Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція мосту на км 1+430 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С181102 Радів-Кораблище, Млинівський район, Рівненська область
Очікувана вартість
7 413 679,00 UAH
UA-2021-05-11-003224-c ● e4847f185bc546728618bdbbce473225
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Чернецька Катерина Петрівна 380501713221 dortender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2021 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 03 червня 2021 14:41 |
Очікувана вартість: | 7 413 679,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 068,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 37068.4 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, майдан Просвіти,1. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі.Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено УЕП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав УЕП/КЕП. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, Закону України «Про електронні довірчі послуги». Учасник в складі тендерної пропозиції надає копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, завірену цим банком. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.Гарантія має містити: назву документа; номер, дату та місце складання; повне найменування та юридична адреса принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) та його місцезнаходження; код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; реквізити тендеру, щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу;назву бенефіціара, його місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ;назву банку бенефіціара – його назву та адресу; назву банку-гаранта;строк дії гарантії;обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації;умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”;вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара;електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем “клієнт-банк”, “клієнт Інтернет-банк”, “телефонний банкінг”, M.E.Doc, ЦСК-1 тощо. Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов'язань за гарантією на всі суми, виплачені банком за гарантією); умов про ускладнення процедури повернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення процедури закупівлі тощо).Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA158999980000031414556017001, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівнен.обл./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м.Рівне, вул.С.Петлюри, 13.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мосту на км 1+430 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С181102 Радів-Кораблище, Млинівський район, Рівненська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2021 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2021 16:15 |
Перелік змін від 25.05.2021.doc | |
25 травня 2021 16:15 |
Нова редакція Тендерної документації від 25.05.2021.docx | |
11 травня 2021 18:03 |
Проект договору (Додаток №5).docx | |
11 травня 2021 18:03 |
Тендерна документація міст.docx |
25 травня 2021 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 травня 2021 16:15 |
Перелік змін від 25.05.2021.doc
|
|||
25 травня 2021 16:15 |
Нова редакція Тендерної документації від 25.05.2021.docx
|
|||
11 травня 2021 18:03 |
Проект договору (Додаток №5).docx
|
|||
11 травня 2021 18:03 |
Тендерна документація міст.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2021 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
7 400 000,00
UAH з ПДВ
|
7 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" #22202218 |
Відхилено |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 16:22
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
7 400 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 16:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2021 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 09:28
|
ду 4 до 11.PDF | укладений |
26 квітня 2023 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 09:49
|
3 до 11.PDF | зміни до договору |
04 січня 2023 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:04
|
ДУ №2 до Договору №11.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 14:02
|
Розрахунки до ДЦ.pdf | укладений |
06 серпня 2021 14:01
|
Договір №11.PDF | укладений |
06 серпня 2021 14:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Підрядник погодились внести зміни до Договору підряду № 11 від 05.08.2021 р. по об’єкту: «Реконструкція мосту на км 1+430 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С181102 Радів-Кораблище, Млинівський район, Рівненська область», зокрема, виклавши в наступній редакції: 1. Пункт 3.1 Розділу «ІІІ Ціна договору» викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить: 7 400 000 грн. 00 коп (з ПДВ), в тому числі на 2021 рік – 6 277 854 грн. 34 коп. (шість мільйонів двісті сімдесят сім тисяч вісімсот п’ятдесят чотири грн. 34 коп. (з ПДВ). 2. Пункт 5.1 Розділу «V Виконання робіт» викласти в новій редакції: «Термін виконання робіт - 31.12.2022 року.». 3. Пункт 10.1 Розділу «X. Строк дії договору» викласти в новій редакції: «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022 р, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 4. Пункт 12.1 Розділ «XIІ. Додатки до договору» викласти в новій редакції: «Невід'ємною частиною цього Договору є додатки до нього: • Договірна ціна (Додаток 1); • Календарний графік виконання робіт (Додаток 2); • Календарний план фінансування (Додаток 3). • Порівняльна відомість (Додаток 4).» 5. Відповідно до пункту 5 та пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Додаток № 1 до Договору підряду № 11 від 05.08.2021 р. «Договірна ціна» викласти в новій редакції. 6.Додаток № 2 до Договору підряду № 11 від 05.08.2021 р. «Календарний графік виконання робіт» викласти в новій редакції. 7. Додаток № 3 до Договору підряду № 11 від 05.08.2021 р. «Календарний план фінансування» викласти в новій редакції. 8. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |