Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління системою евакуації людей, система передавання тривожних сповіщень по об’єкту: гуртожиток Державного професійно-технічного навчального закладу «Щастинський професійний ліцей» 91420, Луганська область, м. Щастя, квартал Енєргєтіков, буд. 2 В.)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-05-07-004033-b ● ca87bd3b17ed49ae89adec38195431e6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Щастинський професійний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 02541131 |
Місцезнаходження: | 91480, Україна , Луганська обл., місто Щастя, квартал Енергетиків, 2 В |
Контактна особа: |
Людмила Загоруй +380507250298 spl54prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2021 11:51 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління системою евакуації людей, система передавання тривожних сповіщень по об’єкту: гуртожиток Державного професійно-технічного навчального закладу «Щастинський професійний ліцей» 91420, Луганська область, м. Щастя, квартал Енєргєтіков, буд. 2 В.)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
91480, Україна, Луганська область, місто Щастя, квартал Енєргєтіков 2 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2021 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2021 16:38 |
тендерна документація гуртожиток зі змінами.doc | |
16 червня 2021 16:38 |
Повідомлення про внесення змін.doc |
16 червня 2021 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 червня 2021 16:38 |
тендерна документація гуртожиток зі змінами.doc
|
|||
16 червня 2021 16:38 |
Повідомлення про внесення змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 травня 2021 16:25
Дата відповіді: 14 травня 2021 23:14
Доброго дня, в ТД наявна вимога "Обов’язковим є особисте ознайомлення керівника робіт Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний керівником робіт Учасника та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обовязково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів з вказанням, посади, дати та часу складання та підписання цього акту.", що є дискримінаційною! Чому огляд має проводити саме керівник робіт?? Керівник робіт на момент огляду може знаходитися на іншому об'єкті, де виконуватиме свої прямі обов'язки! Чому огляд не можуть провести кваліфіковані спеціалісти учасників?? даною вимогою Ви обмежуєте коло потенційних учасників! вимагаємо видалити її з ТД!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник, за результатами розгляду вищезазначеного питання, повідомляє, що зазначена вимога встановлена відповідно до вимог діючого Законодавства щодо порядку ведення діловодства в Україні затверджених низку типових інструкцій та вчинення відповідних дій. Звертаємо увагу, що під офіційним документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи − докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити. На підставі викладеного та з урахуванням Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року огляд об’єкту будівництва від учасника повинен здійснити його кваліфікований та маючий досвід співробітник, а саме керівник робіт, тому як за змістом Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року саме він за функціональними обов`язками відповідає за виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, які виконуються в межах діяльності суб`єктоа господарювання (ліцензіата) та держання ліцензіатом вимог Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року. Здійснити огляд об’єкту учасники можуть у зручний для них час та протягом всього строку прийому пропозицій з понеділка по п’ятницю з 08.00 – 17.00 перерва 12.00-13.00.
уточнення
Дата подання: 12 травня 2021 16:26
Дата відповіді: 14 травня 2021 23:15
В ТД наявна вимога "Сертифікат якості або декларація виробника (сканкопія) на обладнання", чи можуть учасники на підтвердження даної вимоги надати сертифікати відповідності??
Відповідь: Так, на виконання вимоги заначеної в Додатку 1 до ТД «Документи, що підтверджують якість товару що пропонується: Сертифікат якості або декларація виробника (сканкопія)» учасники можуть надати сертифікат відповідності на запропоноване ним обладнання.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 травня 2021 16:26
Дата відповіді: 14 травня 2021 23:17
В ТД наявна вимога "Копію діючого Дозволу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/ або Декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи що виконуються на висоті 1,3 м; роботи верхолазні та промисловий альпінізм", що є дискримінаційною! Поясніть, про який саме промисловий альпінізм йде мова?? на яку висоту для монтажу пожежної сигналізації матимуть підійматися працівники на Вашому об'єкті (в навчальному комплексі)?? Ознайомтесь будь ласка що таке промисловий альпінізм, та де він використовується! Для монтажу пожежної сигналізації видаються декларації на роботи верхолазні та скалелазні, і аж ніяк не промисловий альпінізм! Ви навмисне встановлюєте дану вимогу, тому що такі документи має майбутній переможець, інтереси якого Ви лобіюєте? Вимагаємо видалити або відкорегувати дану вимогу в ТД!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що в гуртожитку Державного професійно-технічного навчального закладу «Щастинський професійний ліцей», що розташований за адресою: Луганська обл., м. Щастя, квартал Енєргєтіков, 2 В наявні приміщення висота до стелі яких понад 5 метрів. Зазначаємо що згідно п 2.1 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті затверджених Наказом № 62 від 27.03.2007 Державним комітетом України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «…роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу…», та керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» в якому зазначені пункти види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: пункт 3 Групи Б (Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) та пункт 18 Групи Б (Верхолазні роботи та промисловий альпінізм). Слід звернути увагу що «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм» є одним окремим видом робіт згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. На підставі викладеного, учасник на підтвердження своєї кваліфікації має подати "Копію діючого Дозволу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/ або Декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи що виконуються на висоті 1,3 м; роботи верхолазні та промисловий альпінізм".
