Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою м. Чернігів, вул. Молодчого, 21)
Очікувана вартість
930 820,00 UAH
UA-2021-05-07-008592-b ● 24f77cf07c394f8196e1075cf5aad4f4
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Вебсайт: | http://osvita.ch.ua/ |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
Контактна особа: |
Алла Самардак +380462775083 upr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2021 16:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2021 14:52 |
Очікувана вартість: | 930 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 308,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія у формі електронного документу . Строк дії забезпечення пропозиції: дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4654.1 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% вартості договору про закупівлю. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору: банківська гарантія або депозит (безвідсотковий). Оригінал банківської гарантії або платіжного доручення надається Переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою м. Чернігів, вул. Молодчого, 21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Молодчого, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2021 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2021 16:00 |
12.05. 4 Спрощена Пож. сигналізація ЗНЗ № 9.doc | |
12 травня 2021 16:00 |
ЗМІНИ ЗНЗ№9.docx | |
12 травня 2021 16:00 |
4 ПРОЄКТ ЗЗСО№9.docx |
12 травня 2021 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 травня 2021 16:00 |
12.05. 4 Спрощена Пож. сигналізація ЗНЗ № 9.doc
|
|||
12 травня 2021 16:00 |
ЗМІНИ ЗНЗ№9.docx
|
|||
12 травня 2021 16:00 |
4 ПРОЄКТ ЗЗСО№9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-07-008592-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Пожежне спостереження - Чернігів", Код ЄДРПОУ:31188789
Дата подання: 12 травня 2021 23:27
Дискримінаційні умови закупівлі
Вимагаю скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Вимоги викладені в тендерній документації, а саме надати:
1) сканкопію сертифікату, виданого на ім'я учасника - ДСТУ ISO 9001:2018 Системи управління якістю стосовно електромонтажних робіт від органу, акредитованого Національним агентством з акредитації України;
2) сканкопію сертифіката, виданого на ім'я учасника ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління стосовно електромонтажних робіт від органу, акредитованого Національним агентством з акредитації України.
3) сканкопію сертифіката виданого на ім'я учасника ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці від органу з оцінки відповідності;
4) сканкопію сертифіката виданого на ім'я учасника ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки від органу з оцінки відповідності;
5) сканкопію сертификата виданого на ім'я учасника ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту cистеми управління інформаційною безпекою від органу з оцінки відповідності;
6) сканкопію сертифікату виданого на ім'я учасника ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення від органу з оцінки відповідності,- значно обмежують коло потенційних учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, обмежують конкуренцію та ставлять у нерівні умови постачальників, створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) заборонено встановлювати у тендерній документації (далі по тексту – ТД) вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Головною ознакою умов ТД, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Внесенням змін 12.05.2021 р. до ТД в частині надання шести сертифікатів, Ви, як Замовник, штучно звузили коло потенційних учасників торгів, та надмірно встановили специфічні вимоги до учасників, що перешкоджатиме брати участь у закупівлях іншим учасникам, які зможуть якісно виконати роботи.
Такими діями, Ви навмисно ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають таких сертифікатів, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ їх отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, Ви добре розумієте та знаєте, що для отримання таких Сертифікатів (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити чимало часу, і грошових ресурсів, і за такий малий термін їх нереально виготовити та отримати. Саме на це ви і розраховуєте.
Починаючи з лютого місяця 2021 року, ви жодного разу не вимагали надати такі документи, навіть умови даної тендерної документації розміщені Вами 07.05.2021 р. не містили такої вимоги.
Отже, такі дії з Вашої сторони свідчать, що Ваш «переможець» нещодавно отримав саме такі сертифікати (Учасник обов’язково це перевірить), що дало Вам можливість внести зміни до тендерної документації та таким чином усунути інших претендентів.
