Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням)
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2021-05-07-002529-a 94dd4b7a5156475282e02281946f0f47
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Половнікова Ірина

0993355748 irina.polovnikova27@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЛТАВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 33 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 23553428
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДУ, будинок 20
Контактна особа: Половнікова Ірина
0993355748
irina.polovnikova27@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 10:00
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуги (далі - рахунок) по факту надання послуги. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлену послугу здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2021 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 16:10
Оголошення харчування.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 травня 2021 16:37
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 12.05.2021 року було внесено зміни до кошторисних розрахунків в частині збільшення вартості харчування за 1 день. У зв’язку з чим було збільшено очікувану вартість закупівлі за предметом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням). Згідно із відповідями на запити Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України внесення змін до річного плану закупівель після оприлюднення оголошення про проведення закупівлі є технічно неможливим. Отже, неможливо із технічних причин редагувати зміни до річного плану закупівель задля зміни очікуваної вартості предмета закупівлі, що не дає можливості реалізувати встановлене законом право на оприлюднення змін до річного плану в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Документи:
13 травня 2021 16:37
Електронний підпис
13 травня 2021 16:36
Протокол щодо відміни закупівель.pdf