Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта п. 3 житлового будинку № 23 по просп. Михайла Лушпи в м. Суми
Очікувана вартість
305 940,00 UAH
UA-2021-05-07-007156-b ● 26ddff5720a340c8922d14e41e0ee062
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 305 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 529,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта п.3 житлового будинку №23 по просп. Михайла Лушпи в м. Суми.
• Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.09.2021 р.
• Умови оплати: Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Очікувана вартість предмету закупівлі: 305 940,00 грн. (з ПДВ). Сума фінансування робіт у 2021 р. 293 378,00 грн. (з ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 14.05.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 19.05.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 1 529,70 грн. (0,5%).
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Додаток №3 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.
Додаток №4 – Акт огляду об’єкта.
Розгорнути
Згорнути
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта п.3 житлового будинку №23 по просп. Михайла Лушпи в м. Суми.
• Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.09.2021 р.
• Умови оплати: Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Очікувана вартість предмету закупівлі: 305 940,00 грн. (з ПДВ). Сума фінансування робіт у 2021 р. 293 378,00 грн. (з ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 14.05.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 19.05.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 1 529,70 грн. (0,5%).
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Додаток №3 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.
Додаток №4 – Акт огляду об’єкта.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта п. 3 житлового будинку № 23 по просп. Михайла Лушпи в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 15:02 |
Оголошення.doc | |
07 травня 2021 15:02 |
Додаток №4.docx | |
07 травня 2021 15:02 |
Додаток №1 Проект договору.docx | |
07 травня 2021 15:02 |
Додаток №2.docx | |
07 травня 2021 15:02 |
Додаток №3.docx |
07 травня 2021 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2021 15:02 |
Оголошення.doc
|
|||
07 травня 2021 15:02 |
Додаток №4.docx
|
|||
07 травня 2021 15:02 |
Додаток №1 Проект договору.docx
|
|||
07 травня 2021 15:02 |
Додаток №2.docx
|
|||
07 травня 2021 15:02 |
Додаток №3.docx
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне ремонтно-будівельне підпиємство "Рембуд" #21116965 |
Переможець |
305 937,52
UAH з ПДВ
|
19 травня 2021 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 16:28
|
Додаток №3_0001.pdf | укладений |
01 червня 2021 16:28
|
Додаток №2б_0001.pdf | укладений |
01 червня 2021 16:28
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
01 червня 2021 16:28
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
01 червня 2021 16:28
|
Додаток №2а_0001.pdf | укладений |
01 червня 2021 16:28
|
Договір №349-к_0001.pdf | укладений |
01 червня 2021 16:28
|