Як зазначив невідомий учасник торгів, розмістивши запитання в закупівлі UA-2021-05-07-008428-b, чому Ви не вимагаєте від Учасників будівельної ліцензії, хоча наявність такої ліцензії є більш актуальною для таких видів робіт, ніж зазначені вами сертифікати, та закономірно дійшов до висновку, що мабуть Ваш «переможець» її не має. Отже, станом на 12.05.2021 р. ще до моменту проведення аукціону, у нас наявний непереможний переможець,- одна пропозиція, відсутність аукціону, один переможець, та надприбуток за рахунок бюджетних коштів по всім школам та садках. Такими діями, Ви, Замовник, підриваєте довіру до самої системи Prozorro, оскільки ми Учасники, як платники податків, хочемо, щоб нашими коштами розпоряджалися не лише прозоро, а й справедливо та ефективно.
З метою економії бюджетних кошів громади м. Чернігова, оскільки інші учасники готові виконати роботи за значно меншу суму якісно та в зазначені вами строки, вимагаю створити конкурентне середовище та надати право участі в аукціоні іншим учасникам, оскільки закон не передбачає такого обов’язку для даного виду робіт, а за п’ять робочих днів таку кількість сертифікатів неможливо виготовити, - вимагаю виключити з тендерної документації вимогу з надання вищезазначених сертифікатів, як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вимоги викладені в тендерній документації, а саме надати:
1) сканкопію сертифікату, виданого на ім'я учасника - ДСТУ ISO 9001:2018 Системи управління якістю стосовно електромонтажних робіт від органу, акредитованого Національним агентством з акредитації України;
2) сканкопію сертифіката, виданого на ім'я учасника ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління стосовно електромонтажних робіт від органу, акредитованого Національним агентством з акредитації України.
3) сканкопію сертифіката виданого на ім'я учасника ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці від органу з оцінки відповідності;
4) сканкопію сертифіката виданого на ім'я учасника ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки від органу з оцінки відповідності;
5) сканкопію сертификата виданого на ім'я учасника ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту cистеми управління інформаційною безпекою від органу з оцінки відповідності;
6) сканкопію сертифікату виданого на ім'я учасника ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення від органу з оцінки відповідності,- значно обмежують коло потенційних учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, обмежують конкуренцію та ставлять у нерівні умови постачальників, створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) заборонено встановлювати у тендерній документації (далі по тексту – ТД) вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Головною ознакою умов ТД, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Внесенням змін 12.05.2021 р. до ТД в частині надання шести сертифікатів, Ви, як Замовник, штучно звузили коло потенційних учасників торгів, та надмірно встановили специфічні вимоги до учасників, що перешкоджатиме брати участь у закупівлях іншим учасникам, які зможуть якісно виконати роботи.
Такими діями, Ви навмисно ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають таких сертифікатів, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ їх отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, Ви добре розумієте та знаєте, що для отримання таких Сертифікатів (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити чимало часу, і грошових ресурсів, і за такий малий термін їх нереально виготовити та отримати. Саме на це ви і розраховуєте.
Починаючи з лютого місяця 2021 року, ви жодного разу не вимагали надати такі документи, навіть умови даної тендерної документації розміщені Вами 07.05.2021 р. не містили такої вимоги.
Отже, такі дії з Вашої сторони свідчать, що Ваш «переможець» нещодавно отримав саме такі сертифікати (Учасник обов’язково це перевірить), що дало Вам можливість внести зміни до тендерної документації та таким чином усунути інших претендентів.
Як зазначив невідомий учасник торгів, розмістивши запитання в закупівлі UA-2021-05-07-008428-b, чому Ви не вимагаєте від Учасників будівельної ліцензії, хоча наявність такої ліцензії є більш актуальною для таких видів робіт, ніж зазначені вами сертифікати, та закономірно дійшов до висновку, що мабуть Ваш «переможець» її не має. Отже, станом на 12.05.2021 р. ще до моменту проведення аукціону, у нас наявний непереможний переможець,- одна пропозиція, відсутність аукціону, один переможець, та надприбуток за рахунок бюджетних коштів по всім школам та садках. Такими діями, Ви, Замовник, підриваєте довіру до самої системи Prozorro, оскільки ми Учасники, як платники податків, хочемо, щоб нашими коштами розпоряджалися не лише прозоро, а й справедливо та ефективно.
З метою економії бюджетних кошів громади м. Чернігова, оскільки інші учасники готові виконати роботи за значно меншу суму якісно та в зазначені вами строки, вимагаю створити конкурентне середовище та надати право участі в аукціоні іншим учасникам, оскільки закон не передбачає такого обов’язку для даного виду робіт, а за п’ять робочих днів таку кількість сертифікатів неможливо виготовити, - вимагаю виключити з тендерної документації вимогу з надання вищезазначених сертифікатів, як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2021 12:09
Дана вимога є правомірною та відповідає вимогам Закону України “Про стандартизацію” та розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р.
Ці стандарти сприяють ширшому уявленню про організацію Учасника та сприяють зниженню ризику неякісного виконання робіт установою Учасника.
Ці стандарти сприяють ширшому уявленню про організацію Учасника та сприяють зниженню ризику неякісного виконання робіт установою Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-07-008592-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 13 травня 2021 16:07
Щодо свідоцтва (сертифікату) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого державною метрологічною службою з додатком.
Зазначена Вами вимога складена на основі нечинного законодавства. Є офіційна відповідь уповноваженого органу про те, що даний документ не видається та не існує сьогодні. Даний лист додаємо. Прохання видалити неправомірну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2021 12:12
Дана вимога є правомірною та відповідає вимогам Закону України “Про стандартизацію” та розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р.
Ці стандарти сприяють ширшому уявленню про організацію Учасника та сприяють зниженню ризику неякісного виконання робіт установою Учасника.
Ці стандарти сприяють ширшому уявленню про організацію Учасника та сприяють зниженню ризику неякісного виконання робіт установою Учасника.
Номер вимоги: UA-2021-05-07-008592-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Пожежне спостереження - Чернігів", Код ЄДРПОУ:31188789
Дата подання: 14 травня 2021 09:29
ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009
У вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови,проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" вказано: "Рекомендації в цих настановах не є самі по собі обов'язковими і не мають силу закону." Тобто Замовник не має законної підстави вимагати наявність зазначеного Сертифікату. Що стосується підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям, то зазначений Сертифікат не може підтвердити якість виконання робіт Учасниками. Наприклад підприємство зареєстроване у лютому 2021 р. і получивши вищезазначений Сертифікат не може підтверджувати наявністю Сертифікату якість виконання робіт. Тому, на нашу думку, ви навмисно звужуєте коло Учасників і ми вимагаємо виключити вимогу надати сканкопію сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення від органу з оцінки відповідності
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2021 12:14
Дана вимога є правомірною та відповідає вимогам Закону України “Про стандартизацію” та розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р.
Ці стандарти сприяють ширшому уявленню про організацію Учасника та сприяють зниженню ризику неякісного виконання робіт установою Учасника.
Ці стандарти сприяють ширшому уявленню про організацію Учасника та сприяють зниженню ризику неякісного виконання робіт установою Учасника.