уточнення
Дата подання: 12 травня 2021 16:26
Дата відповіді: 14 травня 2021 23:18
Згідно ТД, Замовником була встановлена вимога "навчання на працівників, з наданням відповідних документів з посиланням в них на НПАОП", чи можуть учасники надати документи в яких відсутні дані посилання, проте чітко зазначено навчання, яке вимагає Замовник?? Якщо ні, то на підставі чого? Адже Замовники не мають права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що вищезазначена вимога встановлена згідно з пп. 3.13 глави 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого Наказом № 15 від 26.01.2005 року Державного комітету України по нагляду за охороною праці «Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань». На підставі викладеного, учасник на підтвердження своєї кваліфікації має подати документи стосовно даної вимоги з посиланням в них на нормативно-правові акти з охорони праці (НПАОП).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-07-004033-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:43103326
Дата подання: 11 травня 2021 14:34
обстеження
Замовник вимагає обов'язкове обстеження об"єкту керівником робіт від учасника. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, що надається у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872). Вимагаємо видалити вимогу щодо огляду та внести зміни до документації. У разі не задовільнення вимоги, будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872). Вимагаємо видалити вимогу щодо огляду та внести зміни до документації. У разі не задовільнення вимоги, будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2021 23:24
Замовник, за результатами розгляду вищезазначеної вимоги, повідомляє, що зазначена вимога встановлена відповідно до вимог діючого Законодавства щодо порядку ведення діловодства в Україні затверджених низку типових інструкцій та вчинення відповідних дій. Звертаємо увагу, що під офіційним документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи − докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити. На підставі викладеного та з урахуванням Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року огляд об’єкту будівництва від учасника повинен здійснити його кваліфікований та маючий досвід співробітник, а саме керівник робіт, тому як за змістом Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року саме він за функціональними обов`язками відповідає за виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, які виконуються в межах діяльності суб`єктоа господарювання (ліцензіата) та держання ліцензіатом вимог Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року. Здійснити огляд об’єкту учасники можуть у зручний для них час та протягом всього строку прийому пропозицій з понеділка по п’ятницю з 08.00 – 17.00 перерва 12.00-13.00.
Номер вимоги: UA-2021-05-07-004033-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:43103326
Дата подання: 11 травня 2021 14:46
роботи підвищеної небезпеки
Замовник вимагає надати: Копію діючого Дозволу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/ або Декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи що виконуються на висоті 1,3 м; роботи верхолазні та промисловий альпінізм. Хочемо зауважити, що пункт "роботи верхолазні та промисловий альпінізм" визначений Постановлю КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. Однак багато учасників отримали дозвіл або декларацію ще до внесення змін до переліку робіт підвищеної небезпеки. В старій редакції такі роботи визначались як "роботи верхолазні та скелелазні". Тобто вимога є дискримінаційною для учасників, які мають дозволи, або декларації, видані до 3 лютого 2021 року. Вимагаємо відкорегувати вимогу вказавши - "роботи верхолазні та промисловий альпінізм" чи "роботи верхолазні та скелелазні"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2021 23:19
Шановний учасник, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що під час складання тендерної документації Замовник дотримувався нормативно-правових актів чинного законодавства, та при розгляді тендерних пропозицій учасників також буде керуватися чинними нормативно-правовими актами зокрема і Постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-07-004033-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:43103326
Дата подання: 18 травня 2021 20:36
Дата подання: 18 травня 2021 20:36
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 травня 2021 11:07
Рішення від 20.05.2021 № 11065 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 травня 2021 11:07
інформація про перенесення розгляду скарги від 31.05.2021 № 9891.pdf
Дата публікації: 03 червня 2021 10:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2021 № 12988.pdf
Дата публікації: 10 червня 2021 18:13
Рішення від 09.06.2021 № 12988.pdf
Дата публікації: 14 червня 2021 20:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Дякуємо, рішення виконано!
Дата виконання рішення замовником: 16 червня 2021 16:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2021 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
217 608,73
UAH з ПДВ
|
217 608,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" |
228 000,00
UAH з ПДВ
|
228 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
246 811,42
UAH з ПДВ
|
246 811,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Відхилено |
217 608,73
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 18:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 червня 2021 21:58
|
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" #43103326 |
Відхилено |
228 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 23:06
|
|
ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2765413597 |
Переможець |
246 811,42
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 16:06
|
Договір 10 21.pdf | укладений |
19 серпня 2021 16:03
|