Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій, а також інших виплат населенню, визначених Законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі
Очікувана вартість
5 420 871,41 UAH
UA-2021-05-07-003963-c 8bcd4032bfb9442bb0c3533fe785da1c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пацаринюк Людмила Василівна

+380501669251 ludoshka80@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: управління праці та соціального захисту населення Чернівецької районної державної адміністрації Чернівецької області
Код ЄДРПОУ: 43916015
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул. Головна, 245
Контактна особа: Пацаринюк Людмила Василівна
+380501669251
ludoshka80@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Для своєчасної доставки соціальних виплат та компенсацій, визначених законодавством, які надаються у грошовій формі, виникає нагальна потреба здійснити закупівлю послуг поштового зв’язку на 2021 рік, відповідно до очікуваної вартості закупівлі. Частиною 7 статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» встановлено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора поштового зв’язку, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» №10-р від 10.01.2002 р. (Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ N 277-р ( 277-2018-р ) від 25.04.2018) виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Згідно Наказу Міністерства інфраструктури України № 465 «Про реорганізацію Українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта» у публічне акціонерне товариство» від 11.11.215, реорганізовано Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (код ЄДРПОУ 21560045) (далі – УДППЗ «Укрпошта») шляхом його перетворення у публічне акціонерне товариство «Укрпошта» (далі – АТ «Укрпошта»). Відповідно до Закону України «Про поштовий зв'язок» національний оператор поштового зв’язку надає універсальні послуги поштового зв’язку на всій території України і йому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку, а саме статтею 15 вищезазначеного Закону України визначено, що для задоволення державних потреб національний оператор поштового зв’язку може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою соціальних грошових допомог, інших послуг відповідно до законодавства. Згідно із ст.1 Закону України «Про поштовий зв'язок», послуги поштового зв'язку - продукт діяльності оператора поштового зв'язку з приймання, обробки, перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень, виконання доручень користувачів щодо поштових переказів, банківських операцій, спрямований на задоволення потреб користувачів. Держава забезпечує фінансову підтримку національного оператора у наданні універсальних послуг поштового зв'язку. Отже, враховуючи вищевикладене, на даний час, відсутня конкуренція (у тому числі з технічних причин) на поштові послуги, які можуть бути надані тільки певним виконавцем – національним оператором поштового зв’язку України – АТ «Укрпошта», в особі її філії за місцем розташування замовника – Чернівецької дирекції АТ «Укрпошта», за відсутності при цьому альтернативи. Тому договір про закупівлю поштових послуг з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій, а також інших виплат населенню, визначених Законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі може бути укладений лише з одним постачальником, а саме з Чернівецькою дирекцією АТ «Укрпошта». У зв’язку із вищенаведеним згідно п.2 ч.2 ст..40 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: (відсутність конкуренції з технічних причин) у замовника виникає необхідність закупівлі послуг «код ДК 021:2015:64110000-0 - Поштові послуги ( Послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій, а також інших виплат населенню, визначених Законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі)» за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 18:15
Оскарження наміру укласти договір: 18 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 5420871.41UAH без ПДВ
Поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівецький район, Чернівецький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та Разовими дорученнями (далі – поштовий збір) відповідно до діючих тарифів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 987 «Деякі питання оплати послуг, пов’язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошових допомог», не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаних Актів звірення розрахунків за формою В9-М, на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Додатку № 5 до Договору. При цьому у реквізиті «Призначення платежу» платіжного доручення Замовник зобов’язаний зазначати «Перерахування поштового збору» з зазначенням виду Соціальної допомоги та виплатного періоду. Пiс Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

07 травня 2021 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Чернівецька дирекція АТ "УКРПОШТА"
#01189689
Переможець 5 420 871,41
UAH
07 травня 2021 18:15

Документи

07 травня 2021 18:15
Електронний підпис
07 травня 2021 18:13
Протокол переговорів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2021 18:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Чернівецька дирекція АТ "УКРПОШТА"
#01189689
5 420 871,41
UAH
Документи

Документи

07 травня 2021 18:15
Електронний підпис
07 травня 2021 18:13
Протокол переговорів

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:41
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:38
ДОДУГОДА-31122021.pdf зміни до договору
04 січня 2022 11:19
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 15:48
УКРПОШТА-08122021-4-543..pdf зміни до договору
08 грудня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 15:51
ДУ 3.540 дог 155.374 УПСЗН Чернівецької РДА (1).pdf зміни до договору
06 грудня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 16:53
2.465 УПСЗН Чернівнецької РДА.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 16:51
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 14:26
дод.угода155,374 УПСЗН Чернівецької РДА.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 16:38
Договір укладений
24 травня 2021 16:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поштові послуги 1 послуга 5 420 871,41
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з урахуванням змін до кошторису на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 155/374
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з урахуванням змін дло кошторису на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 155/374
Договір:
Номер додаткової угоди: №2/465
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 155/374
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/540
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з урахуванням змін да кошторису
Номер договору про закупівлю: 155/374
Договір:
Номер додаткової угоди: №4/543
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 155/374
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/572
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поштові послуги 1 послуга 4 847 239,79
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 847 239,79
UAH