Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 - 71530000-2 " Консультативні послуги в галузі будівництва" ( Здійснення функцій замовника за будівництвом об'єкту " Будвництво громадської вбиральні з підсобним приміщенням на території комплексу об'єктів на території Національного дендрологічнгого парку " Софіївка" НАН України за адресою: вул. Садова, 38, м. Умань, Черкаська обл.")
Очікувана вартість
27 243,30 UAH
UA-2021-05-11-000187-b 2f876c0bf38a41cb94848b4ab17fb090
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гронська Наталія Василівна

380972198078 gronskaja.natalija@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: національний дендрологічний парк "Софіївка" Національної академії наук України
Код ЄДРПОУ: 03534653
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Київська, 12-а
Контактна особа: Гронська Наталія Василівна
380972198078
gronskaja.natalija@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021: 2015 - 71530000-2 " Консультативні послуги в галузі будівництва" ( Здійснення функцій замовника за будівництвом об'єкту " Будвництво громадської вбиральні з підсобним приміщенням на території комплексу об'єктів на території Національного дендрологічнгого парку " Софіївка" НАН України за адресою: вул. Садова, 38, м. Умань, Черкаська обл.")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул.Садова, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71530000-2 — Консультаційні послуги в галузі будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Протягом 90 календарних днів з моменту надходження фінансування з дня підписання Сторонами Акту Замовник оплачує Виконавцю платіж у розмірі визначеному в такому Акті Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

11 травня 2021 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Захарчук Володимир Іванович
#2041512699
Переможець 27 243,30
UAH
11 травня 2021 09:07

Документи

11 травня 2021 09:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 16:24
додаткова угода 1 договір 113.PDF зміни до договору
13 травня 2021 16:24
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 09:08
ДОговір 113.PDF укладений
11 травня 2021 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін по тексту
Номер договору про закупівлю: 113/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML