Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту та підготовки інженерних мереж будівлі Ксаверівської філії комунального закладу "Якушинецький ліцей" Вінницької області до опалювального сезону 2021-2022рр. за адресою: Вінницька обл., Вінницький р-н, с.Ксаверівка, вул.Соборна, буд.1 (ДК 021: 2015 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи)
Очікувана вартість
49 990,00 UAH
UA-2021-05-11-002075-b e0354c9806eb44b486291739b387c4f9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майкоса Валентина Володимирівна

380966721027 vidosvi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41996790
Місцезнаходження: 23222, Україна , Вінницька обл., Якушинці, Новоселів, 1
Контактна особа: Майкоса Валентина Володимирівна
380966721027
vidosvi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2021 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2021 15:00
Очікувана вартість: 49 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту та підготовки інженерних мереж будівлі Ксаверівської філії комунального закладу "Якушинецький ліцей" Вінницької області до опалювального сезону 2021-2022рр. за адресою: Вінницька обл., Вінницький р-н, с.Ксаверівка, вул.Соборна, буд.1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: після оплата за фактично виконанні роботи проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника відповідно до Акту виконаних робіт протягом 20 календарних днів з моменту його підписання Сторонами. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2021 12:28
Протокол 164.FR12.pdf
13 травня 2021 12:28
Оголошення Нова ред..doc
11 травня 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 12:43
Додаток 4 Проект Договору.doc
13 травня 2021 12:28
Протокол 164.FR12.pdf
13 травня 2021 12:28
Оголошення Нова ред..doc
11 травня 2021 16:46
Оголошення.doc
11 травня 2021 12:44
Оголошення.doc
11 травня 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 12:43
Додаток 4 Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 13 травня 2021 15:19
Дата відповіді: 14 травня 2021 14:26
Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ замовником - Відділом освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради встановлено, що: Учасник має надати у складі пропозиції: Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (не менш ніж 2 од.). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати копії відповідних договорів, актів виконаних робіт та відгуків. *Під терміном «аналогічний договір» мається на увазі повне виконання договору з аналогічними роботами чи послугами: відповідно до предмету закупівлі або за кодом ДК 021:2015: 45330000-9. Слід зазначити, що на підставі обсягів робіт, які визначені Замовником в Технічних вимогах до предмету закупівлі (додаток 2 до оголошення) необхідно виконати наступне: Провести гідрохімічне очищення внутрішньої поверхні трубопроводів системи опалення будівлі; Провести гідрохімічне очищення внутрішньої поверхні опалювальних приладів системи опалення (радіатори, регістри); Провести ремонтні роботи. Виконати гідравлічні випробування системи опалення будівлі. Наголошуємо, що даний вид робіт/послуг чітко визначено Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 спеціальним кодом, а саме ДК 021:2015 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення. Запитання: Також підкреслюємо, що згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з іх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі". Таким чином, Закон України "Про публічні закупівлі" встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, і ця позиція закріплення практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Так, з рішень колегії АМКУ вбачається, що з метою реалізації принципу недискримінації коло визначення «аналогічних договорів» не слід «звужувати». Недискримінація учасників є одним з закріплених принципів проведення закупівель відповідно до ст. 3 Закону. Враховуючи практику розгляду скарг колегії АМКУ, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Якщо учасником закупівлі в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору будуть надані копії відповідних договорів, актів виконаних робіт та відгуків за кодом ДК 021:2015 50720000-8 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення), чи буде це причиною відхилення пропозиції учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику!
По-перше, Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 не визначається вид робіт/послуг. Визначення предмету закупівлі здійснюється відповідно до вимог Наказу Мінекономіки № 708 від 15.04.2020 "Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі". Визначення коду ДК здійснювалось:
- користуючись класифікатором ДК 021:2015;
- аналізуючи подібні закупівлі;
- за допомогою ресурсу CPV-tool (https://bit.ly/2Hp4bou);
- за допомогою Google, ввести в пошуковому полі код ДК 021:2015 та назву товару, робіт чи послуг, які плануються закупити, система видасть сторінки майданчиків та коди, які обирались.
По-друге, згідно вимог тендерної документації аналогічним договором вважається виконання послуг відповідно до предмету закупівлі або за кодом ДК 021:2015: 45330000-9, тобто відповідно до п.3 ч.2. ст..16 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
По-третє, враховуючи обсяги робіт, а також необхідність проведення попереднього обстеження на території Замовника, для визначення детального обсягу робіт та порядку надання послуг, Водопровідні та санітарно-технічні роботи є узагальненим терміном.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" 49 724,40
UAH з ПДВ
49 724,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2021 12:36
Електронний підпис
26 травня 2021 12:29
Проект договору_67.pdf
25 травня 2021 16:05
Електронний підпис
25 травня 2021 14:18
Цінова пропозиція_67.pdf
25 травня 2021 14:18
02. Відповідність ст 17.pdf
25 травня 2021 14:18
06.Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 травня 2021 14:18
015.Сертифікати якості.pdf
25 травня 2021 14:18
07.Витяг ПДВ.pdf
25 травня 2021 14:18
08.Декларація.pdf
25 травня 2021 14:18
08.Дозвіл.pdf
25 травня 2021 14:18
012. Загальні відомості.pdf
25 травня 2021 14:18
05.Статут.pdf
25 травня 2021 14:18
67.imd
25 травня 2021 14:18
Гарант лист_67.pdf
25 травня 2021 14:18
Кошторис_67.pdf
25 травня 2021 14:18
08.Ліцензія.pdf
25 травня 2021 14:18
09. Гарант лист.pdf
25 травня 2021 14:18
Деф акт_67.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"
#40413845
Переможець 49 724,40
UAH з ПДВ
28 травня 2021 08:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" #40413845

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2021 08:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"
#40413845
49 724,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 12:25
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 09:45
Додадтки до Дог.91.FR12.pdf укладений
01 червня 2021 09:44
Договір 91.FR12.pdf укладений
01 червня 2021 09:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 724,40
UAH (в тому числі ПДВ 8 287,40 UAH)