Номер вимоги: UA-2021-05-07-008592-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Пожежне спостереження - Чернігів", Код ЄДРПОУ:31188789
Дата подання: 14 травня 2021 09:42
Дискримінаційні вимоги
По завершенню робіт з монтажу пожежної сигналізації, згідно чинного законодавства, між учасником і замовником підписується Акт виконаних робіт. Видача Сертифікатів згідно ДСТУ ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 23932:2018, ДСТУ ISO/IEC 27001:2015, ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, не є обов'язковими, і для більшості учасників не видавалася. Встановлюючи дану вимогу, ви вказуєте на те, що у вас є домовленість з певним учасником, котрий на якомусь об'єкті отримав зазначені сертифікати. Усі ваші дії вказують на вчинення правопорушення, щодо узгоджених антиконкурентних дій. Тому вимагаємо внести зміни до ТД, та прибрати дану вимогу, як дискримінаційну, та таку що звужує коло потенційних учасників. В той час коли в державі проходять військові дії, і розпорядникам бюджетних коштів потрібно заощаджувати кошти, ви навпаки створюєте умови щоб тендер виграв певний учасник за максимальну ціну. У випадку не внесення змін до ТД, будемо змушені звертатися до правоохоронних органів для перевірки даної закупівлі на предмет змови.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2021 12:19
Вищезазначений сертифікат не отримується на об’єктах, його видає відповідний компетентний орган підприємству (установі) після проведення контролю відповідності сертифікованої системи управління якістю вимогам зазначеного стандарту шляхом наглядового аудиту
Номер вимоги: UA-2021-05-07-008592-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Пожежне спостереження - Чернігів", Код ЄДРПОУ:31188789
Дата подання: 14 травня 2021 10:01
сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009.
Сертифікат згідно ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 видається на проектну документацію. А не на роботи по виконанню монтажу/встановленню пожежної сигналізації. Так як ваша закупівля передбачає, капітальний ремонт зі встановлення пожежної сигналізації, тому і учасник може надати аналогічний договір на монтаж/встановлення сигналізації, а при монтажу даний сертифікат не видається. Як би ваша закупівля передбачала б проектні роботи, тоді б ви могли вимагати надання аналогічного договору з проектування з наданням сертифікату згідно ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009. Вимагаю включити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2021 12:17
Учасник повинен надати сканкопію проекту виконання робіт (далі – ПВР), який має бути виконаний сертифікованим спеціалістом по розробці ПВР установи (організації) Учасника, що в свою чергу передбачає наявність в установі Учасника відповідного сертифікату
Номер вимоги: UA-2021-05-07-008592-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 14 травня 2021 15:32
Щодо свідоцтва (сертифікату) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого державною метрологічною службою з додатком.
Слухайте, є лист уповноваженого органу, що такого докуемнту не існує. ЩО ОЗНАЧАЄ ВАША ВДПОВІДЬ ПРО ПРАВОМРІНУ ВИМОГУ: Дана вимога є правомірною та відповідає вимогам Закону України “Про стандартизацію” та розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р. Ці стандарти сприяють ширшому уявленню про організацію Учасника та сприяють зниженню ризику неякісного виконання робіт установою Учасника????????? Ви що компетентний орган??? Ми будемо скаржитись на Ваші дії!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2021 22:02
У листі ДП «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр» від 12.05.2021 року № 45-23/29 «Щодо надання роз’яснень», надісланому до ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» зазначено, що їх звернення стосовно того, що ДСТУ ISO 10012 складений без урахування вимог чинного законодавства України, були залишені без уваги.
«Всеукраїнський державний науково-виробничий центр» є державним підприємством, а відповідно видані ним листи мають виключно рекомендаційний характер, оскільки не уповноважені на тлумачення норм чинного законодавства, або надання ним нормативно-правової оцінки.
ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» - це національний стандарт України, який містить вимоги, які відповідають чинному законодавству України, чинний від 01.01.2007 року та діючий станом на сьогоднішній день, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 25.07.2005 № 187.
У зв’язку з вищезазначеним дана вимога не підлягає задоволенню.
«Всеукраїнський державний науково-виробничий центр» є державним підприємством, а відповідно видані ним листи мають виключно рекомендаційний характер, оскільки не уповноважені на тлумачення норм чинного законодавства, або надання ним нормативно-правової оцінки.
ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» - це національний стандарт України, який містить вимоги, які відповідають чинному законодавству України, чинний від 01.01.2007 року та діючий станом на сьогоднішній день, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 25.07.2005 № 187.
У зв’язку з вищезазначеним дана вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2021 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Пожежне спостереження - Чернігів" |
712 236,04
UAH з ПДВ
|
305 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД" |
873 919,00
UAH з ПДВ
|
320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій