Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо вивезення та утилізацію твердих побутових відходів
Очікувана вартість
152 440,00 UAH
UA-2021-05-07-003031-c 71e9bdb88c3b466a917c0ded4cf383b0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альциванович Олена

380935695642 KMKL8.05497146@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04159, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Альциванович Олена
380935695642
KMKL8.05497146@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 24 травня 2021 13:18
Очікувана вартість: 152 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 762,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:зазначається шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1480 конт
Послуги щодо вивезення та утилізацію твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04159, Україна, Київська область, Київ, Ю.Кондратюка,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг відповідно до умов договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2021 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 12:43
оголошення_.pdf
07 травня 2021 12:43
Додаток 4 _згода на обробку перс.даних.doc
07 травня 2021 12:43
Додаток 3 (Форма пропозиції).doc
07 травня 2021 12:43
Додаток 2 _проект договору.doc
07 травня 2021 12:43
Додаток 5_кваліф критерії.docx
07 травня 2021 12:43
Додаток 1_Технічні вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2021 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ" 131 601,60
UAH з ПДВ
131 601,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" 152 380,80
UAH з ПДВ
152 380,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2021 14:02
Електронний підпис
23 травня 2021 13:25
Цінова пропозиція.pdf
23 травня 2021 13:25
фото та тех огляд.pdf
23 травня 2021 13:25
фото мулосос.pdf
23 травня 2021 13:25
фото авто.pdf
23 травня 2021 13:25
техогляд.pdf
23 травня 2021 13:25
Технічні вимоги.pdf
23 травня 2021 13:25
Статут 2020.pdf
23 травня 2021 13:25
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 травня 2021 13:25
Протокол.pdf
23 травня 2021 13:25
проект договору.pdf
23 травня 2021 13:25
Опис _0001.pdf
23 травня 2021 13:25
Дог ор овсієнко 20.pdf
23 травня 2021 13:25
Дог ор муловоз приват.pdf
23 травня 2021 13:25
Дог ор кривошей 20.pdf
23 травня 2021 13:25
Довідка-пояснення.pdf
23 травня 2021 13:25
Довідка про контенери.pdf
23 травня 2021 13:25
Довідка про довкілля.pdf
23 травня 2021 13:25
Довідка підпис.pdf
23 травня 2021 13:25
Довідка дозволи.pdf
23 травня 2021 13:25
Витяг НДС ТПК ЕКО СВІТ.pdf

Публічні документи

20 травня 2021 17:10
Електронний підпис
20 травня 2021 17:08
Статут..PDF
20 травня 2021 17:08
Протокол ЗЗУ..PDF
20 травня 2021 17:08
Наказ Директора..PDF
20 травня 2021 17:08
Наказ Джулай Н.О..PDF
20 травня 2021 17:08
Лист відгук.pdf
20 травня 2021 17:08
Витяг ПДВ..pdf
20 травня 2021 17:08
Витяг ЄДР..PDF
20 травня 2021 17:08
Виписка..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ"

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ"
#38321242
Відхилено 131 601,60
UAH з ПДВ
26 травня 2021 12:29
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
Переможець 152 380,80
UAH з ПДВ
26 травня 2021 12:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2021 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
152 380,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2022 10:38
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 11:56
ДУ 2 від 13.01.2022 до Д 2_2275 від 07.06.2021.pdf зміни до договору
13 січня 2022 11:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:09
ДУ 1 від 28.12.2021 до Д 2_2275 від 07.06.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:54
ДУ 1 від 28.12.2021 до Д 2_2275 від 07.06.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:44
ДУ 1 від 28.12.2021 до Д 2_2275 від 07.06.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 15:12
Д 2_2275 від 07.06.2021.pdf укладений
07 червня 2021 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та суми договору
Номер договору про закупівлю: 2/2275
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.6 ст.41 "Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку."
Номер договору про закупівлю: 2/2275
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.6 ст.41 "Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку."
Номер договору про закупівлю: 2/2275
Договір:
Номер додаткової угоди: 1..
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись ст. ст.632,651-654 Цивільного кодексу України, частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору поставки/виконання послуги №2/2275 від «07» червня 2021 р. на строк, достатній до проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі, а в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань. Сума договору За кодом ДК: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги щодо вивезення та утилізацію твердих побутових відходів) зі змінами у 2021 році складала 110 064,24 гри. (сто десять тисячі шістдесят чотири гри. 24 коп.) з ПДВ, а 20% від суми Договору становить 22 012,84 гри, (двадцять дві тисячі дванадцять грн. 84 коп.) з ПДВ. 2.3а взаємною згодою Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на суму, що становить 21 909,89 грн, (двадцять одна тисяча дев'ятсот дев ’ять грн. 89коп.) з ПДВ що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі №2/2275 від «07» червня 2021р. 3. Викласти п. 1.4. Договору в наступній редакції: «Загальна сума Договору протягом усього терміну його дії визначається в розмірі 131 974 гри., 13 коп. (сто тридцять одна тисяча дев'ятсот сімдесят чотири грн. 13 коп.), з ПДВ. З них: за рахунок коштів 2021 року 110 064,24 грн. (сто десять тисячі шістдесят чотири грн. 24 коп.) з ПДВ,, за рахунок коштів 2022 року 21 909,89 грн, (двадцять одна тисяча дев'ятсот дев'ять грн. 89коп.) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 2/2275
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 119 536,56
UAH (в тому числі ПДВ 19 922,76 UAH)