Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реєстрація, перереєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків (номерний знак підтип 1-1-1 (авто-30 шт.))
Очікувана вартість
18 648,30 UAH
UA-2021-05-07-009342-b 214da16aff2748c8b885ebce7a5d9dba
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анисимова

+380501600230
+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дніпропетровської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25771603
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 62
Контактна особа: Олена Анисимова
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75110000-0: Загальні державні послуги


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг зазначена в договорі. Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дніпропетровська дирекція Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 62. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 25771603. Найменування юридичної особи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю - Головний сервісний центр МВС в особі регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській області (філія ГСЦ МВС). Ідентифікаційний код юридичної особи надавача послуг - 43611755. Місцезнаходження юридичної особи надавача послуг та номер телефону - Україна, 49041, місто Дніпро, проспект Праці, будинок 16, тел. +380567209750. Підстави для укладання договору без застосування порядку проведення спрощених закупівель: відповідно до пункту 2 частини 7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" - замовник має право здійснити закупівлю послуг без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, в тому числі відсутність конкуренції з технічних причин. Згідно Постанови КМУ №1388 від 07.09.1998 року «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів» державна реєстрація транспортних засобів здійснюється тільки територіальними органами з надання сервісних послуг МВС України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 послуга
Реєстрація, перереєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій іноземного виробництва з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків (номерний знак підтип 1-1-1 (авто-30 шт.))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Праці, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75110000-0 — Загальні державні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Передоплата здійснюється Замовником протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання ним рахунку-фактури від Виконавця. Аванс 3 Робочі 100

Тендерна документація

07 травня 2021 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС
#40109173
Переможець 18 648,30
UAH
07 травня 2021 18:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 19:02
стр.2 договору.jpeg укладений
07 травня 2021 19:02
договір від 06.05.2021.jpeg укладений
07 травня 2021 19:02