Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (відновлення) нежитлової будівлі (каналізаційна насосна станція №1) літера "А" по вул. Чкалова, 2 у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області
Очікувана вартість
281 244,00 UAH
UA-2021-05-07-005676-b fe780d9725654db5a0c78cdb096c614b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Куликова

+380484175221 tender.ugha31@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 03363772
Вебсайт: https://www.izmail-rada.gov.ua/2021-02-04-10-31-21
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31
Контактна особа: Світлана Куликова
+380484175221
tender.ugha31@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 281 244,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 406,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції : до 0.5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що складає 1400,00 грн (одна тисяча чотириста гривень 00 копійок). Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги, викладені у додатковому файлі до закупівлі під назвою "Щодо форми і Вимог до забезпечення пропозиції"). Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії.Строк дії забезпечення пропозиції: 40 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання цінової пропозиції.Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону Про публічні закупівлі. Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону Про публічні закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (відновлення) нежитлової будівлі (каналізаційна насосна станція №1) літера "А" по вул. Чкалова, 2 у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльського району, вул. Чкалова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється при наявності фактичного фінансування видатків у 2021 році, за рахунок коштів місцевого бюджету, в термін протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів та у відповідності до ст. 23 Бюджетного кодексу України.Всі документи, що подаються учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції : до 0.5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що складає 1400,00 грн (одна тисяча чотириста гривень 00 копійок). Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги, викладені у додатковому файлі до закупівлі під назвою "Щодо форми і Вимог до забезпечення пропозиції"). Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії.Строк дії забезпечення пропозиції: 40 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання цінової пропозиції.Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону Про публічні закупівлі. Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону Про публічні закупівлі.

Сума забезпечення: 1400 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Надання у складі пропозиції документа гарантії
Вимоги до документу: Розмір забезпечення пропозиції : до 0.5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що складає 1400,00 грн (одна тисяча чотириста гривень 00 копійок). Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги, викладені у додатковому файлі до закупівлі під назвою "Щодо форми і Вимог до забезпечення пропозиції"). Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії.Строк дії забезпечення пропозиції: 40 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання цінової пропозиції.Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону Про публічні закупівлі. Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону Про публічні закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД" 281 244,00
UAH з ПДВ
281 244,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 травня 2021 19:49
Електронний підпис
18 травня 2021 19:47
Статут МТБ.pdf.p7s.p7s
18 травня 2021 19:47
Статут МТБ.pdf
18 травня 2021 19:47
Приказ Кралов МТБ.pdf.p7s.p7s
18 травня 2021 19:47
Приказ Кралов МТБ.pdf
18 травня 2021 19:47
Гарантія 457.pdf.p7s.p7s
18 травня 2021 19:47
8.виписка оборотка.pdf
18 травня 2021 19:47
30.план финансир.pdf
18 травня 2021 19:47
29.кален.графік.pdf
18 травня 2021 19:47
28.Довідка ст. 17.pdf
18 травня 2021 19:47
27. Баланс финзвіт.pdf
18 травня 2021 19:47
26.Довідка з банку.pdf
18 травня 2021 19:47
25. Довідка МВД.pdf
18 травня 2021 19:47
24.Відгуки.pdf
18 травня 2021 19:47
23.Аналогічні договори.pdf
18 травня 2021 19:47
22. Паспорт директора.pdf
18 травня 2021 19:47
21. Ліцензія та додаток.pdf
18 травня 2021 19:47
20. Статут.pdf
18 травня 2021 19:47
18. Щодо права підпису.pdf
18 травня 2021 19:47
17. Лист, щодо витрат.pdf
18 травня 2021 19:47
1.пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 457.pdf.p7s.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД"
#41958304
Переможець 281 244,00
UAH з ПДВ
19 травня 2021 11:21

Документи

19 травня 2021 11:21
Електронний підпис
19 травня 2021 11:20
Протокол № 168.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2021 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД"
#41958304
281 244,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 травня 2021 11:21
Електронний підпис
19 травня 2021 11:20
Протокол № 168.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 16:17
ДУ № 2 до дог 405.pdf зміни до договору
05 липня 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 12:22
ДУ № 1 до дог № 405.pdf зміни до договору
26 травня 2021 12:22
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 15:23
дог № 405 від 21.05.21.pdf укладений
21 травня 2021 15:22

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 липня 2021 14:50
281 244,00 UAH UA228201720344291211100020910
УЖКГ ІМР Ізмаїльського району
UA273281680000000026005525451
ТОВ "АЛЬТАЇР-БУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 281 244,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 874,00 UAH)