Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45331100-7 - Встановлення систем центрального опалення. Капітальний ремонт опалення будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини № 5 КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Доблесна, буд. 217.
Очікувана вартість
335 000,00 UAH
UA-2021-05-07-007842-b ● eed7b3cc9da4409693eabcf359278fec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899694 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-dniprovskij-centr-pervinnoi-mediko-sanitarnoi-dopomogi-5-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49128, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛ. ВЕЛИКА ДІЇВСЬКА, буд. 111 |
Контактна особа: |
Яна Томчук +380563784949,+380985779375 cpmsd_5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2021 21:13 |
Початок аукціону: | 31 травня 2021 14:49 |
Очікувана вартість: | 335 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
45331100-7 - Встановлення систем центрального опалення. Капітальний ремонт опалення будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини № 5 КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Доблесна, буд. 217.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45331100-7 - Встановлення систем центрального опалення. Капітальний ремонт опалення будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини № 5 КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Доблесна, буд. 217.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49128, Україна, Дніпропетровська область, м. Діпро, вул. Доблесна, 217.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2021
ДК 021:2015: 45331100-7 — Встановлення систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2021 21:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2021 21:13 |
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження 5ц (1) (3).docx | |
07 травня 2021 15:31 |
101_СД_ДФ_2-1-1.rtf | |
07 травня 2021 15:31 |
КНП ДЦПМСД №5 ДМР ТД.docx | |
07 травня 2021 15:31 |
Протокол-вiдкритi_торги_№62 от_07.05.2021.doc.pdf | |
07 травня 2021 15:31 |
ШД Ремонт приміщення.doc |
12 травня 2021 21:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 травня 2021 21:13 |
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження 5ц (1) (3).docx
|
|||
07 травня 2021 15:31 |
101_СД_ДФ_2-1-1.rtf
|
|||
07 травня 2021 15:31 |
КНП ДЦПМСД №5 ДМР ТД.docx
|
|||
07 травня 2021 15:31 |
Протокол-вiдкритi_торги_№62 от_07.05.2021.doc.pdf
|
|||
07 травня 2021 15:31 |
ШД Ремонт приміщення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікованого електронного підпису
Дата подання: 17 травня 2021 10:33
Дата відповіді: 19 травня 2021 12:57
Доброго дня! Прошу дати роз’яснення вимог тендерної документації щодо накладання кваліфікованого електронного підпису.? Замовником допускається розгляд пропозиції, якщо накладений підпис уповноваженої особи учасника зберігається на незахищеному носієві ( удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції), за умови що такий учасник не відноситься до суб’єктів, визначених абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» (зі змінами) та п. 4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 р. № 749. Прошу надати відповідь на зазначене запитання та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику закупівель!
Принагідно зазначаємо, що насамперед щиро вдячні Вам за зацікавленість до нашого предмета закупівлі.
Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне.
Закон України «Про електронні довірчі послуги» дає визначення понять кваліфікований електронний підпис та удосконалений електронний підпис.
Згідно з ч. 1 п. 22 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: «Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа».
Згідно з ч. 1 п. 44 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: «Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис».
У зв'язку з великою кількістю порушень зафіксованих Антимонопольним комітетом України у сфері електронних довірчих послуг Колегією Антимонопольного комітету України листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз (інформація щодо електронних підписів) було надіслано запит до Міністерства цифрової трансформації України яке в свою чергу у відповідь надіслало лист від 16.02.2021 р. № 1/06-3-1587 де надається відповідне роз’яснення щодо вашого запитання, а саме:
Міністерство цифрової трансформації України у листі від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 надало роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно питання: «В чому полягає відмінність між удосконаленим та кваліфікованим електронним підписом?», а саме:
«Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка.
Разом з тим засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки повинні забезпечувати, серед іншого, захист від доступу до особистих ключів сторонніх осіб (абзац четвертий частини першої статті 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги»).
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки).
…
Враховуючи викладене, особистий ключ кваліфікованого електронного підпису може зберігатися виключно в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки та повинен бути пов’язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису.
Слід зауважити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством.
Звертаємо увагу на те, що кваліфікований сертифікат відкритого ключа, сформований для удосконаленого електронного підпису чи печатки, не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки удосконаленого електронного підпису чи печатки за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (пункт 3 вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193)».
Крім того, слід звернути увагу на вимоги стосовно удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, переліку стандартів, якими визначаються вимоги до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів і обмежень, щодо використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які визначені у Постанові Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі – Постанова КМУ), а саме:
«удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону;
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
- застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
- вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Також слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює порядок та вимоги до подання тендерних пропозицій. Зокрема, ч.1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації».
Частиною 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
А ч.5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що «Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису».
Отже, враховуючи вищезазначене до 31.12.2021 учасники закупівель мають право використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, однак з дотриманням вимог та обмежень, встановлених Постановою КМУ.
Принагідно зазначаємо, що насамперед щиро вдячні Вам за зацікавленість до нашого предмета закупівлі.
Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне.
Закон України «Про електронні довірчі послуги» дає визначення понять кваліфікований електронний підпис та удосконалений електронний підпис.
Згідно з ч. 1 п. 22 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: «Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа».
Згідно з ч. 1 п. 44 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: «Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис».
У зв'язку з великою кількістю порушень зафіксованих Антимонопольним комітетом України у сфері електронних довірчих послуг Колегією Антимонопольного комітету України листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз (інформація щодо електронних підписів) було надіслано запит до Міністерства цифрової трансформації України яке в свою чергу у відповідь надіслало лист від 16.02.2021 р. № 1/06-3-1587 де надається відповідне роз’яснення щодо вашого запитання, а саме:
Міністерство цифрової трансформації України у листі від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 надало роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно питання: «В чому полягає відмінність між удосконаленим та кваліфікованим електронним підписом?», а саме:
«Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка.
Разом з тим засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки повинні забезпечувати, серед іншого, захист від доступу до особистих ключів сторонніх осіб (абзац четвертий частини першої статті 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги»).
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки).
…
Враховуючи викладене, особистий ключ кваліфікованого електронного підпису може зберігатися виключно в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки та повинен бути пов’язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису.
Слід зауважити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством.
Звертаємо увагу на те, що кваліфікований сертифікат відкритого ключа, сформований для удосконаленого електронного підпису чи печатки, не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки удосконаленого електронного підпису чи печатки за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (пункт 3 вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193)».
Крім того, слід звернути увагу на вимоги стосовно удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, переліку стандартів, якими визначаються вимоги до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів і обмежень, щодо використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які визначені у Постанові Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі – Постанова КМУ), а саме:
«удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону;
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
- застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
- вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Також слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює порядок та вимоги до подання тендерних пропозицій. Зокрема, ч.1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації».
Частиною 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
А ч.5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що «Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису».
Отже, враховуючи вищезазначене до 31.12.2021 учасники закупівель мають право використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, однак з дотриманням вимог та обмежень, встановлених Постановою КМУ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2021 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" |
252 793,00
UAH з ПДВ
|
208 061,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАЛЕНЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
272 570,00
UAH з ПДВ
|
219 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" #41436140 |
Переможець |
208 061,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2021 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 15:01
|
додаткова до дог № 73 на зменьшення суми дог. від 02.09.2021.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 14:29
|
Договір № 73 від 15.06.2021 ТОВ УКРСТРОЙДНІПРО кап. рем. опалення.pdf | укладений |
15 червня 2021 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменьшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | № 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |