Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вузлів та обладнання ліфтів у житловому будинку по вул. Доктора Самойловича, 5А (п.1,п.2,п.3) у м. Миколаєві (ДК 21:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
270 625,20 UAH
UA-2021-05-07-008849-b 8783e8db4ef7468a873705433b1b4572
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набатов Ігор

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Набатов Ігор
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 10:00
Очікувана вартість: 270 625,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 706,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1300 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1) Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі).
3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вузлів та обладнання ліфтів у житловому будинку по вул. Доктора Самойловича, 5А (п.1,п.2,п.3) у м. Миколаєві (ДК 21:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за договором відбувається на умовах післяоплати відповідно до умов договору. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Сума забезпечення: 1300 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення пропозиції надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Форма підтвердження: документ
Назва документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення виконання договору надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.
07 травня 2021 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 16:44
документація на закупівлю - ліфт Д.Самойловича, 15Аdoc.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЕЛЕСТЕК" 248 202,00
UAH з ПДВ
248 202,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 травня 2021 17:34
Електронний підпис
18 травня 2021 17:33
Працівники підтв 3.pdf
18 травня 2021 17:33
Працівники підтв 2.pdf
18 травня 2021 17:33
працівники підтв 1.pdf
18 травня 2021 17:33
Довідка про субпідряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЕСТЕК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЕСТЕК"
#42091304
Переможець 248 202,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 11:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2021 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕСТЕК"
#42091304
248 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ № 3 від 19.11.2021 (Договір № 323).pdf зміни до договору
24 листопада 2021 17:15
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 15:46
ДУ № 2 від 30.09.2021 (Договір № 323).pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 17:39
ДУ № 1 від 30.07.2021 (№ 323).pdf зміни до договору
03 серпня 2021 17:38
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 17:58
Договір №323 від 11.06.2021_compressed.pdf укладений
16 червня 2021 17:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 30.09.2021
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна суми договору під фактичне виконання
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 244 493,00
UAH