Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2021 11:25 |
Очікувана вартість: | 2 222 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 15:07 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-31-000030 ● c61e5d9ba0744ea28b98c35265985f8e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 12:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2021 № 550
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.09.2021 №550
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-07-007291-b від 07.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-08 14:13:56
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкової території по проспекту Соборності,19 в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-07-007291-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-13 23:18:27
Капітальний ремонт прибудинкової території по проспекту Соборності,19 в місті Луцьку Волинської області
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проведено відповідно до проєктно-кошторисної документації капітального ремонту прибудинкової території по проспекту Соборності,19 в місті Луцьку Волинської області. За посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/departament-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva можливо отримати інформацію, вказану у запиті
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-22 17:39:08
Капітальний ремонт прибудинкової території по проспекту Соборності,19 в місті Луцьку Волинської області
Відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
При розгляді пропозиції приватного підприємства «Транс-Дор-Сервіс» встановлено, що у розрахунках договірної ціни у пункті 112 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 учасником застосовано обґрунтування (шифр норми) - & 10000-4-1-Н, що відповідає пункту 21 Технічної специфікації (Додаток 3 до Тендерної документації від 07.05.2021 р. № 36), яким Замовником встановлено обґрунтування (шифр норми) - & 10000-4-1-Н. Також, на виконання вимог Тендерної документації від 07.05.2021 р. № 36 для підтвердження остаточної ціни тендерної пропозиції переможця за результатами електронного аукціону ПП «Транс-Дор-Сервіс» завантажено в електронній системі розрахунки договірної ціни, у яких в пункті 112 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 учасником застосовано обґрунтування (шифр норми) - & 10000-4-1-Н.
Крім цього, Замовником неможливо здійснити заходи щодо усунення виявлених органом державного фінансового контролю порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, оскільки договір про закупівлю укладено у законний спосіб, між сторонами досягнуто згоди за усіма істотними умовами договору, договірні зобов’язання сумлінно виконуються сторонами, умови договору відповідають тендерній пропозиції учасника та частині 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлене органом державного фінансового контролю зобов’язання щодо розірвання договору не відповідає вимогам статті 19 Конституції України та Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Господарський договір, укладений між юридичними особами може бути розірваний лише за згодою сторін або у судовому порядку, але для цього повинні бути причини такого припинення. Заходи, що передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Обраний органом державного фінансового контролю спосіб усунення порушень не відповідає принципу пропорційності, та є не співмірним заходом, що призведе до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, вважаємо за неможливе припинення зобов’язань за договором, оскільки даний договір укладено у законний спосіб, Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі – незаконним, та просимо повідомити підстави припинення зобов’язань за договором від 29.06.2021р. № 708 з урахуванням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Номер справи 140/10748/21, дата реєстрації 29.09.2021 |
Дата публікації: | 30 вересня 2021 |
Документи:
01 жовтня 2021 12:23
|
Електронний підпис |
30 вересня 2021 16:24
|
Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-05-07-007291-b.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2021 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" |
2 105 900,94
UAH з ПДВ
|
2 094 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" |
2 142 477,59
UAH з ПДВ
|
2 142 477,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК" |
2 217 804,14
UAH з ПДВ
|
2 217 804,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" #37669226 |
Переможець |
2 094 790,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 00:05
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 00:05
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 11:59
|
Договір_708 від 29.06.2021.pdf | укладений |
30 червня 2021 11:56
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
31 серпня 2021 10:07
|
1 131 114,84 UAH | UA608201720344211008100028121 Департамент ЖКГ ЛМР |
UA243034400000026005055402782 ПП "Транс-Дор-Сервiс" |
Оплачений |
27 вересня 2021 09:56
|
908 975,02 UAH | UA608201720344211008100028121 Департамент ЖКГ ЛМР |
UA243034400000026005055402782 ПП "Транс-Дор-Сервiс" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 708 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |