Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки і відновлення картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки: Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера 603 послуги Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального 720 послуг Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуга з заправки кольорового картриджа струменевого принтера 51 послуга Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуга з заправки картриджа матричного принтера 1214 послуг Код ДК 021-2015 - 50313000-2 код ДК 021-2015 "50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки".
Services in refueling and restoration of cartridges, printers, multipurpose devices, copying and duplicating equipment: Services in refilling of a monochrome cartridge of the laser printer 603 services Code DK 021-2015 - 50313000-2; Services in refueling of a monochrome cartridge of the laser device of multipurpose 720 services Code DK 021-2015 - 50313000-2; Service for refilling a color cartridge of an inkjet printer 51 service Code DK 021-2015 - 50313000-2; Dot matrix printer cartridge refilling service 1214 services DK Code 021-2015 - 50313000-2 code 021-2015 "50310000-1 Maintenance and repair of office machinery"
Services in refueling and restoration of cartridges, printers, multipurpose devices, copying and duplicating equipment: Services in refilling of a monochrome cartridge of the laser printer 603 services Code DK 021-2015 - 50313000-2; Services in refueling of a monochrome cartridge of the laser device of multipurpose 720 services Code DK 021-2015 - 50313000-2; Service for refilling a color cartridge of an inkjet printer 51 service Code DK 021-2015 - 50313000-2; Dot matrix printer cartridge refilling service 1214 services DK Code 021-2015 - 50313000-2 code 021-2015 "50310000-1 Maintenance and repair of office machinery"
Очікувана вартість
229 721,22 UAH
UA-2021-05-07-003373-c ● 28d39908838843da8386f371a1a367ab
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Долгополов Антон Валерійович (056) 793-10-89 K.Evka@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Oleynik Oksana Sergeevna (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Dolgopolov Anton Valeriiovych (056) 793-10-89 K.Evka@dp.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2021 20:00 |
Очікувана вартість: | 229 721,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,65% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 травня 2021 14:12 |
Enquiries until: | 28 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 червня 2021 20:00 |
Information
Estimated total value: | 229 721 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,65 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Scope of the procurement
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 2588 послуг. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця. Передача картриджів здійснюється на території замовника: проспект Дмитра Яворницького 108, м.Дніпро, 49038. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Розгорнути
Згорнути
Category - The customer who carries out activities in certain areas of management. The number of goods or the volume of work or services - 2588 services. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services - on the territory of the Contractor. Transfer of cartridges is carried out in the territory of the customer: 108 Dmytro Yavornytskoho Avenue, Dnipro, 49038. Source of financing the purchase - Own budget (funds from the economic activity of the enterprise). Language (languages) in which the tender proposals should be prepared - Ukrainian language, or another language in the presence of a duly certified translation into Ukrainian.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2588 посл.
Послуги з заправки і відновлення картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки: Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера 603 послуги Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального 720 послуг Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуга з заправки кольорового картриджа струменевого принтера 51 послуга Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуга з заправки картриджа матричного принтера 1214 послуг Код ДК 021-2015 - 50313000-2 код ДК 021-2015 "50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки".
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Services in refueling and restoration of cartridges, printers, multipurpose devices, copying and duplicating equipment: Services in refilling of a monochrome cartridge of the laser printer 603 services Code DK 021-2015 - 50313000-2; Services in refueling of a monochrome cartridge of the laser device of multipurpose 720 services Code DK 021-2015 - 50313000-2; Service for refilling a color cartridge of an inkjet printer 51 service Code DK 021-2015 - 50313000-2; Dot matrix printer cartridge refilling service 1214 services DK Code 021-2015 - 50313000-2 code 021-2015 "50310000-1 Maintenance and repair of office machinery"
Розгорнути
Згорнути
CPV: 50310000-1
Період постачання:
по 30 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Оплата за надані послуги здійснюються Замовником по факту надання послуг через 45 банківських днів з дня підписання актів прийому - передачі наданих послуг, але не раніше реєстрації Виконавцем податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 14:09 |
Додаток №4.doc | |
07 травня 2021 14:09 |
ДОДАТОК №3.docx | |
07 травня 2021 14:09 |
Додаток №1.doc | |
07 травня 2021 14:09 |
оголошення анг.jpg | |
07 травня 2021 14:09 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендер
Дата подання: 12 травня 2021 11:21
Дата відповіді: 14 травня 2021 11:29
Шановний замовник! Просимо Вас надати роз’яснення щодо умов тендерної документації, зазначених у Додатку 3, а саме: в пункті «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» від Учасників вимагається надання у складі пропозиції «інформація, за підписом уповноваженої особи Учасника щодо кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції при заправці картриджів, які зазначені в технічному завданні». Звертаємо Вашу увагу на те, що у Технічній специфікації Ви вказуєте опис послуги «Заправка апаратів: Brother, OKI, Xerox, Epson, Samsung, Canon, HP», «Заправка апаратів: Gestetner, Konica Minolta, Brother, Xerox, Samsung, Canon, HP» і т.д., таким чином не вказання конкретних моделей друкуючої техніки у специфікації унеможливлює надання інформації щодо кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції, так як ці позиції не є визначеними і модельні ряди в кожного з виробників досить широкий, що значно впливає на кількість грам тонеру що використовується при наданні послуг з заправки картриджів та на конкретну вартість послуг. Виходячи з вище сказаного просимо Вас надати роз’яснення та, при необхідності, внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на обговорення про усунення порушення до процедури UA-2021-05-07-003373-c (11909654 ) на закупівлю послуги з заправки і відновлення картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки: Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера 603 послуги Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального 720 послуг Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуга з заправки кольорового картриджа струменевого принтера 51 послуга Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуга з заправки картриджа матричного принтера 1214 послуг Код ДК 021-2015 - 50313000-2 код ДК 021-2015 "50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки".
Пункт 4 Додатку 3 тендерної документації передбачає вимогу надання документу «інформація, за підписом уповноваженої особи Учасника щодо кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції при заправці картриджів, які зазначені в технічному завданні». При наданні даної інформації вказується діапазон мінімальної та максимальної кількості тонеру згідно технічних характеристик картриджів відповідно до стандартних норм виробника.
Пункт 4 Додатку 3 тендерної документації передбачає вимогу надання документу «інформація, за підписом уповноваженої особи Учасника щодо кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції при заправці картриджів, які зазначені в технічному завданні». При наданні даної інформації вказується діапазон мінімальної та максимальної кількості тонеру згідно технічних характеристик картриджів відповідно до стандартних норм виробника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-07-003373-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 12 травня 2021 10:59
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовник! У зв’язку з наявними у Тендерній документації дискримінаційними умовами, просимо внести зміни до Тендерної документації, виходячи з наступного.
Відповідно до Додатку 3 «Технічна специфікація» до Тендерної документації, пункт «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» учасники мають надати: «3) сертифікат відповідності на программатор чипів картриджів, виданий відповідним органом з сертифікації, дійсний на момент подачі документів. Сертифікат повинен бути виданий на ім'я учасника закупівлі, який надає даний сертифікат.»
Дана вимога Тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до учасників, які будуть надавати послуги без використання програматору чипів картриджів, оскільки це не досить правильний спосіб заправки та відновлення картриджів, т. я. чіпи не завжди дозволяють здійснювати їх перепрограмування, виходять з ладу під час використання картриджу. Доцільною для нормальної роботи обладнання є заміна чипів картриджів на нові – в такому випадку жоден програматор не потрібен, оскільки нові чіпи вже запрограмовані виробником з тим, щоб забезпечити їх належну роботу.
Тому, вимога тендерної документації, щодо документального підтвердження учасником наявності в сертифікату відповідності на программатор чипів картриджів, виданий відповідним органом з сертифікації, не дає можливості взяти участь в закупівлі учасникам, які здійснюють більш якісне надання послуг, що є предметом закупівлі без програматора чіпів, у зв’язку з чим дану вимогу необхідно усунути з тендерної документації.
Враховуючи викладене вище та керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації на закупівлю UA-2021-05-07-003373-c, за предметом ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 3 «Технічна специфікація» до Тендерної документації, пункт «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» учасники мають надати: «3) сертифікат відповідності на программатор чипів картриджів, виданий відповідним органом з сертифікації, дійсний на момент подачі документів. Сертифікат повинен бути виданий на ім'я учасника закупівлі, який надає даний сертифікат.»
Дана вимога Тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до учасників, які будуть надавати послуги без використання програматору чипів картриджів, оскільки це не досить правильний спосіб заправки та відновлення картриджів, т. я. чіпи не завжди дозволяють здійснювати їх перепрограмування, виходять з ладу під час використання картриджу. Доцільною для нормальної роботи обладнання є заміна чипів картриджів на нові – в такому випадку жоден програматор не потрібен, оскільки нові чіпи вже запрограмовані виробником з тим, щоб забезпечити їх належну роботу.
Тому, вимога тендерної документації, щодо документального підтвердження учасником наявності в сертифікату відповідності на программатор чипів картриджів, виданий відповідним органом з сертифікації, не дає можливості взяти участь в закупівлі учасникам, які здійснюють більш якісне надання послуг, що є предметом закупівлі без програматора чіпів, у зв’язку з чим дану вимогу необхідно усунути з тендерної документації.
Враховуючи викладене вище та керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації на закупівлю UA-2021-05-07-003373-c, за предметом ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2021 11:31
Відповідь на вимогу про усунення порушення до процедури UA-2021-05-07-003373-c (11909654 ) на закупівлю послуги з заправки і відновлення картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки: Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера 603 послуги Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального 720 послуг Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуга з заправки кольорового картриджа струменевого принтера 51 послуга Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуга з заправки картриджа матричного принтера 1214 послуг Код ДК 021-2015 - 50313000-2 код ДК 021-2015 "50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки".
Пункт 3 Додатку 3 тендерної документації передбачає вимогу надання документу «сертифікат відповідності на програматор чипів картриджів, виданий відповідним органом з сертифікації, дійсний на момент подачі документів. Сертифікат повинен бути виданий на ім'я учасника закупівлі, який надає даний сертифікат». Слід зазначити, у разі здійснення заміни чипів на нові замість перепрограмування чипів, це призведе до збільшення ціни на виконання даного виду послуг або до погіршення якості та кількості тонеру. Також слід зазначити, що закупівля даного виду послуг не передбачає заміну будь-яких деталей. Враховуючи вищевикладене, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Пункт 3 Додатку 3 тендерної документації передбачає вимогу надання документу «сертифікат відповідності на програматор чипів картриджів, виданий відповідним органом з сертифікації, дійсний на момент подачі документів. Сертифікат повинен бути виданий на ім'я учасника закупівлі, який надає даний сертифікат». Слід зазначити, у разі здійснення заміни чипів на нові замість перепрограмування чипів, це призведе до збільшення ціни на виконання даного виду послуг або до погіршення якості та кількості тонеру. Також слід зазначити, що закупівля даного виду послуг не передбачає заміну будь-яких деталей. Враховуючи вищевикладене, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 червня 2021
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛУПАЄВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2021 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ |
185 588,10
UAH з ПДВ
|
185 588,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
15 червня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій