Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2021 15:55 |
Очікувана вартість: | 4 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 15:15 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-31-000026 ● b61fc797f7a0439caa0f9dfa6dbbb0ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2021 № 550
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.09.2021 №550
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-07-007497-b від 07.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-09 12:04:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкової території по вулиці Потебні,50 в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-07-007497-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-13 23:25:09
Капітальний ремонт прибудинкової території по вулиці Потебні,50 в місті Луцьку Волинської області
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проведено відповідно до проєктно-кошторисної документації капітального ремонту прибудинкової території по вулиці Потебні,50 в місті Луцьку Волинської області. За посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/departament-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva можливо отримати інформацію, вказану у запиті
Надання інформації про усунення порушення замовником
На офіційному сайті Луцької міської ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/departament-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva
2021-09-29 23:56:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів».)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2021 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" |
3 956 964,62
UAH з ПДВ
|
3 956 964,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" |
4 143 858,90
UAH з ПДВ
|
4 143 858,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" #34928439 |
Переможець |
3 956 964,62
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 18:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2021 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:04
|
Додаткова угода_3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 00:42
|
Додаткова угода_2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 00:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2021 15:48
|
Додаткова угода_1.pdf | укладений |
27 липня 2021 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2021 17:39
|
Договір_678 від 24.06.2021.pdf | укладений |
25 червня 2021 17:38
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
06 серпня 2021 11:08
|
1 187 089,00 UAH | UA608201720344211008100028121 Департамент ЖКГ ЛМР |
UA868201720355339117700704296 ТзОВ "Бетон Брук Сервiс" |
Оплачений |
08 листопада 2021 10:36
|
2 620 137,07 UAH | UA608201720344211008100028121 Департамент ЖКГ ЛМР |
UA923034400000026007055510906 ТзОВ "Бетон Брук Сервiс" |
Оплачений |
28 грудня 2021 10:42
|
79 128,46 UAH | UA608201720344211008100028121 Департамент ЖКГ ЛМР |
UA473052990000026009010800681 ТзОВ "Бетон Брук Сервiс" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення суми авансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 678 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 678 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 678 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |