбачених ч.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі», кошти визначені у банківській гарантії підлягають перерахуванню до відповідного бюджету; • строк дії забезпечення пропозиції не повинен бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій; • банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. • усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасників; • гарантія має містити: - найменування, номер, дату, місце складання; - реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; - реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; - реквізити для виплати замовнику (бенефіціару) забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин вказаних уч.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі»: Найменування замовника: Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області; Місцезнаходження: 89422, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський район с Холмок, вул Свободи 50; Код за ЄДРПОУ: 22096259; Розрахунковий рахунок замовника: р/р UA 438201720344290042000039213 - реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – "викласти обставини, передбачені ч.4 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі», строк дії банківської гарантії до «___» _________ 20__ р. включно. - умови настання гарантійних випадків – викласти обставини, передбачені ч. 3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі»; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «сума гарантії залишається незмінною»; - умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4007 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт вулиці Тичини у с.Тарнівці Ужгородського району.Коригування» (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89420, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район с Тарнівці, вул Тичини
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплату за виконані роботи по об'єкту Замовник проводить на підставі форми КБ-3 та КБ-2в, які надаються Підрядником протягом 30 (тридцяти ) банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 4007,00 грн.,електронна банківська гарантія . • замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозицій згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» у формі банківської гарантії з обслуговуючого банку (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена згідно з постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), • банківська гарантія надається в форматі «pdf» або у вигляді електронної банківської гарантії, з обслуговуючого банку, оформленої відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронний цифровий підпис» (файли надані банком не скануються, а завантажуються в тому вигляді, в якому були надані банком, у тому числі завантажується договір-заява про надання банківської гарантії); • разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; • застереження щодо випадків у разі, якщо забезпечення пропозиції не повертається учаснику: у разі виникнення обставин, передбачених ч.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі», кошти визначені у банківській гарантії підлягають перерахуванню до відповідного бюджету; • строк дії забезпечення пропозиції не повинен бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій; • банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. • усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасників; • гарантія має містити: - найменування, номер, дату, місце складання; - реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; - реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; - реквізити для виплати замовнику (бенефіціару) забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин вказаних уч.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі»: Найменування замовника: Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області; Місцезнаходження: 89422, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський район с Холмок, вул Свободи 50; Код за ЄДРПОУ: 22096259; Розрахунковий рахунок замовника: р/р UA 438201720344290042000039213 - реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – "викласти обставини, передбачені ч.4 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі», строк дії банківської гарантії до «___» _________ 20__ р. включно. - умови настання гарантійних випадків – викласти обставини, передбачені ч. 3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі»; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «сума гарантії залишається незмінною»; - умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом

Сума забезпечення: 4007 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: електронна банківська гарантія
11 травня 2021 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 19:04
Додаток 4 Проєкт договору.docx
11 травня 2021 19:04
Додаток 3 технічна документація.doc
11 травня 2021 19:04
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.docx
11 травня 2021 19:04
Форма пропозиція Додаток 1.docx
11 травня 2021 19:04
Оголошення Тичини Тарновці.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОВАТЕХБУД" 1 333 026,00
UAH з ПДВ
1 333 026,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 травня 2021 15:41
Електронний підпис
21 травня 2021 13:01
Електронний підпис
21 травня 2021 12:42
_Довідка покриття.pdf
21 травня 2021 12:42
6.2 Календарний графік.pdf
21 травня 2021 12:42
9 Проект договору.pdf
21 травня 2021 12:42
8.1 Атестат АБЗ.pdf
21 травня 2021 12:42
8 Довідка АБЗ.pdf
21 травня 2021 12:42
7 Технічне завдання.pdf
21 травня 2021 12:42
13 Інші довідки.pdf
21 травня 2021 12:42
12 Довідка субпідряд.pdf
21 травня 2021 12:42
2.5.5 Ліцензія.pdf
21 травня 2021 12:42
2.5.2 Статут.pdf
21 травня 2021 12:42
2.5.1 Опис.pdf
21 травня 2021 12:42
2.5 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2021 12:42
2.4 Довідка підпис.pdf
21 травня 2021 12:42
2.3.6 Лист відгук.pdf
21 травня 2021 12:42
2.3.4 Договір аналог 2.pdf
21 травня 2021 12:42
2.3.3 Лист відгук.PDF
21 травня 2021 12:42
2.3.1 Договір аналог.pdf
21 травня 2021 12:42
2.2 Довідка працівники.pdf
21 травня 2021 12:42
2.1 Наявність техніки.pdf
21 травня 2021 12:42
6 Договірна ціна.pdf
21 травня 2021 12:42
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОВАТЕХБУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОВАТЕХБУД"
#33925714
Переможець 1 333 026,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 14:52

Документи

26 травня 2021 14:52
Електронний підпис
26 травня 2021 14:50
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2021 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОВАТЕХБУД"
#33925714
1 333 026,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2021 14:52
Електронний підпис
26 травня 2021 14:50
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 14:59
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 14:38
Договір.pdf укладений
03 червня 2021 14:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 333 026,00
UAH (в тому числі ПДВ 222 171,00 UAH)