Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з авторського нагляду «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт мосту на км 111+426 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-18 Богатир - Велика Новосілка -Нікольське»
Очікувана вартість
87 936,00 UAH
UA-2021-05-11-002964-b 1e333f0ca2b9492a96af3f385c4093df
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казаніна Декабрина Андріївна

0504508120 KAZANINA.DA@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Казаніна Декабрина Андріївна
0504508120
KAZANINA.DA@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги


Закупівля здійснюється відповідно до п. 2 ч. 7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з нагляду за виконанням проектів, крім будівельних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79421100-2 — Послуги з нагляду за виконанням проектів, крім будівельних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок Замовник проводить на підставі актів наданих послуг з авторського нагляду. Взяття бюджетних та фінансових зобов’язань за договором здійснюються відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України та «Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309 (зі змінами). Замовник має право скоригувати план використання бюджетних коштів протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування головним розпорядником коштів в частині уточнення видатків на фінансування послуг, а також із урахуванням наявних у нього коштів відповідно до фінансування послуг головним розпорядником коштів. Одночасно з уточненням річного плану фінансування Сторони вносять зміни шляхом укладання додаткових угод. Розрахунки здійснюються у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

11 травня 2021 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІАКОН УКРАЇНА"
#34422841
Переможець 87 936,00
UAH з ПДВ
11 травня 2021 14:41

Документи

11 травня 2021 14:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2023 10:33
ДУ від 05.05.2023 до договору №2-45 від 11.05.2021.pdf укладений
08 травня 2023 10:32
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2022 15:01
ДУ від 11.08.2022 до договору №2-45 від 11.05.2021.pdf зміни до договору
11 серпня 2022 15:01
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2022 15:31
ДУ від 11.02.2022 до договору №2-45 від 11.05.2021.pdf зміни до договору
11 лютого 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 10:58
ДУ від 17.12.2021 до договору №2-45 від 11.05.2021.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 14:29
ДУ від 06.12.2021 до договору №2-45 від 11.05.2021.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 14:43
Договір №2-45 від 11.05.2021.pdf укладений
11 травня 2021 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3, 4 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування, зміна строків )
Номер договору про закупівлю: 2-45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-45
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 та п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-45
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 05 травня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відсутність подальшої потреби у послугах